Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

de politie heeft m,n hokje geruimd

Recommended Posts

dat is niet pessimistich dat is een feit.

 

De enige reden dat de "huidige machthebber" ongestoord kunnen verder doen, is omdat er nog teveel verdeeldheid is en dat ze (bijna)iedereen het gevoel geven dat ze niets te betekenen hebben en niets waard zijn of kunnen veranderen....

 

haha het is bij mij juist andersom, ze zijn het niet waard om tegen in te gaan.

zoeken het maar uit, ik bepaal voor mezelf wel wat goed/slecht is

 

dat ik daarvoor gestraft kan worden is iets anders, en zal ik ook zeker rekening mee houden.

 

 

als ik het over slechter tijden heb praat ik natuurlijk over de wetten, maar dat is wel overduidelijk als je mijn andere posts kent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg toch niets van tegen in gaan?

 

En zoals jij het weergaf, is alsof er niets aan gedaan kan worden...

 

En wat wil jij nu zeggen met slechtere tijden... er komen juist goede tijden aan!

 

Ik heb je posts gelezen... maar begrijp jij eigenlijk wel wat ik wil zeggen?

Edited by Torsti
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n quote is overbodig..

 

je hebt het over veranderen, dus dan ga je ergens tegenin, als je voor iets bent ga je ergens in mee..

 

zoals ik het nu zie door mijn donkere bril, gaat het NIET veranderen juist omdat er wetten worden aangenomen met als enigste te begrijpen argument (in de meeste landen in de EU is het verboden)

 

 

voor goede tijden, komen altijd de slechtste dingen. (anders ervaar je iets niet als 'goed')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet waar... ik ga mijn weg... en als daar iets in de weg staat, moet dat plaats maken..;

 

Het oude moet plaats maken voor iets nieuws, daar zit helemaal geen afgunst/negatieve energie achter.

 

Ik vecht niet tegen het oude, ik geef energie aan het nieuwe... dat oude verdwijnt vanzelf... zodra er geen energie meer aan gegeven wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dus jij gaat je weg, en rutte/ opstelten / geert/ verhagen(ken zijn voornaam niet gelukig)

 

houden je tegen? daar ga je dan tegen in, of botst je steeds tegen de muur totdat ze je erdoor laten?

 

Ik vecht niet tegen het oude, ik geef energie aan het nieuwe... dat oude verdwijnt vanzelf... zodra er geen energie meer aan gegeven wordt...

 

:nerd veel succes daarmee

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P bedankt , maar die rechtszaak zal er niet komen denk ik :o

 

 

laat ik ook eerlijk zeggen, dat ik me eigen ook in het aantal planten verkeken heb. ik ben met 36 van start gegaan en had de helft al geoogst.

maar dan nog blijft het idiote rij om iemand daar voor te straffen. maar wie weet gaan ze dat als nog doen, dan wordt het als nog spannend

 

De overheid is niet mild als het om hennep gaat :nerd

Dit lijkt wel nog harder te worden aangepakt als een moord.

 

Ik mag dan ook hopen dat dit kabinet zo snel mogelijk omvalt.

Edited by Torsti
Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nerd hahaha, allebij niet. ik dacht dat ik toch vrij duidelijk geformuleerd had. normaal moet je boven de 5 planten voor komen.

ze hebben bij mij de stroomverbruik opgevraagd en hebben daaruit gecalculeerd dat ik 6 oogsten gedraaid had !

 

maar dat verhaal ging even niet op ! omdat ik geen broodkweker die 6 x een 8 weken soortje uit stek neer gezet had.

maar ik heb 3 x een minimaal 12 weken soortje met maand ontkiemen en om geslacht te tonen nodig gehad !

 

als je dat ook tegen die wouten hebt verteld ,heb je dus gewoon bekend dat je 3 oogsten hebt gehad

 

en ik heb wel vaker van die verhalen gehoord dat ze zo medelevend waren en dat ze t zelf allemaal niet zo erg vonden maar dat t hun werk was

maar idd is het hun werk dus ze hebben maar gewoon te doen wat de baas zegt , dus als die zegt maak er maar gewoon een zaak van ,dan ben je gewoon de sjaak met 3 oogsten :P

is niet nagatief bedoeld verder maar je moet wel realistisch zijn een wout is een wout

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabuiznis: besef je dan niet dat wij het zijn die hen macht geven? Van zodra we onze energie elders in steken verdwijnt hun macht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor, wat je ook gaat doen, ik wens je veel succes en laat je niet bang maken (maar dat zit wel goed :nerd )

Share this post


Link to post
Share on other sites
@cannabuiznis: besef je dan niet dat wij het zijn die hen macht geven? Van zodra we onze energie elders in steken verdwijnt hun macht...

 

nee want daar ben ik tegen, en zodra jij je energie ergens anders in steekt gebeurt er niks.

zoals ik je al vertelde. nederland zal eerst op zijn plaat moeten gaan voordat er wat veranderd

 

door 1 persoon zijn energy gaat er echt niks gebeuren hoor, ook niet in het jaar 2012. :nerd

 

omdat ik hier niet voor gekozen heb, terwijl iedereen die stemt op cda/pvv/vvd wel hier voor hebben gekozen.

dus nee ik sta het niet toe dat hun macht hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft 2012 ermee te maken?

 

Jij begrijpt het niet!!!!

 

Ik zeg al de gehele tijd dat onze kracht ligt in samen werken, dus niet 1 persoon!

 

Nu stop ik hier, want het gaat te zeer off topic, ik wil dit gerust met je verder bespreken per persoonlijk bericht.

 

Sorry zeiksnor, voor de off topic reacties, ik dacht ergens iets te kunne duidelijk maken, maar beter mis geschoten dan niet gescoten...

 

WHO DARES , WINS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor,

Ik dacht dat je 18 maanden celstraf boven je hoofd had hangen.

Maar dat blijkt dus een ander geval te zijn. Toch blijf ik mijn standpunt.

Als jij van jezelf een symbool wil maken ga je dat heel duur betalen.

 

Maar ik begrijp jou niet goed, het lijkt alsof je je stoort dat je het gevoel hebt dat iedereen egocentrisch/egoistisch is (wat niet klopt trouwens) en wat voor raad geef jij... om zelf egocentrisch/egoistisch te zijn...?

 

Vind dat wat raar, want dat is net als dat spreekwoord: de ketel verwijt de pot dat die zwart ziet...

 

Zo blijf je in een straatje van ellende.... 8 mei.... iedereen!!!

 

Dat lees je niet goed. Ik bedoel dat ik net als Zeiksnor een idealistisch altruïstisch persoon ben.

En ik heb spijtig genoeg geleerd dat dit straatje doodloopt. Bijna was ik letterlijk dood.

Daarom heb ik moeten leren dat het om de balans draait. Soms moet je al eens egoïstisch zijn als je een heel

altruïstisch persoon bent. De egoïst moet leren altruïstischer te zijn. Daarom heb ik zelfs de jij onderstreept

om duidelijk te maken dat dit advies enkel voor Zeiksnor geldt.

Maar ja, jij wil alles graag eenvoudig zwart-wit zien...

 

En mijn idee kan iedereen hier lezen.

Maar daar is het weer opvallend stil hoor :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst cannabizznis en nu jij :nerd

Laat de politie eens die cocainedealers oppakken in plaats van plantenkwekers...

Goed om te horen dat je er waarschijnlijk goed mee weg komt :P.

En zoals al wel is gezegd, een symbool in de media worden voor medische gebruikers klinkt misschien wel bewonderenswaardig, maar de wet is de wet en weggeven is handel; ik zou echt gewoon op blijven passen met wat je zegt, de politie is zeker niet "je beste vriend".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeiksnor,

Ik dacht dat je 18 maanden celstraf boven je hoofd had hangen.

Maar dat blijkt dus een ander geval te zijn. Toch blijf ik mijn standpunt.

Als jij van jezelf een symbool wil maken ga je dat heel duur betalen.

 

 

 

Dat lees je niet goed. Ik bedoel dat ik net als Zeiksnor een idealistisch altruïstisch persoon ben.

En ik heb spijtig genoeg geleerd dat dit straatje doodloopt. Bijna was ik letterlijk dood.

Daarom heb ik moeten leren dat het om de balans draait. Soms moet je al eens egoïstisch zijn als je een heel

altruïstisch persoon bent. De egoïst moet leren altruïstischer te zijn. Daarom heb ik zelfs de jij onderstreept

om duidelijk te maken dat dit advies enkel voor Zeiksnor geldt.

Maar ja, jij wil alles graag eenvoudig zwart-wit zien...

Eigenlijk heb je net bevestigd dat de maatschappij inderdaad een grap is :nerd

 

En mijn idee kan iedereen hier lezen.

Maar daar is het weer opvallend stil hoor :lol:

 

Nu begrijp ik je :lol:

 

Nu begin ik mij in jou te herkennen... :o

 

Ik wil heus niet zwart wit zien, anders neem ik blauw :P

 

Je hebt gelijkt dat sommigen eens aan hunzelf moeten denken en anderen eens aan een ander...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik ben het eens met Bioloog.

Heel veel sterkte ermee! Let your lawyer do the job!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste zeiksnor.

 

da's nu net het verkeerde hokkie wat sneuveld :P

 

je hebt veel mensen geholpen en goed werk gedaan :nerd

 

ik hoop dat alles een beetje positief voor je afloopt

 

veel sterkte man !!

 

 

(als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het!)

 

groet

 

Henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das balen Snor!

 

Al een idee hoe je je medicijn in de toekomst kan blijven fabriceren??

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie gepakt word??!!! die moet net zo hard weer beginnen, en als het kan twee keer zo groot...maar wel professioneler natuurlijk, als ze dit bij mij flikken dan neem ik een extra hypotheek om mijn kweekruimte te kunnen financieren...dat is het enigste wat je kunt doen, laten zien dat het je toch geen fuck uit maakt...zo is ons gedoogbeleid ook onstaan door henk de vries van de bulldog Amsterdam,

 

jah....iets te veel ervaring met politie...dan krijg je dat soort opgekropte woede....excuses...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes zeiksnor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeh snorrie,

ik zie het nu pas dude :nerd

 

sterkte in deze frustrerende tijd.

Houd jullie koppie erbij, en laat je niet opnaaien.

Wees oprecht, maar niet naief.. niet iedereen is al "geascendeerd" he, onthoud dat.

Denk goed na voor je onomkeerbare acties onderneemt.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal flipzen wat er gebeurt is,

Zoals je al wat duidelijk is; werk met zeer afgewogen bewoordingen,

Wij houden er allebei van om tegen windmolens te vechten,

maar besef je, net als ik, dat je ook vanuit je eigen kleine windmolentje kan gaan werken.

Spreek en werk dus vanuit je eigen directe belangen, daar kan soms op veel kortere termijn

meer resultaat uit voort vloeien, dan "GROTE" acties.

Het gesprek wat jij met de agent had, lijkt op dezelfde voet als mijn gedoog-gedoe.

Een welwillende houding lijkt aanwezig.

Ik zou het gesprek op papier vastleggen en dateren,tekenen en opslaan in eigen archief.

Je kunt dit zien als basis voor een nieuwe toekomst.

 

Een deel van deze toekomst "moeten" we gezamenlijk invullen,

om deze strijd persoonlijk aan te gaan is gevaarlijk,

niet voor de straffen of iets, maar voor je psycische gezondheid.

Meerdere canna opa's hebben mij hierop gewezen, omdat zij goede vrienden hebben verloren

aan deze strijd.

Hou het dicht bij jezelf, om overzicht te houden.

 

We keep in contact,

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste allemaal, voor ik al jullie berichten ga lezen, eerst dit :P

 

ik heb er goed over na gedacht. ik heb die politie agent alles verteld, dus ook dat olie maakte en weg gaf aan zieke mensen. ik hem zelfs uit gelegd hoe ik het maakte en waarvoor het allemaal te gebruiken was.

 

ook heb ik over het forum verteld, dat ik via die weg de wereld wakker probeer te schudden, hij keek daar ook zei hij, dus hij weet nu dat ik zeiksnor ben :o

 

nu ga ik niet akkoord met een boete, en laat het uit lopen op een rechtzaak, waarbij ik zoveel mogelijk publiciteid wil genereren.

 

ik heb 2000 euro stroomkosten gemaakt, en ook betaald, dat was de naheffing die ik kreeg een paar weken geleden.

maar alles, en dan ook alles is gratis weg gegeven aan zieke mensen.

 

dus ik wil die rechter wel eens ontmoeten, die mij als nog gaat straffen. die gaat met z,n kop op tv en in de krant komen, dat zweer ik op m,n kinderen.

 

ook ben ik zeer benieuwd of oom agent nu binnen kort weer bij me komt kijken, want hij zei dat het olie verhaal hem niet interesseerde dat ik dat deed. maar dat hij alleen zijn werk deed op een melding wiet kwekerij ! en dat hij een heleboel werk had aan echte criminelen, die volgens hem vingers er afknipte en oren er afsneden :nerd

 

maar nu weet hij wel dat ik een veilige installatie had, ik de stroom netjes betaalde, en ik alles dus weg geef ! en daar heb ik honderden e-mails van, van mensen , waarmee ik contact had over olie !

dus de waarheid is heel simpel na te trekken voor hem, en dat heb ik m ook gezegd !

 

hij weet nu het hele verhaal en zelfs wie ik hier op het forum ben, en wat ik met mijn wiet doe, olie maken en mensen gratis helpen DUS !

 

nog even voor de duidelijkheid, als er contact gezocht wordt met mij via het forum, wordt gelijk mijn e-mail adres gegeven, en er wordt alleen via e-mail verder gepraat over verstrekking van de olie. zo iets is nog nooit en zal ook nooit gebeuren via dit forum !!!!

dit forum, is uniek om mensen wakker te schudden

 

dus ik ben zeer benieuwd, hoe dit uit gaat pakken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zo wat ? wat heb je nou aan zo,n bericht, ga buiten spelen joh, het is prachtig weer !

 

Vervelend voor je, maar je eigenwijsheid zou je nog wel eens goed in problemen kunnen brengen. Sterker nog: als je gaat verkondigen dat je medicijn maakt en alle ziekten daarmee kan genezen (zoals je gewoon bent te doen) dan zie ik zelfs nog wel een complicatie in je proces als dat ervan komt.

 

En inderdaad: weggeven wordt door de wet hetzelfde gezien als handel. Vandaar dat we dat ook niet toestaan op het forum.

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jij mag je eigen van elk commentaar onthouden als het aan mij ligt. behalve als je weer drang hebt om me te bannen , natuurlijk :nerd

 

Vervelend voor je, maar je eigenwijsheid

als eerste, vind jij hert helemaal niet vervelend voor mij, dus bespaar me die praatjes maar !

 

en ten tweede, weet je wat eigewijs zijn betekend ? duidelijk niet.

 

eigenwijs = op eigen wijze. dat zegt genoeg he ? dat doe jij ook !

 

Dat willen we net veranderd zien... dat zal niet lukken met altijd in een kast te zitten!

i love it, er zijn gelukkig ook nog mensen die het WEL begrijpen. en geen angst haaas is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat de bovenste regel een reactie op mij is..

 

Het is inderdaad mooi weer, alleen buiten spelen had/heb ik vandaag geen tijd voor.

 

Ik bedoel alleen maar te zeggen: dat ondanks jij zieke mensen helpt ze je toch wel gaan/moeten straffen omdat dat nou eenmaal de regels zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...