Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
deboz

Iemand ervaring met autoflowers in volle grond?

Recommended Posts

Hallo heeft iemand ervaring met autoflowers in volle grond,

ik heb nu al 200 euro geinvesteerd in mijn andere spot met 10x Ierdbei fem.

 

Nu krijg ik in de loop van de week 30 autoflower zaadjes, maar ik wil niet teveel gaan investeren in de grond omdat dat nogal duur gaat worden,

wat zouden jullie doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 € voor 10x Ierdbei fem :nerd

Als ik even snel reken dan kom ik op 10 gaten van +150L growshop aarde, dat is wel erg veel!

 

Ik ga dit seizoen guerilla met autoflowers, heb per 4 (reguliere) autoflowers 30L potgrond+coco's gerekend (volgens recept van Dame Blanche met gaten van +-60L)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo deboz,

 

€200? Dan hoop ik voor jou dat je plantjes niet ontdekt worden!

 

Nu krijg ik in de loop van de week 30 autoflower zaadjes, maar ik wil niet teveel gaan investeren in de grond omdat dat nogal duur gaat worden,

wat zouden jullie doen..

 

Is het zo'n slechte grond dan?

 

Een spot zoeken met goede grond.

Kost je zo goed als niets! :nerd

 

mvg

Mdvtje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb plantengaten gemaakt van 125 l per plantengat,

dus 10 zakken cocos, 10 zakken potgrond, kippenmest, fem. zaadjes, NPK korrels= omgerekent 200 euro.

MIjn planten worden niet gepakt, ik heb DE plek :nerd

 

Ik volg alleen maar dame blanche zijn topic..

 

@ wakki, ik heb een plek gevonden met super veel brandnetels, waar ik er 30 ongeveer kwijt kan, laten we zeggen dat er 10 vrouwen van overblijven..

Ik zit te overwegen om die allemaal daar te planten, mannetjes weg te halen, beetje bijvoeden met enkel NPK.. zou het werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt wat zeg je? :P even met de graafmachine langs geweest ofzo? Kzou nog niet doen in mn eigen tuin laat staan in een guerilla! zoveel geld in 1 spot gooie...khou mn hart al vast. maargoed ik volg je zekers wel deze shit wil ik niet missen haha :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet of ik dit cynisch moet opvatten maar maakt me niet uit haha:p

wij gaan knallen, dit moeten wel bomen worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, als je voor bomen gaat dan ben je al goed op weg :nerd

Volg je zeker als je een verslag maakt!

 

Voor een autoflower is 125L wel véél te veel, hun wortel gaan niet zo diep

50L per 2 autoflowers (vrouwtjes) is ruim voldoende normaal

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit te denken om gewoon 30 6,5 liter potjes te halen, kan ik ook nog even een zadenkweekje doen.

 

30x6,5l= 195 l totaal.

 

ff 4 zakken van de growshop halen, heb nog groei en bloei voeding, doe ik het wel op die manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh man, ik hoop voor jou dat het enorm goed weer gaat worden!

Maak je wel foto's?

Breeders choice lowriders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo'n 30 autoflower zaadjes ontvangen, ben er nu 4 aan het ontkiemen, die doe ik gewoon in een curverbak in mijn tuin..

Volgende week ontkiem ik mijn potentiele bomen( IERDBEI) en derest van mijn autoflowers..

 

Ik zit echt in zo'n dubio om ze wel of niet voor te groeien in mijn kastje, ik hoor echt zoveel verschillende verhalen, omdat Ierdbei een outdoor soortje is en dus niet geschikt is onder kunstlicht.

Ik kan ook wel een kasje maken in mijn tuin, heb dat vorig jaar gedaan d.m.v curverbak allemaal koffiebekertjes, folie eroverheen met gaatjes erin.. en dan na 5 dagen ofzo overpotten in grotere potjes en dan in de natuur knallen

 

@ JOhnny flash het zijn lowryder # 2 zaadjes en auto ak47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel grond gekocht??

ik heb 150 autoflowers weggezet in elk gat 10 liter mengsel van cocopeat zaai en stekgrond tuinaarde koemest en npk staan er al 3 weken en ze groeien hard.

heb 2 al eerder onder de lamp gehad en staan nu op het dak en de toppen zitten dr al goed in

GAAT GOED met dit weer:P:P

 

Succes trouwens :P

 

GVH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste paar in ronde bak zijn 1 week oud

de 2 in de vierkante bak met topjes zijn ongeveer 6 en halve weken oud

 

SAM_0480.jpg

SAM_0490.jpg

SAM_0486.jpg

SAM_0484.jpg

GVH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey deboz,

 

ik had 5 green-o-matics van greenhouseseeds in volle grond gezet. 1 ervan was vertrappeld door een konijn of weet ik veel wat :) dus er bleven nog 4 over.

Deze 4 staan nu volop in bloei en er is al mooi wat top te zien, ik oogst binnen 2 weken. Deze plantjes staan tussen de brandnetels.

 

Ik had 5 putten geschupt en een eigen mengsel van potgrond en turf erin gedaan om ze in het begin toch zeker die goede grond te gunnen.

Deze putten waren niet zo diep dus ik denk dat de wortels nu wel tot voorbij mijn eigen potgrondmengsel loopt.

Slakkenkorrels rond de plantjes gestrooid, voor de rest wat groeivoeding gegeven en bloeivoeding en af en toe gewoon wat water gaan geven als het te droog is geweest.

 

Ik heb geen ENKEL probleem gehad met deze tot nu toe dus... Go ahead zou ik zo zeggen. Nu zijn green-o-matics blijkbaar wel heel goed bestendig tegen ziektes etc dus misschien heb ik geluk gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...