Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nitro

deens zaad

Recommended Posts

Hellow,

 

Ik wil dit jaar ook nog eens de velden in gaan dus ben ik op zoek naar het gepaste soortje.

 

Na het lezen van dit forum en de vele goeie meningen van die deense soortjes ga ik dit ook eens uitproberen.

 

Nu heb ik gekeken op froebanken maar zijn alle traditionele soortjes zoals danish gold,royal dane, henkes lloland... allemaal verdwenen en staan er enkel minder bekende namen.

 

Heb reeds mail gestuurd naar froebanken maar tot op heden geen antwoord gekregen.

 

Ik zou een tien tal soortjes nodig hebben voor gewone guerilla.

 

Als iemand dus iets meer kan vertellen over één van deze soortjes van deze link let me know. Ik verkies compacte weed welke zich kan meten met sommige indoor soortjes van kwaliteit.

 

Uiteraard een soortje dat klaar is eind september begin oktober.

 

Alvast bedankt.

 

http://froebanken.dcfonline.dk/index.php/c...5e948012fe324c4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nitro,

 

De meeste Deense goede zaad word niet meer geleverd vanuit bekende seedbanks.De zaad die je zoekt is wel aanwezig op het forum (zaadruil) van mensen die een zaadkweek hebben gedaan de afgelopen jaren.

Misschien kunnen ze je wat zaad doneren :rolleyes: want op deze site is handel/verkoop in zaad verboden.

 

Groetjes Greenrecon,

 

 

 

Hellow,

 

Ik wil dit jaar ook nog eens de velden in gaan dus ben ik op zoek naar het gepaste soortje.

 

Na het lezen van dit forum en de vele goeie meningen van die deense soortjes ga ik dit ook eens uitproberen.

 

Nu heb ik gekeken op froebanken maar zijn alle traditionele soortjes zoals danish gold,royal dane, henkes lloland... allemaal verdwenen en staan er enkel minder bekende namen.

 

Heb reeds mail gestuurd naar froebanken maar tot op heden geen antwoord gekregen.

 

Ik zou een tien tal soortjes nodig hebben voor gewone guerilla.

 

Als iemand dus iets meer kan vertellen over één van deze soortjes van deze link let me know. Ik verkies compacte weed welke zich kan meten met sommige indoor soortjes van kwaliteit.

 

Uiteraard een soortje dat klaar is eind september begin oktober.

 

Alvast bedankt.

 

http://froebanken.dcfonline.dk/index.php/c...5e948012fe324c4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zouden ook buiten denemarken verzenden staan verschillende vroeg bloeiende soorten bij .... nepal,purple typhoon en nog verschillende die hier zeker midden september klaar zijn ook enkele begin oktober .... grtz !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik wat soortjes vandaan dit jaar, betrouwbaar, kwaliteit weet ik nog niet maar zal wel goed zitten, en goede klanten service als je een mailtje stuur ofzo (int engels) heb je binnen een dag reactie (ook vragen over soorten nadat je ze al binnen hebt worden zonder problemen uitgebreid beantwoord)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typ in op google , markplaats wietzaden.

Heb ik mijn denen ook gehaald :rolleyes:

Goede, eerlijke en betrouwbare personen die hun zaadjes van hun vorige kweken verkopen.

 

-3s-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu heb ik gekeken op froebanken maar zijn alle traditionele soortjes zoals danish gold,royal dane, henkes lloland... allemaal verdwenen en staan er enkel minder bekende namen.http://froebanken.dcfonline.dk/index.php/c...5e948012fe324c4

 

Bedankt voor het info ;) Nu weet ik het, wat voor zaden kweek ga ik dit jaar doen :D Ik ken veel van die kleine spotjes...Bestemd voor een zaden kweek

Succes en blijf je volgen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jongens voor de snelle reactie.

 

Ik zal die cannaseeds wel een mailtje sturen met mijn vragen.

 

Heb gezien dat ze bij froebanken ook weer danish gold hebben voor de liefhebbers dus mss daar een pakje bestellen.

 

Ik laat jullie wel nog weten wat het geworden is....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, op zenseeds heb ik ook 10x thyphoon besteld maar had er nadien spijt van.

Op marktplaats kan je voor dat geld dubbel zoveel bestellen en ook zul je ze sneller in de bus hebben aagezien ze niet helemaal van Denmark moeten komen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-3S-:

De post vanuit Denemarken is hier ook in maximaal drie dagen.

Zenseeds rekent geen verzendkosten.

En vooral, Zenseeds stuurt je bestelling nogmaals op mocht die niet aankomen!

Vorige maand bestelde ik 1 zakje HFH zaden die nooit aangekomen zijn. Ik stuurde Zenseeds daarvan een mailtje ter kennisname, en kreeg, weliswaar vier weken later, van hen het bericht terug dat ze de bestelling opnieuw zouden verzenden. De bestelling kwam gisteren binnen, inclusief een zakje met 10 freebie zaadjes (G13 Project). En dat allemaal voor mijn luizige 19 euro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gisteren 2 zakjes DG besteld bij Zenseeds... dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren!

 

Froebanken was indertijd supersnel, na 3-4 dagen lagen ze in de bus... maar heb wat gezeik gehad met dikke nek Thomas! Mij ziet ie alvast geen bestelling meer doen! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klopt, op zenseeds heb ik ook 10x thyphoon besteld maar had er nadien spijt van.

Op marktplaats kan je voor dat geld dubbel zoveel bestellen en ook zul je ze sneller in de bus hebben aagezien ze niet helemaal van Denmark moeten komen :P

 

Maar dan weet je pas in sept of je de echte hebt!

Ik zou dat risico niet nemen,je hebt nu voor 99% de echte.

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een maand geleden mn zaden bij froebank besteld maar niks gezien en ook geen reactie op mn mails dus nu wederom besteld ben benieuwd of ik nu wel wat krijg. Iemand dit jaar wel zn zaden ontvangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, en zeer snel ook, en net zoals bij Zenseeds, bij dat ene lullige zakje zaadjes à 15 euro inclusief verzendkosten 10 freebies (Citrus Strong indicaxsativa09). En natuurlijk ook met het gratis sjagrijn van Thomas. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een maand geleden mn zaden bij froebank besteld maar niks gezien en ook geen reactie op mn mails dus nu wederom besteld ben benieuwd of ik nu wel wat krijg. Iemand dit jaar wel zn zaden ontvangen?

 

 

 

ik heb in februarie nog zaden besteld bij frobanken geen probleem gehad

(bluegrass,dnapot,rooster,janoshrex)25euro voor47 zaden hmmm vind ik niet mis ....

 

 

2dagen nabetaling al alles binnen .... wel heb ik geen antwoorden op mijn vragen over de strains gekregen ...... dus word een beetje afwachten....

 

in 2 zakjes zaten 3 extra zaden en 1 1 zakje zat 1 extra zaadje .... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, mijn zaden zijn netjes geleverd, zat zelfs 1 zakje freebees bij rooster mix en elk ander zakje zat 1 zaadje extra :nerd

Iemand ervaring met rooster mix?

 

Groeten

 

Wietjeuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

duidelijk dat ik wat fout heb gedaan in ieder geval mn email verkeerd ingevuld (ohoh wwer es teveel gerookt) nu wel reactie op mn mail gehad dus gaat alsnog wel goed komen denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...