Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo mensen!

 

ben ik weer, kwam er toevallig achter dat m'n account niet meer gebanned is. in December trok 1 van de mod's de stekker eruit. bam je bent gebanned, kom over een half jaar maar terug. tot de dag van vandaag nog geen 1 verklaring gehad van de mod's. heb wel vermoedens ('t was immers December :D ) maargoed geef dan even aan wat de reden is. Dus voor de mensen die zich "zorgen" maakten.. niks aan 't handje. we knallen gewoon door. blijkbaar werkte m'n postvak nog wel, maar helaas voor wat mensen, ik koop online geen wiet in :rolleyes:

 

houdoe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D !

 

Top dat je er weer bent, ik vond het ook al raar dat je opeens weg was (hoorde ook van de ban :rolleyes: ), maar we kunnen dus weer wat kilokweken verwachten? Lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WB tijd voor weer wat nieuwe verslagen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice!

 

welkom trg makker

wist wel dat onkruid niet vergaat :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat je er weer bent. Het werd al zo rustig op het forum :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

high high Amneessie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Amnees welkom back..... :D komt er nog een officele persverklaring omtrent jouw ban ;)

Greetzzz,M :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was je weer lekker bezig :D

 

Amnees schopt tegen heilige huisjes.

a3756c99-018a-4833-a034-b1cbe23a46c1.jpg

 

Blij dat je er weer bent. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een echt lekkere reden waarom je nu gebanned bent zul je wel nooit krijgen, ach zo gaat dat soort dingen. :rolleyes:

 

Je moet ook niet vergeten dat je hier natuurlijk te gast bent en dat je je wat dat betreft moet overgeven aan de grillen van de despoten die de boel runnen hiero....

 

Democratisch is anders in ieder geval :D .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe tenminste weer lekker bakkeleien :D

 

welkom terug man :rolleyes:

 

nu die devils_haze nog terug (iemand enig idee wat hem met hem is gebeurd?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach.. er zullen er vast wel bijzitten die de exacte reden kennen. ik zal wel iets van de regels zijn afgeweken :rolleyes: maarja als je kweekt wijk je ook wat van de regeltjes af.. dus zo gek is het niet allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

 

WB Neesie

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo mensen!

 

ben ik weer, kwam er toevallig achter dat m'n account niet meer gebanned is. in December trok 1 van de mod's de stekker eruit. bam je bent gebanned, kom over een half jaar maar terug. tot de dag van vandaag nog geen 1 verklaring gehad van de mod's. heb wel vermoedens ('t was immers December ;) ) maargoed geef dan even aan wat de reden is. Dus voor de mensen die zich "zorgen" maakten.. niks aan 't handje. we knallen gewoon door. blijkbaar werkte m'n postvak nog wel, maar helaas voor wat mensen, ik koop online geen wiet in :D

 

houdoe!

 

 

geef nou gwoon maar toe..... dat je sinds de kerst ergens lekker op een warm en lui eiland met lekkere meiden hebt liggen relaxen :rolleyes: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: het is je vergeven. Je was het slachtoffer van een administratieve dwaling. Waar je zelf het lontje van had aangestoken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

administratief foutje.. maar dan meer in de richting van een blunder :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach beter 1 amnees in de ban dan 10 in jail!!

 

WB amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er niet een apparte sectie komen voor de BAN-BANK

 

:P :o :nerd :lol: :lol:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees, welkom terug, ik miste de naam amnees in vele topics, ik dacht dat je gewoon even in een andere sectie aan het rotzooien was

 

groeten

 

 

Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...