Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

MEETING BRABANT 2011

Recommended Posts

Cool wietpeper,Zorg ik voor wat lekkers voor je plantjes.

 

Kheb zojuist de samples klaar gemaakt en het is weer de moeite waard om naar Tilburg te komen morgen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Medekwekers,

helaas kan ik morgen niet in de Toermalijn aanwezig zijn.

Problemen op mijn werk maken mijn aanwezigheid daar morgen noodzakelijk.

 

Helaas,misschien volgend jaar weer.

 

Ik wens iedereen veel plezier en een goede, veilige heen- en terugreis!

Hopelijk speelt morgen het weer mee en hebben jullie een gezellige meeting,

zoals in eerdere jaren.

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas! Kan er ook niet bij zijn, veel plezier allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er morgen ook niet bij helaas.

Misschien volgend jaar..

 

Voor de mensen die wel gaan -> Have Fun! :o :whip:

 

Gr. Frutske

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wietpeper

Tering man die cake van jou... :whip: echt veels te lekker akleen je moet r gruwlijk mee oppassen want je raakt echt de kluts kwijt

en dat wietje met dat kruidige diesel smaakje was echt superlekker

@guesswho?

hee man je pp is een lekker rokertje :P :bier

k weet niet of je die paarse was vergeten maar iig daar heb ik een topje van op en die is erg lekker. maar k had em beter kunne roke voordat k na bed ging want je word er echt lam van :D

@ Twinny, netjes geregeld allemaal en bedankt voor de samples

k weet je naam al niet meer maar iig bedankt dat je me lift heb gegeve naar station

t tempo lag lekker hoog ;) ga nu ook echt na bedj e toe want ben echt zo stoned als een aap :o

t was gezellig! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo weer veilig teruggekomen,

 

was weer heel gezellie zo met zijn vijfjes... WAAR WAS DE REST ?????

Maar mischien wel beter zo heb flink kunnen praten met Guesswho? en TwinDaddy en dat is iets wat ook niet al te vaak voorkomt :D

 

@ Twin weer heel goed geregeld en bedankt voor het bijlullen en de samples en je had gelijk van de Tostie's ... Uitmuntend gewoon.

@ Guesswho bedankt voor de leuke tijd, updates en die 2e Tostie nemen we volgende keer wel weer.

@ Wietpeper man o man wat heb ik jou een hoeveelheid zien wegdouwen zonder onderuit te gaan. RESPECT :o en bedankt voor de cake/boter/chocolade ... wat is het nu precies ook al weer ?

@ GroeneShizzle leuk je gezien te hebben man we hebben niet echt veel bijgepraat maar dat komt heus wel weer goed. Ik hoop dat deze eerste meeting voor jou wqel bevallen is ondanks de lage opkomst en geloof me vorig jaar in Tourmalijn was heel anders.

 

NU even heel wat anders... Twindaddy weet jij nog welk soortje ik een paar hijsjes van genomen heb voordat ik wegging want het lijkt dat mijn speurtocht ten einde is. Man o man wat had die laatste een waanzinnig goed effect op mij. Wist nog wel dat ik echt dacht dat ik waanzinnig snel en soepel aan het invoegen was alleen om erachter te komen dat ik met 50km/h wilde invoegen . hahahahaha ;) zelfde effect heb ik pas 1 keer eerder meegemaakt inderdaad met de Bedrobinal... dat "classified" soortje van Bedrocan.

 

Maar ja er is zoveel rond gegaan dat je zeer waarschijnlijk niet meer weet wat van wie was. 2 Bad, my loss dan moet ik verder gaan zoeken :bier

 

En ehh Twindaddy.... die meting waar ik het over had bij KJ was inderdaad op 3 juli ...VORIG JAAR :whip: HAHAHAHA kan ik het helpen dat het topic nog steeds actief blijkt te zijn !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff ben nu nog onder de indruk hahaha

Mooie middag met gezellige gasten!

De cake heb ik maar links laten liggen omdat ik nog moest rijden , gelukkig deelde wietpeper flink uit en heb ik een stukje in de koelkast liggen Thanx hiervoor

Maar als ik het bericht van Groeneschizzle lees...

 

Twin , super bedankt voor het regelen van de locatie en voor de mooie goody-bag , ook de persoonlijke gesprekken met mij en de anderen en de daaropvolgende voedingsadviezen , aangevuld met nog meer voeding uit de auto , siert je

 

gallery_19024_7390_480354.jpg

 

Toutje mooi je weer eens gesproken te hebben , altijd gezellig

Veel succes bij je kweekje , ik heb ondertussen al een reactie geplaatst

 

GS mooi hoe je zo met het kweken bezig bent! , topjes idd vergeten maar gelukkig zijn ze goed terecht gekomen ;)

Jij ook bedankt voor het zakje met lekkers!!!!

 

Wietpeper , gezellig dude en bedankt voor de heerlijke blondy eehm... greeny bedoel ik :bier , handig zo iemand die de jointjes niet afslaat als ieder ander het roken even zat is ;)

Geen een joint die jou kant op ging bleef ongerookt :o , respect daarvoor :whip:

 

Xzistenz , tof je nog even op het eind gezien te hebben , hopelijk tot volgend jaar!

En je hericulezzzz , heerlijk en knalt er ook goed in , die ik had gekweekt was wat meer high zeg maar ten opzichte van jou hericules

De herkenbare smaak zat er perfect in , alleen iets zwaarder om te roken dus deze voor mij pas op het eind van de dag :D

 

@ iedereen

Geen foto impressie dit jaar , was te gezellig om van zo'n kleine club foto's te schieten

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer Cake vandaag en idd wietpeper hij is echt veels te lekker:verrygood mag die ook in de magnetron?

Tourtje dat komt wel goed was best snel in de wolkjes door die lekkere wietjes van jullie

En daarna kwam de cake er ook nog ns bij

ik hoop dat ik jullie van de zomer mijn NDB, Heribei, Afghani #1, Intense Skunk en de NDB's van guesswho kan voorschotelen

Guesswho nog bedankt voor je laatste ndb zaadjes :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen jammer dat ik zo laat was, maar vond het gezellig zo lang het duurde :whip:

 

@Twin Was allemaal mooi geregeld. Bedankt voor alle moeite, en volgend jaar weer toch!

 

@GroeneShizzle Graag gedaan :o

 

@GuessWho Thnx, voor de sample nog! en ja hij is idd vrij indica, was mij ook al opgevallen ^^ Maar zeker een lekker (en zwaar) rokertje!

 

@Wietpeper Thnx voor de cake nog, moet hem nog proberen, hij ligt nu in de koelkast.. Maar als ik GroeneShizzle moet geloven kan ik nog flink wat verwachten ervan :bier

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene die zijn gekomen bedank voor jullie komst.

 

GS ik hoop dat je eerste meeting geslaagd was.Zoja tot de volgende.

 

Gueswho succes met je test.Je kan ff vooruit.Bj hulp of advies zie ik wel een pm verschijnen in me inbox.

 

Wietpeper,welkom tot de club van onverzadigbare blowers.

 

Xistenz, volgend jaar eerder van je vriendin afkomen jong :o

 

Tourtje, de laatste die ik heb gedraaid was Kuchi van Devilsharvest.Dit is een kruising tussen cheese en OG kush.

 

Tot de volgende keer en nogmaals bedankt voor jullie komst.Kleine meetings zijn vaak leuker dan de grotes.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twin nog bedankt voor de gezellige middag n uiteraard al het lekkers voor mijn schatjes,kom ook zeker weer.En heb je je greenie al op gegeten?

 

GroeneShizzle Ben blij dat ie an kwam n smaakte,maar k zou um niet in de magnetron doen omdat hij voor het grootste gedeelte uit boter n chocola bestaat volgende meeting zal k weer het een en ander bakken en mee brengen.

 

Tourtje haha smoken tot je er bij neer valt gaat voor mij niet echt op,maar dit was voor mij ook een extreme middag haha .

 

xistenz Eet smakelijk dan alvast.Plan de volgende dag maar niet teveel in haha!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...