Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
K3 4 eva

Meest pottente/lekkerste buitenwietje?

Recommended Posts

Hoi allen,

 

Zouden jullie mij en vele anderen een gunst willen bewijzen? ik ben op zoek naar wat rookverslagen van jullie over zelf gekweekte buitenwietjes...

Van welke soort was jij zeer tevreden toen je deze opstak? en welke soorten vielen eerder tegen?

Nu weet ik ook dat elke plant en elke kweek verschillen kent, maar toch... Ik heb al een hele hoop kweekverslagen gelezen en bleef een beetje op mijn honger zitten omtrent dit onderwerp.

Jammer, want dat is het criterium waarop velen hun soortjes kiezen.

 

Het effect misschien kort omschrijven, vooral het verschil tussen couch lock, stoned, high, energetic high,...

 

Looking forward to hearing from you!

 

K3 4 Eva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi onderwerp beste wat ik ooit buiten had was,

 

The church van greenhouse...

 

heerlijk couch lock wietje

smakelijk beetje aardse smaak met een zoete bijna was haze achtige ondertoon

hij stond dat jaar overdekt met doorzichtig landbouw folie

hier ng een pica:

gallery_24270_9169_364148.jpg

 

ben benieuwd wat voor lekkere soortjes er ng mogen komen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Santa Maria of Edelweis is altijd goed. Niet dat ik ze ooit gekweekt heb maar dat gaat zeker nog in de toekomst gebeuren. :rolleyes:

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

easy sativa van female seeds, erg high, lekkere smaak ( mij te high!)

maroc female seeds, uitwerking maroc hash maar dan in wiet, zeer potent en lekker

ice/grapfruit buiten female seeds, erg potent en heerlijk geurig wietje.

 

durban poison, mij ook te high, maar wel typisch herkenbaar smaakje/geur.

 

purple oldskool wietje, teveel gerookt nu eff klaar mee.

 

tsjah....succes ermee.

 

maar ik denk als je nog meer gaat spitten/zoeken in de topics dat je best meer komt te weten.....veel lezen.

 

en thuis 5 soorten zetten, dan weet je het voor volgend jaar, zet een sativa, zet een indica, zet een mix...

 

succes ermee,

 

ejb

 

oja passion#1 erg goed wietje lekker stoned.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

reminds me,

 

ik moet nog eens een rookverslag doen van de snow white kweek van vorig jaar. Gewoon buiten gekweekt in een paar cement emmers (die kleine units, niet zo'n speciekuip :rolleyes:)

 

Heerlijk zoetig van smaak, lekker plakkerig (ondanks dat de plant door omstandigheden te vroeg geplukt moest worden) en een goeie high+stoner gevoel erbij.

 

Zaadjes van azarius. Heb uit de eigen kweek nog 3 zaadjes gehaald (dacht toch dat ik de mannetjes eruit had gehaald, ach ja), dus die gaan binnenkort ook maar de grond in ;) samen met de 5 zaadjes die ik nog over had van vorig jaar (had geen zin om meteen 10 planten neer te zetten :D achteraf missnchien beter van wel, omdat ik er 3 mannetjes uit heb moeten vissen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lekkerste die ik zelf heb gekweekt vind ik toch de Strawberry Haze ! :P

 

Goh man.. :lol: .. Ohhh Die is echt om .. om écht te genieten!! Bij elke hijs weer. Je lippen plakken gewoon aan elkaar na een hijs zo zoet :nerd

Heb hem helaas moeten kruisen met lowrider 2 omdat ik geen strayberry man had.. Maar ze staan dit jaar zeker weer op het menu!

 

Ook mensen om mij heen. Geloofden allemaal niet dat het buiten wiet was..

 

De naam klopt precies.. Het een aardbeien- smaak wietje, érg zoet, en een haze tintje eraan :lol: Orgastisch lekker !! :o

 

Deze is gekocht bij Greenhouse

En ze was rond 7/ 10 oktober klaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Santa maria,een hele mooie soort die binnen en buiten goed groeid.

Wel verduisteren aangezien de santa pas rond oktober klaar is,maar zeker de moeite waard.

 

(I love santa maria,naar mijn ervaring de meest bijzonderste plant met het bijzonderste high/stoned effect die ik ken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

power plant is de enige die bij mij al echt goed gelukt is....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook al eens buiten power plant mogen roken, toppen hadden wel vrij veel blad maar werd er wel goed stoned van :P

 

@HighLife:

Lukt Strawberry Haze buiten zonder te verduisteren? Ik lees dat deze 10-11 weken bloei nodig heeft, is dit dan een vroegbloeiende Haze ofzo?

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ierdbei vond ik toch niet zo goed hoor, maar ik had ook herma's toen... (zal de kwaliteit wel niet goed doen)

Toppen waren ook niet echt compact

 

Dit jaar Herijuana eens proberen

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik behaal er anders al 3 jaar hele goede resultaten mee,tussen de 150 en 350gr/plant met keiharde toppen.

sinds 3 jaar is dit mijn favo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met achtelijke harry eens vind het een lekker zacht wietje en ach een herma, sja ik had er niet zo'n last van.

 

Vind de keuze Herijuana dan ook een beetje vreemd omdat hier ook de Ierdbei inzit toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...