Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott

growpalace

Recommended Posts

door de laatste slechte berichten over indoorgarden (vooral ivm met bestellingen van de laatste weken ) en mede omdat ik ook geen reactie kreeg op mijn laatste vraag aan hun ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe online growshop dicht bij de grens met belgie.

 

 

eugrowshop bestel ik ik nog steeds bij maar deze hebben juist enkele spulletjes niet zoals t5 en spaarlampen.....

 

dus gezocht en kwam bij een zeer leuk ogende online growshop in maastricht growpalace.com

 

 

 

ze hebben enkele leuke spullen die ik toch eens zou willen uittesten . Maar heeft nu iemand ervaring met deze growshop (ook zouden de verzendkosten tot 30kg maar 8 euro bedragen :rolleyes:

 

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry had een reactie gegeven maar gaat niet om de zelfde growshop .

 

kusje podhead.

Edited by Podhead5x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daar laatst eens iets besteld. Geen problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx man ... heb ook contact opgenomen met de winekleigenaar en kreeg dadelijk antwoord terug af! ook vroeg ik achter een product wat ze niet op hun site hadden en hij zou voor mij kijken al hij het kon bestellen :rolleyes: :D

 

dus veronderstel wel dat het een betrouwbare shop is + het feit dat je kan bestellen en afhalen bij hun shop en dan pas betalen ....... en je kan 2 zakken grond bestellen en maar 8 eurobijbetalen voor verzending ! ;)

 

 

was erna verder aan het neuzen en aan het vergelijk de pijzen zijn gemiddeld (dus zeker niet te duur)

 

verder verkoopt deze shop een leuke lamp die ik nog nergens in growshop heb zien liggen een superplant afbloei lamp (enkel rood/oranjespectrum) deze wou ik me toch eens uittesten en kijk als het echt een meerwaarde voor je oogst is voor 29euro voor de 600w versie valt super mee...... :D

 

grtz smokey

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo mannen effe een revieuw over mijn levering van growpalace....

 

 

 

idd alles was er bij en 3 dagen na betaling alles binnen.....

 

 

 

wel is mn t5 bak beschadigd reflectie gedeelte 1 deuk in en 1 t5 lamp is stuk..... Nu vind het niet erg indien er wat geregeld kan worden .....

 

 

heb ondertussen en mailtje gestuurd eventjes afwachten als ze me helpen ......??? hopelijk wel en dan krijgt deze shop een 8/10 van mij

 

 

ik ga het hier melden grtz

 

 

(maar moet je dat dadelijk aan de leverancier melden ik heb het pas gezien met het pak te open ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

momenteel heb ik wel een paar mailtjes terug gekregen maar enkel dat het eventjes zou duren ....

 

 

ik heb nog enkele mailtjes gestuurd maar geen reactie gehad ..... ik hoop dat ie maandag me contacteert met een degelijk afspraak of dat ik de lamp zo in bus eens tegen kom ... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu toe goed contact krijg normaal gezien de kapotte t5 buis gratis + hebben 4 bloei t5 buizen besteld voor mij wat ze niet in voorraad hadden

 

nu deze week zien we verder .... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb daaad vorige week ook nog iets afgehaald,was niet op voorraad,

besteld en 2 dagen later had ik het al.

Als je van dicht bij de grens bent,ben je er zo,is voorraan in maastricht.

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...