Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest maannacht

nachtvorst

Recommended Posts

Guest maannacht

Ik heb gezocht op het onderwerp maar kon het niet vinden.Mijn haze x skunk staat buiten nog te bloeien maar ze voorspellen nachtvorst voor de komende dagen.Ik denk dat ze nog 2 weken mag doorbloeien.Is dit schadelijk voor mijn plant of kan ze wel tegen een stootje??Ze stonden in hun zadengidsje voor oogst 10 november,dan zou je toch denken dat ze wat kunnen hebben.Weten jullie meer hier over??

Bedankt alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja bij m'n Hollands Hoop staat er ook harvest month 8/9, in augustus nog niets te zien van bloei zelf :x ( buiten voorbloei dan).

 

Nu over die nachtvorst ik zou niet weten hoe schadelijk het is voor de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn hollands hope heb ik gister bijna helemaal geoogst. Alleen de hoofdtop laat ik nog paar dagen staan om te kijken offie nog wat uitzet. Ik ben ook gaan oogsten vanwege de nachtvorst maar ik denk dat mijne ook nog wel iets verder kunnen. Maar nu hebk meer zekerheid toch? (toprot/wat dan ook door de nachtvorst)

 

 

-Delax-

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha ik heb misschien wat meer info

 

s'Avonds zet de plant bladgroen om in voedingstof (suikers), nu als het vriest worden deze suikers nog steeds aangemaakt maar de plant krijgt ze niet naar de gewilde plaats.

 

graag een volledige uitleg indien iemand kan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist wel dat door zon energie suikers worden gemaakt in de baldgroenkorrels en vervolgens opgeslagen als zetmeel.Met vorst word zetmeel weer omgezet in suikers,vandaar ook dat ze boerenkool en spuiten na een keer vorst oogsten,ze smaken veel zoeter.Zal dat met de wiet ook zo zijn,of gaat de bloem gewoon kapot,of wordt de thc afgebroken????Niemand die meer weet???

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg dat de wortels warm blijven .

leg er een dikke laag stro omheen :D of verpak je plant in noppen foliebedoel dus de onderkant van de stam als de wortls bevriezen is het einde oefening

maar wiet is een sterke plant je kan wel wat vertraging in de bloei krijgen maar das nu eenmaal risico bij buiten kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een schuurtje hebt zet je daar 's avonds tog gewoon in ? ik heb ze nu 24/7 in bij ons in de schuur staan is groot zat dus dat kan makkelijk 'kweet natuurlijk niet hoe het bij jou zit maar als ik jou was zou ik ze gewoon in je schuur zetten en mischien fftjes een klein verwarmingtje erbij zetten? of een elektriesche deken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een van mijn planten in de schuur gezet maar doordat daar geen wind kan komen is die gaan schimmelen :D Ik durf het niet opnieuw aan.En nee er ligt geen electriciteit in onze schuur dus een ventilator e.d. is onmogenlijk.Ik denk dat ik haar ga binnenhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...