Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hj_konig

toprot

Recommended Posts

hallo,

 

Mijn 3 plantjes staan nog steeds buiten. de haartjes zijn nog lang niet voor 80 % bruin over 1/3 van de plant. wel zie ik bij sommige toppen extra veel witte puntjes bij elkaar wat het erzelfde uitziet als die thc puntjes. deze zitten alleen veel op elkaar. heb ooit gehoord dat toprot wat witte donsjes zijn? hier lijkt het misschien wel een beetje op.

 

vraag 1: Kan iemand mij vertellen hoe budrot/toprot er precies uitziet?

 

vraag2: en bij het oogsten: kan ik dan het beste de takken op de kop hangen aan een soort van waslijn? en dan alle grote bladeren vooraf al verwijderen?

 

thanxxx

HJ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toprot ziet er uit als donkergrijze pluizen en herken je gelijk als je het ziet. Om het ff zeker te weten is de gemakkelijkste check door even aan de kleine blaadjes aan de top trekken. Laten die gemakkelijk los dan zit er toprot in. De enige remedie is de plant knippen en drogen want toprot gaat vrij hard en je houdt niets over.

 

Voor het drogen van een plant zijn diverse manieren klik maar eens op de onderstaande link daar staat een doorverwijzing voor het drogen op diverse manieren. Let wel, als je budrot hebt dan kan je het beste de gehele plant knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hj_konig

ok. Dan is het geen toprot maar een opeenbundeling van thc!! beter!!

Nog bedankt voor de alles op een rijtje tip!!

wordt voor mij 2 weken in de geur van de oogst zitten. mmm met vooruitzicht op de aankomende tentamens!! ai!! maar gelukkig heb ik ventilatie enzo.

 

HJ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig is het geen toprot. Het is gewoon een opeenhoping van thc kristallen denk ik. zie verder niks vreemds. eind deze week oogsten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...