Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EnjOy!

Nederwiet - De moevie

Recommended Posts

Arjan van The Greenhouse 10 keer redelijk gevaarlijke overvallen meegemaakt bij z'n eigen bedrijf.

10 punten voor Arjan dat hij nog steeds door gaat met z'n wietjes, hart voor de zaak.

Ik dacht dat hij de gene was die het altijd ontliep (de overvallen)

 

 

gr

 

Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitzending gemist is er ook nog, venals de NCRV site nadien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook zo maar kijk het het liefst op tv heb. nog nooit gebruik gemaakt van uitzending gemist zou een primeur zijn.

 

Groeten

Edited by Torsti
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langharige vent met een jaguar vs oud huilend vrouwtje wat gepakt is.......ik hoef m al niet zo nodig te zien.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het wel erg voor Arjan dat ie nou al 10 keer is overvallen en met een machinegeweer :nerd! zelfs een dode .. vind het erg hoe het tegenwoordig gaat voor centen...

 

Ik ga zeker kijken volgende week! :P hopelijk vergeet ik het niet >_>

 

~Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd Ik denk dat het weer een aardige kut stempel zet op onze hobby.

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal niet een eenduidig positief beeld van onze hobby geven denk ik

 

 

maar ik ga zeker kijken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie docu!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond het wel apart dat de man uit friesland met een gigantische kas waar je u tegen zegt,

''maar'' 80 uur taakstraf kreeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja volgens mij was dat gedeelte dan ook gewoon in scene gezet t zag er nou niet bepaald uit als een rechtzaal

kan me vergissen natuurlijk

daarbij , mag er eigenlijk wel gefilmt worden in een rechtzaal ?

en ik vond ook dat meneer de kwekert zn argumenten eruit gooide alsof die moszkowicz zelf was

beetje raar stukje vond ik dat dus

verder wel leuk , niet geheel realistisch

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vond het wel apart dat de man uit friesland met een gigantische kas waar je u tegen zegt,

''maar'' 80 uur taakstraf kreeg.

 

Die goede oude man was ook nie op zn mondje gevallen ,wis precies wat i moes zeggen want hij had toch wel een hele goede vraag gesteld wa hij ma steeds geen antwoord op kreeg :huh: en daarvan denk ik dat ze ook wel weten dat t geen zin heeft om die man te straffe want hij gaat toch vrolijk door , gelijk heeft i

 

darom denk ik dat de rechter toch ma een straf van 80uur heeft gegeven , is het toch iets lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die ouwe kende de wet maar al tegoed, de rechter stond ff met zn mond vol tanden! Zo kun je vaak nog met iets wegkomen :huh: als je maar weet wat en hoe je het moet zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de docu gezien en proberen objectief te kijken (alsof dat kan als wietroker en poker maar toch)

maar best een leuke docu en niet zo heel negatief. In mijn optiek zelfs eerder omgekeerd.

 

Negatief

Dat komt omdat ze 1 loser gevonden hebben die het niet aan kon met wiet.. maar pak hamburgers en

je komt hetzelfde probleem tegen.. als iets lekker is kunnen er mensen aan verslaafd raken goh dat is nieuw.

Verder gebruikt de politie verkeerde informatie,.. dat wordt aan het eind even netjes recht gezet,.. het "kleine rekenfoutje" lol.

 

Positief

Verder een heel leuke coffeeshophouder (die krullebol met die grappige smile niet arjen al valt die me ook mee in deze docu)

die echt opkomt voor de leukere kanten die er voornamelijk vroeger waren en door de overheid veranderd is in wild west situatie.

Verder een hele relaxte Fries van de oude school (toen old school nog niet bestond hehehe) die gast ruleert gewoon keihard ondanks

dat ie genaaid wordt weet iedere burger van het land wie er in deze verkeerd zit. Wat is belangrijker de wet of je medemens (wetten behoren

in dienst te staan van je medemens).

 

Al met al heb ik veel mindere docu's gezien en ben in deze 1.30uur prima vermaakt :huh: .

 

Mzzls,

 

Northern

 

Toevoeging: Bovenstaand is geen samenvatting maar gewoon paar dingetjes uit de docu en een linkje

http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/5...evering-1.html)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Heb vol indruk gekeken gisteren avond

nou ja vader en zoon hadden leuke job tot die smurfjes

zijn komen rondneuzen.Waren mooie topjes trouwens :huh:

 

 

grtz ,Flowerhaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja volgens mij was dat gedeelte dan ook gewoon in scene gezet t zag er nou niet bepaald uit als een rechtzaal

kan me vergissen natuurlijk

daarbij , mag er eigenlijk wel gefilmt worden in een rechtzaal ?

en ik vond ook dat meneer de kwekert zn argumenten eruit gooide alsof die moszkowicz zelf was

beetje raar stukje vond ik dat dus

verder wel leuk , niet geheel realistisch

 

ik heb de rechtzaal in leeuwarden van binnen gezien, en ja dat is de rechtzaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...