Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

12 Herries op GrowPro

Recommended Posts

Hallo medekwekers en andere belangstellenden.

 

Omdat de vorige ronde met de GrowPro coco voeding is afgebroken heb ik wat andere genetica (welke ik al goed ken) klaargestoomd voor een nieuwe ronde (nieuwe kansen :) ) met Herijuana stekken, 12 stuks in totaal.

 

Deze stekken kwamen eerder al even voorbij in mijn 8xS5 topic en staan nu in de DR60 met 220W PLL power erboven want in de tent was geen ruimte en ik wilde deze keer wel ff goed voorgroeien ipv gestresst en gehaast en dus meer uitval kans.

 

Stekken staan in 3.5ltr potten en krijgen om de dag 150ml water met 1.5 maal aanbevolen dosis coco voeding en vd rest gewoon het schema (inclusief de enzymen).

Kokos in deze potten is de GL kokos vd afgebroken S5 run, goed ingewaterd met enzymen en verder wortelstimulator en aangezuurd tot 5.7 voor aanplanting en de stekken doen het er goed op, wel moesten ze erg wennen aan de overgang van 110W T8 naar 220W PLL.

 

Volgende week woensdag gaat alles denk ik de tent in onder HPS, dan is er weer plek namelijk en kan nog net vd zomerhitte.

leidingenwerk moet nog gebeuren maar de stroom blijft erop dus kan doordraaien.

 

Wel gjappig: ik ga via drippers water geven maar zonder secondentimer, die heb ik nl. niet en portomonee is ook erg leeg maar ben toch iedere dag thuis dus doe zelf de stekker vd pomp er wel even in voor .. sec/min.

 

6.5ltrs, op aarde zuipt de herrie in een 11ltr pot gemiddeld 1.5ltr pdg, 250ml pdg lijkt me een mooi begin (en dan verdeeld over 2 beurten, 1 als licht aangaat(19u) en dan voordat ik naar bed ga nog een keer (00u). Scheelt me wel weer het reservoir koel houden want dat is altijd een probleem als je niet zo'n enorm vat nodig hebt en je vat staat in de zelfde kamer als de tent(en) staan.

 

dit zijn de dametjes onder PLL nu, paarse steeltjes vanwege wat te koude nacht vermoedt ik dat dat is want trekt met de nu hogere nachttemperaturen buiten behoorlijk weg, was veel erger, kan natuurlijk ook aan iets andes liggen (tips??)

gallery_22678_11755_820955.jpg

 

gallery_22678_11755_406640.jpg

gallery_22678_11755_675623.jpg

 

ze hangen nog wat omdat ze net voor nemen foto's onder de douche waren geweest (gewoon water :D ).

op laatste foto ook wat zaailingen te zien, die blijven in de DR60 voor ander projectje (S5 x herie kruizing).

 

Klimaatje in de DR60 valt me nog allezins mee zo, alle flappen open en 2 110mm slangen langs onder via de gaten en met een 110m3 pfleigertje komt de temp niet boven de 28.7C en blijft de lv ook mooi in tussen de 40/50% hangen met lampen aan (75% lampen uit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

NICE!!

 

succes!! lekkere soortjes

 

Gr. Mr>T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zetemop.Lost zou de dames snel mogelijk los laten onder hps kunnen ze de lucht in knallen :)

Greetzz,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrt

welkom

soortjes? euhm, 1 soortje maar :)

 

@ m_m

nog geen plek onder de HPS, had een hele week misgerekend (en je weet wat de laatste week met S5 doet :tu )

 

ontopic:

en maar goed ook :D

 

die paarse steeltjes.. dat was dus geen koude voetjes, ook niet te nat, nee teveel aan voeding

aparte is bij mij dus dat ik een "vergeling van het hele blad krijg" ipv verbrande bladpuntjes.

lijkt dan net alsof ze "leegtrekken" en dus honger hebben.

 

weer wat geleerd en natuurlijk geacteerd en wat nu... ze trekken weer bij (zoals ik gewend ben op semi-hydro, gaat snel mis maar ook snel herstel).

 

zo zagen ze er zondag nog uit, viel me op dat ze wel groeiden maar niet donkerder werden van blad op een enkel groter blad onderin na dan

gallery_22678_11755_662155.jpg

gallery_22678_11755_41597.jpg

gallery_22678_11755_1573622.jpg

 

Met water geven heb ik toen alleen maar 2.5ml op 1ltr roots gegeven en aangezuurd tot ph 5.7 en nu beginnen ze, na vanochtend nog een keer zelfde recept gekregen te hebben, alweer groener te worden

gallery_22678_11755_197507.jpg

gallery_22678_11755_998565.jpg

gallery_22678_11755_433382.jpg

 

:)

 

De S5 onder HPS gaat komend weekend om, kunnen deze mooi nog ff aansterken en kan ik mijn droogkastje nog in orde maken, de DR60 is voor andere zaken in gebruik.

 

offtopic:

je zult maar ...tig Herijuana zaadjes ontkiemen (van eigen zadenkweek) op zoek naar een mannetje om mee te gaan kruizen, krijg je alleen maar vrouwtjes.. nu pvd alweer 4stuks die ik nog wel ultiem gestresst had (dat waren die 4 die eerder op de foto's stonden), nu maar weer een rits ontkiemt :D waar laat ik dat toch allemaal, alles staat vol inmiddels grrrr, luxeprobleem maar wel waardeloos hoor, na een zaadjes of 40 nu 0 mannetjes.

 

goede beworteling is wel gaande in de potjes dus geen overpot problemen dat ik te snel ga zijn deze keer, zal proberen van het overpotten vh weekend ook nog wat fot's te maken, moet ook de waterspin nog testten en aansluiten voor semi-automatisch water geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn aardig bijgetrokken, zover dat ik ze vandaag weer wat coco voeding mee heb gegeven.

 

Moet zo weg, foto's komen vanmiddag, ook vd onderkant potjes want dat is wortelfestijn.

 

Mochten ze nu weer zo idioot reageren op de voeding dan gaan ze de kliko in en gaan er ipv deze 10 S5's op aarde

de tent in, gelukkig had ik die stekken genomen als "backup" en deze staan er prima bij (op al 3x de leftover van watergeven van de herries doen ze het errug goed)

waar ik met deze mogelijk weer een gok ga nemen (uiterlijk zaterdag hak ik de knoop door ivm GL scoren nog).

Waarom nu al niet beslissen? ze reageren nog zoals ik gewend ben, dwz ingrijpen en 2dgn later resultaat zien, zolang dat nog is is er nog hoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow lostchild,

 

 

ziet er lekker potent uit daar binnen :D

 

veel suc6

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setup wel, de stekken kon beter pablo :rolleyes:

 

maar.. ik had ze, net voor het stekken, nog wel getopt natuurlijk, was ik ff vergeten en daarom ook duurde het wat langer voordat er in de kruintjes uitgroei zichtbaar was.

 

net nog ff met de N96 id weer geweest zodat je mooi verloop ziet van paar dagen achter elkaar :D

 

gisteren, net wakkergallery_22678_11755_897979.jpg

 

nu dus pas verbrande puntjes ndat 1st blad geel wegtrok

gallery_22678_11755_1047350.jpg

 

zoals je ziet zit de groei er wel in nugallery_22678_11755_647190.jpg

 

en zo stond het er net bij, incl pica vd onderkant van een potje

gallery_22678_11755_1098442.jpg

 

stek uit de tent, weer heel anders groen ivm natuurlijk spectrum

gallery_22678_11755_178856.jpg

dat zwarte is mijn kat (1 van), haat canna maar vreet meteen blad als ze de kans krijgt

 

zelfde stek nog een keer en de worteltjes ook van deze op de foto gezet

gallery_22678_11755_317302.jpg

gallery_22678_11755_711271.jpg

 

toch wel anders, die verbranding en de rest tov het BN rondje wat ik deed en wat heel erg misging, daar was NIKS te sturen waar het hier heel aardig gaat

tegen het weekend meer (en da's alweer veel te snel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt beetje :rolleyes: hiero.

 

eerder vd week stekken die ""in de weg stonden" onder HPS gezet in een hoekje en nu... herma's maar ook 2 mannetjes naar het nu schijnt :D snap er geen snars meer van nu, haal ik dingen dan zo door elkaar?

 

in ieder geval... alles gaat de kliko in aangezien ik de stekken verder niet precies uit elkaar heb gehouden en weinig ervoor voel alsnog herma's id tent te gaan hebben.

 

Morgen zakkie GL halen en dan komen er 8 S5's op 6.5 ltrs te staan en geef ik deze gewoon de growpro omdat deze dan mooi opkomt en ik de test (hetzij met gewijzigde genetica en ander medium) alsnog voort kan zetten, Ferro komt straks wel na de zomer.

 

Weer druk,druk,druk vanaaf verder, kliko-en, stekken en ik ben ook nog begonnen aan he omhalen vd 3 S5's waarvoor de planten van deze test in de plaats gaan komen.

 

Wel smile... 2 mooie mannetjes, kan ik alsnog gaan kruizen in de DR60 als de stekkies vd mannen geworteld zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg jammer

maar goed dat je er nu achter bent gekomen en niet pas weken later

 

greetZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@go 2

zkers, scheelt een boel gesleep achteraf.

 

wel jammer hoor, stekken waren errug goed geworteld maar ik krijg nu wel de kans om opnieuw een zadenkweekje te doen en de herma factor die er bij de vorige herrie zadenkweek ingeslopen is, eruit te krijgen door 100% XX en YY te nemen (planten zijn voldoende gestresst om herma uit te sluiten).

 

Stekken nemen van de mannen heb ik niet gedaan, trok ik niet maar de mannen zijn nog wel in leven, ze staan in de DR60 op 12/12 te wachten op wat herrie dames (2) en een paar S5'jes om eens lekker te bezwangeren en mij weer van nieuwe genetica te gaan voorzien. Daarna maar eens op die kruizing met STS aan de gang :rolleyes:

 

De dames to be, vanavond ff overpotten alvast en dan gaan ze morgen de tent in

gallery_22678_11755_473335.jpg

 

gallery_22678_11755_743008.jpg

 

gallery_22678_11755_956026.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...