Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

watergeven op guerilla

Recommended Posts

@ Indoflow..

Haha lekker hoor! Zie je inderdaad niet zoveel meer en Carpie ook niet;)

Neem aan dat we nog wel een keer een paar lekkere foto's voorgeschoteld krijgen?

Ik heb alles al klaar liggen voor over een paar weken.. Wilde niet te vroeg beginnen en met deze droogte verdrogen de kiempjes toch en het is nog vroeg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed om te horen indo, we wachten weer met smart af. Zelfde geld voor carpie, maar hij twijfeld of hij een topic zou beginnen. Ach houd ie toch niet vol :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@slappy en FarGue,

 

smakelijke pica's?hmmm...mwha..ik weet het nog niet zo net...

ik heb al een tijdje geleden besloten geen topic te starten dit jaar over dat deens geweld..

tis the same shit...different day...nice year do....but nothing new.

in alle rust wil ik dit jaar mijn dansje kunnen doen en daarvoor heb ik echt geen tijd om een topic bij te houden.

MAAR...als mijn dansje echt mooi zal blijken,drop ik vast nog wel een verdwaalt fotootje later dit seizoen...

 

grtzz,indoflow..

 

ps...ik hoop dat carpie ook zijn dansje kan uitvoeren...kep een al lang niet meer gesproken!

where the hell is he at???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh :wub: ...ik doe een gedoogkweekie dit jaar.. :tu .....

mja... dat kunnen er altijd nog een paar meer worden... :huh:

 

morgen zing ik...im dancing in the rain ;) ...

 

on topic:

watergeven op guerilla, vertel jou methode ??!!!??....

wait 4 rain B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe diem...

 

:huh: ;) :wub: :tu ..

ik dans met je mee man!!

oew aahh,oehhw aahh!!!!let it rain,let it rain!!!

kep nog wel een paar zaadjes die nodig de grond in moeten!!!tis tijd...de hoogste tijd....u wordt weer bedankt voor een avond vol gezelligheid...dag mevroeuw en dag meneer,u komt hier nooit meer B) :o ;)

het liefst,ik wel,hard en fel...moet alleen hopen op vocht,inplaats van een luchtbel..

ow,shit het is aan...ooohhw,zo aan...een beetje vocht en oooohw mijn god het is aan!!

lekker zaaien met vochtige grond,zodat ik dat rechtsteeks kan doen in de volle grond..

het duurt al zo lang...ooohw zo lang...bijna heeft mama natuur me in de tang.

 

maakt me nix uit...ik ben en blijf een creatyfuslijer.dus werk ik erom heen,ook al schopt het weer me tegen het zere been..

ik zoek het zelf wel uit..probleempjes schop ik aan de kant met mijn eigen besluit..

mijn eigen plan,niemand weet ervan..zo ben ik de man...die zaaien kan zoals geen ander kan..

 

grtzz,indoflow :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha :huh:

 

Indo is weer van de partij! ;)

It's Nice To See You Again !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ochtend nevel....

 

geen regen...maar alles door en door nat...

 

gallery_22583_10326_626918.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
@carpe diem...

 

:rolleyes: :dribble: :D :) ..

ik dans met je mee man!!

oew aahh,oehhw aahh!!!!let it rain,let it rain!!!

kep nog wel een paar zaadjes die nodig de grond in moeten!!!tis tijd...de hoogste tijd....u wordt weer bedankt voor een avond vol gezelligheid...dag mevroeuw en dag meneer,u komt hier nooit meer :D :blink: :blink:

het liefst,ik wel,hard en fel...moet alleen hopen op vocht,inplaats van een luchtbel..

ow,shit het is aan...ooohhw,zo aan...een beetje vocht en oooohw mijn god het is aan!!

lekker zaaien met vochtige grond,zodat ik dat rechtsteeks kan doen in de volle grond..

het duurt al zo lang...ooohw zo lang...bijna heeft mama natuur me in de tang.

 

maakt me nix uit...ik ben en blijf een creatyfuslijer.dus werk ik erom heen,ook al schopt het weer me tegen het zere been..

ik zoek het zelf wel uit..probleempjes schop ik aan de kant met mijn eigen besluit..

mijn eigen plan,niemand weet ervan..zo ben ik de man...die zaaien kan zoals geen ander kan..

 

grtzz,indoflow :jump: :whip:

 

mooi versje :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
@carpe diem...

 

 

ik dans met je mee man!!

oew aahh,oehhw aahh!!!!let it rain,let it rain!!!

kep nog wel een paar zaadjes die nodig de grond in moeten!!!tis tijd...de hoogste tijd....u wordt weer bedankt voor een avond vol gezelligheid...dag mevroeuw en dag meneer,u komt hier nooit meer

het liefst,ik wel,hard en fel...moet alleen hopen op vocht,inplaats van een luchtbel..

ow,shit het is aan...ooohhw,zo aan...een beetje vocht en oooohw mijn god het is aan!!

lekker zaaien met vochtige grond,zodat ik dat rechtsteeks kan doen in de volle grond..

het duurt al zo lang...ooohw zo lang...bijna heeft mama natuur me in de tang.

 

maakt me nix uit...ik ben en blijf een creatyfuslijer.dus werk ik erom heen,ook al schopt het weer me tegen het zere been..

ik zoek het zelf wel uit..probleempjes schop ik aan de kant met mijn eigen besluit..

mijn eigen plan,niemand weet ervan..zo ben ik de man...die zaaien kan zoals geen ander kan..

 

grtzz,indoflow :huh: :(

 

 

@Indoflow...dit bericht stond onderaan pagina 4 en heb hem daarom gemist... :huh:

 

kijk we hadden afgesproken niks te zeggen op forum...

maar door te zeggen dat jij alleen zaait en niemand weet ervan :( ??...beetje vreemd he :( ;) ?? ik was dr bij kerel...en kheb getuigen..as you know.......

zeker daar jou fin. inbreng in onze grow veeel minder ( overrrrstatement)....is geweest....

en dan een egotrip op forum zetten ;) is niet gepast :( ...tot say the least... ;)

 

en idd... je zoekt het zelf uit...en jij zou het onderhoud doen...was allemaal geen probleem zei je.....nou zijn alle spots naar de klote :D en alles overwoekerd ;) en daardoor opgevreten door de slakken :D .....had je me even tijdig gezegt dat je dr geen zak aan deed/ging doen... dan had ik persoonlijk het onderhoud gedaan...weet je wel... :rolleyes:

kom dr "net" vandaan...je ben dr zeker 5 weken niet geweest man... :P terwijl je zei dat de mannen eruit waren gehaald...

tuulijk.. kan guerilla op vele manieren mislukken...maar door jouw grove nalatigheid.. :blink:

schandalig zoals jij afspraken niet nakomt... :dope:

thanks Indow...

 

kben je 2e ex maatje...je verslijt dr meer.. als schoenen gloof ik.... :(

veel succes met je probleem...eigenlijk heb ik gwoon met je te doen...

de grote Indoflow is eigenlijk niets meer... als gebakken luft....

je 2009 grow heb je geheel te danken aan je ex 1e maatje...and you know it... ;)

 

kheb gelukkig nog wat andere ijzers in het vuur :D

geen gr.

Carpe_Diem

 

ps: in Jou "geweldige" HL Pheno.....zitten hermas... :huh: ...mja boeit je niet... zei je...je stopt met wildkweken ...idd lijkt me beter jah....

wildkweken betekend volharding in iets wat je doet van A TOT Z!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps: in Jou "geweldige" HL Pheno.....zitten hermas... ;) ...mja boeit je niet... zei je...je stopt met wildkweken ...idd lijkt me beter ja....

wildkweken betekend volharding in iets wat je doet van A TOT Z!!!!

 

Hmmm... Maar goed dat ik van zaden die ik krijg van anderen ze eerst een jaar test voordat ik er een veldje mee zet. Ik zal die ene plant goed in de gaten gaan houden vanaf nu. En tsja, jouw post bevestigd nog maar eens dat ik guerilla het liefst aanpak in mijn up, niemand die roet in het eten kan gooien, zijn mond niet kan houden, afspraken niet nakomt. Geen gedoe met geld, verdeling van zaden of wat dan ook. Geen fijn nieuws Carpie. Jammer dat je een teleurstelling hebt dit jaar, maar gelukkig heb je nog wat achter de hand.

 

@indo

Natuurlijk toch bedankt voor de zaden, ben er nog steeds blij mee. Maar ben nu wel benieuwd of ze ook doen wat ze moeten gaan doen. Het zou voor mij ook een teleurstelling zijn als een aantal van mijn plekken in de tuin verloren moeite blijken. Vooralsnog wachten we af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd Slappy...van hard werken wordt je niet moe...van gezeik wel ;)

time to forgive and forget..kben geen haatdragend typ...

 

voortwaards :P ...

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ook weinig zin om boos te blijven. Kost alleen meer energie. Eigenlijk is niet haatdragend zijn erg egocentrisch ;) Gewoon doorgaan waar je goed in bent carp. Velden volbeuken en oogsten omdat je het verdient!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...