Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

plantje

Kippenmest korrels in belgië

Recommended Posts

Voor iedereen me afschiet dat deze vraag al gesteld is, ik vraag er nog wat bij :huh:

En voor de mods: ik weet niet of het volledig mag wat ik nu vraag dus sluit het moest het niet mogen.

 

Aangezien ik al vele malen gelezen heb dat de kippenkorrels nu eenmaal niet te verkrijgen zijn in belgië en ikzelf als student niet de mogelijkheid heb om het dichtstbijzijnde verkooppunt van farmershouse te gaan bezoeken heb ik de vraag of hier op het forum wel belgen zijn die erom gaan of erom geweest zijn.

En of deze eventueel een zak kunnen doorgeven (lees: overkopen).

Kip en koemest korrels zou ik wel moeten vinden maar toch wens ik liever met de kippenmest korrels te werken (als er niets anders op zit dan ja..)

 

Of moesten er belgen regio w-vl zijn die toch een verkooppunt weten zijn voor kippenmest korrels gelieve dan als de bliksem een antwoordje in dit topic te geven :huh:

 

Alvast bedankt bij voorbaat

 

Plantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Ik heb hetzelfde probleem.

 

Koop gewoon koemest, is hetzelfdfe hoor :huh:

En vind je in belgie!

 

Smoothie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koop gewoon koemest, is hetzelfdfe hoor :huh:

 

Smoothie

 

das whishfull thinking... :)

om maar 1 dingetje te noemen... in kip zit 10% kalk... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Drips je hebt het duidelijk niet helemaal gelezen :huh:

Ik weet dat het al gevraagd was, mijn vraag gaat eerder uit naar de belgen die het WEL hebben.

 

En idd zoals carpe_diem zegt is dit een van de redenen waarom ik toch aan kippemest wil raken.

Waarom een alternatief als je het mss toch gelijk perfect kan doen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wat rondgezocht en indoorgarden verkoopt zakken van 7.5 kilo farmershouse kippenmestkorrels.

De verzendkosten naar belgië vallen ook heus mee dus mss ook intressant voor andere belgen :huh:

 

Plantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reply elmanito.

Op de site van boerengoed staat echter dat ze verzenden in nederland, en die dcm koe-kippen kunnen we ook kopen in belgië.

Maar aangezien ik de verzendkosten voor de farmershouse kippenmest nog te doen vindt zal het zeer wss deze worden :huh:

 

Toch bedankt

 

Plantje :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik zou gewoon ff een mailtje sturen of ze ook niet naar België verzenden.Ik neem aan van wel dat er producten van DCM in België verkocht worden, want het is tenslotte een Belgisch bedrijf.Verder geen dank.:huh:

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben kippen/koeien mestkorrels gaan halen in de Aveve (en daar dan dubbel zoveel van gebruiken als wat je normaal met pure kippenmestkorrels geeft)

Volgens Dame Blanche werkte het en ik vertrouw hem volledig :huh:

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...