Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Hollandse nieuwe 2011: Kronocaine

Recommended Posts

nee ze blijft niet half vegetatief

 

maar de plant maakt wel een stuk meer bladeren aan die meer energie vebruiken dan ze leveren ofzoiets

 

 

whazzup heeft t toen gezegd bij die seminar boven de wietforumshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klopt, dat probleem kan je zelfs al krijgen met een wat koude temp en een hpi er op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar dat gaan we natuurlijk niet doen he keurmeester

 

maar dat gaan we natuurlijk niet doen he keurmeester

Share this post


Link to post
Share on other sites

hereh het is hier geen tsjetboks! :wacko:

 

Het is niet de bedoeling om deze af te bloeien, dan was ik een beetje laat met 12/12. Met plasma maakt de plant juist minder bladeren aan, maar wel sneller. Met deze volledige plasma zaailing kun je dat best goed zien. Een 300W plasma is natuurlijk niet voldoende om zo'n joekel van een plant af te bloeien.

 

Ze gaat onder plasma gestekt worden, en dan komt er een veldje volledig onder plasma opgegroeide planten onder plasma en hps te staan. Ik ben gewoon benieuwd hoe de stekken aanslaan, of de wortelsnelheid wellicht nog hoger wordt, en hoe ze uiteindelijk op de HPS reageren. Als mijn theorie klopt moet dit een ontzettend lekker geurende plant gaan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet alleen plaatjes kijken sticky. Zie bijlage in vorige post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit op me telefoon en kan daar geen pdf op openen, en niet boos op me worden he... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat s ruiken dan

koop zelf een plasma lamp :wacko:

 

wietforum op de iPhone? wie is er nou de junkie :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag, 04:35

 

koop zelf een plasma lamp

 

wietforum op de iPhone? wie is er nou de junkie

 

 

hehe jij !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen werken overdag :wacko:

 

Ja ik zei niet dat ik geen junkie was he, maar ik ben functioneel junkie, ik doe het voor het goede doel.

 

sinds 7 november 2005: 19451 Berichten (8.58 berichten per dag)

 

Somebody stop me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

27 december

post-5211-1327326413_thumb.jpg

22 januari

post-5211-1327326456_thumb.jpg

post-5211-1327326482_thumb.jpg

post-5211-1327326509_thumb.jpg

post-5211-1327326530_thumb.jpg

 

Nou moet je wel bedenken dat ze slechts onder 1 plasma lampje staat, 1/4-1/3 van een 600W HPS lamp in lichtopbrengst. Maar het geeft wel eem mooie indicatie van het groeipotentieel van zowel de lamp als de plant.

 

Ze gaat binnenkort opgesneden worden aan een paar mooie stekken, en onder plasma voorgroeien, plasma/HPS afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige moeder, de genetische groeipotentie en de plasma lamp hebben goed werk geleverd, worden we ook getrakteerd op het vervolg, het afbloeien van de stekken onder de hps/plasma :rofl ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor zover mogelijk hou ik jullie natuurlijk op de hoogte. Vandaag is het bijltjesdag voor mamma. Maar ze zal voortleven :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup,

 

Ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd en heb meteen een zakje besteld bij Sannie toen hij ze in de shop had. Ik had mazzel; het was m'n zoveelste bestelling en kreeg een zakje gratis erbij en had dus meteen 30 zaden :) . Ik zal haar dus regelmatig mogen roken en wil je bij deze mijn complimenten geven voor het resultaat van deze kruizing :) .

Het is mooi om te zien hoe de zaden gekweekt worden die ik aanschaf, zoals trouwens meerdere soortjes welke ik bij Sannie heb aangeschaft. Dat voegt voor mij echt iets extra's toe :rofl .

 

Ik blijf dit topic verder volgen om te zien hoe haar vader haar afbloeid :) .

 

Groeten Beaker :D

 

Edit:

 

ja hoor zover mogelijk ...

 

Komt er geen compleet verslag dan? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe jongens ik doe mijn best, echt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pappa laat die dochter van je nog eens zien! ;)

 

 

Heb ook kronocaine besteld om te selecteren, moeders van te maken. Heri heb ik enkele jaren geleden al gegroeid met veel plezier, dus

kijk er naar uit om met deze strain te werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stekken zullen ondertussen al wel geworteld zijn toch ;) ?

 

Ben heel benieuwd hoe ze er uit zien :wtf: .

 

Update please :execute

 

Groeten Beaker :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook benieuwd hoe ze er uitzien, afgelopen maandag waren ze nog mooi groen (maar toen stonden ze pas een dag of 2) en is de propagator wat open gegaan, lv 75%. De temperatuur was echter nog wat laag dus de bodemverwarming is wat hoger gezet. Ik had er ook twee herijuana stekken in gezet die al een week of twee geen sjoege gaven (die gaan eerst half dood voor ze wortelen ;)) en die hadden maandag al wel volop wortels dank zij de betere temperatuur en zijn gepot. Helaas ben ik er zelf niet iedere dag, het is een beetje schipperen. Morgen weet ik meer.. spannnend!

 

Mamma groeit overigens gewoon door alsof er niks aan de hand is onder slechts 300W plasma. Na het stekken heb ik haar zeker 3 nodes korter gemaakt maar ze zit met de bovenste scheuten alweer tegen de lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, dan wachten we nog effe :) .

 

En nog bedankt voor de aanvullende info over slecht aanslaande Herijuana stekken :) . Ik had vorig jaar 2 Herijuana moedertjes en de stekken sloegen heel slecht aan, terwijl de Jackberry x NYCD allemaal prachtige stekjes werden. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed, maar blijkbaar is de Herijuana een moeilijk te stekken dame?

Ik heb nu weer o.a. een Herijuana in de groei staan (3 weken geleden ontkiemd). Hopelijk een dame natuurlijk en zal hier dan ook weer stekken van proberen te nemen. Ik zal ze dit keer wat extra verwennen :D .

 

Groeten Beaker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en het lullige is dat je altijd zal zien dat het juist de mooiste zijn die niet lekker stekken. Ze doen het trouwens altijd wel hoor, je hebt gewoon wat meer geduld nodig. In mijn geval een heer trouwens :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...