Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mark!!

autoflower zaden kopen

Recommended Posts

hoi mede growers,

 

ik wil dit jaar een veldje vol gaan zetten met verschillende autoflowers.

nou kwam ik deze site tegen:

http://www.growshop.nl/marktplaats/page,sh...d,1441/catid,7/

 

maar kan iemand mij vertellen of deze betrouwbaar is of ervaring heeft met bestellen van deze site.

het zou zonde zijn als ik vogelzaad krijg opgestuurd.

hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

mvg,

mark!!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook zaden besteld een tijdje geleden, en ik heb nu mooie plantjes:) van de 4 zaadjes 2 vrouwtjes en 2 mannetjes opgekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is als ik het goed begrijp een soort markt plaats. Er zijn hier mensen die je kunnen of willen tricken maar er zijn er ook genoeg die gewoon eerlijk zijn. Ik wil geen reclame ofzo verspreiden maar ik heb zelf goede ervaring bij wietzaadjes.nl (ik heb gehoord dat als je grote bestelling plaatst ze het niet altijd op voorraad hebben). Veder raad ik je sannie's shop aan of ga gewoon naar de website van grote zaden verkopers/merken zoals Greenhouse Seeds en Royal queen seeds. Succes met zoeken en bestellen.

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn betrouwbare en niet betrouwbare mensen op die marktplaats. Ik heb gelukkig alleen een goede ervaring.

 

Het noemen van namen van verkopers wordt niet op prijs gesteld op dit forum, omdat sommige leden hier ook hun zaden verkopen en reclame voor zichzelf gingen maken.

 

Ik zeg altijd: kleine bestelling plaatsen, bevalt het, dan meer bestellen.

 

Wil je zekerheid? Vergeet het dan en ga inderdaad shoppen bij de bekende shops.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietzaadjes.nl is inderdaad zéker betrouwbaar :wacko: heb ondertussen al 2x besteld daar en vrienden van mij meermaals

nooit echt problemen gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb goede ervaring met zaad kopen op growshop marktplaats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen oude topics bumpen svp, bij deze :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...