Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

La Nena

Iemand ooit bestelt bij The Real Seed Company?

Recommended Posts

Hi,

 

Is er iemand die eerder zaden heeft besteld via de Real Seed Company?

Ze hebben namelijk een assortiment aan Sativa landrassen die ik graag eens uitprobeer...

Aangezien het uit de UK moet komen.. zou het fijn zijn te weten of iemand weet of dit een betrouwbare leverancier is en of de zaden wel of niet ok zijn??

 

 

Iemand?

 

Thanks! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je krijgt bij RSC net zo goeie service als bij Sannie & zelfs als de verkeerde freebies opgestuurd hebben, krijg je die zelfs nog nagestuurd.:)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok moet goed komen dus :)

 

@ GroenGif:

thanks dat forum had ik nog niet gevonden ;)

 

@ Elmanito:

ik las je verslag net van de Parvati, zag er goed uit zeg! Mag ik vragen hoe je de zaden ontkiemt? En wat jij denkt dat het beste is... ze eerst in een pot zetten of direct in open grond zodat ik ze niet meer hoef te verpotten...?

 

Ben ook op zoek naar een goede meter om de waardes eens na te kunnen lopen... de laatste keer plekken gezicht in de buurt van brandnetels. Op zich moet dat ook kunnen geloof ik.

 

:D

 

Van ontkiemen tot einde bloei is grofweg 6 maanden? KLopt dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Parvati bloeit niet op tijd af voor ons kikkerlandje, zeker niet met een bloeitijd van 10+ weken vanaf begin september.Beste is deze soort voor te zaaien,om daarna in de volle grond te doen.Parvati hoef je niet stevig te voeden.

 

Je kan ook Lebanese bestellen & de vrouwtjes daarvan door Parvati laten bevruchten.Tis gewoon een ideetje.:)

 

med_gallery_16467_4905_687034.jpg med_gallery_16467_4905_181979.jpg

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ok... maar ik zit niet in ons kikkerlandje... zit in Centraal America... daar was het advies toch ook op gegeven of niet?

Klimaat is warm, maar veel regen... zo'n 4 a 5 maanden per jaar minder regen.. maar nog steeds stevige buien. Echt een droog seizoen is er eigenlijk nooit. Temperatuur altijd tussen de 25 en de 30 graden zo ongeveer.

 

Dus voor tropisch klimaatje... zelfde vraag :D

voorpotten of direct in de grond?

...en nog altijd erg nieuwsgierig hoe je de ontkieming doet.. :)

 

 

Thanks!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry! Ik haal zelf twee discussie onderwerpen door elkaar zie ik... maar ik ben bij Real Seeds Comp uitgekomen dankzij jou advies eerder betreft mijn vraag in ander topic; Buiten kweken in tropisch klimaat' en nogal teleurstellende eerste ronde van een eerste ronde ... :)

 

hierzo...

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;#entry848820

 

wilde een link toevoegen naar het topic maar kan topic id niet vinden... moet ik nog even uitzoeken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ja ok... maar ik zit niet in ons kikkerlandje... zit in Centraal America... daar was het advies toch ook op gegeven of niet?

 

Zou helemaal fijn zijn als je een lokaal soortje kruist met de Parvati.Vergeet de Lebanese, niet geschikt voor een vochtig warm klimaat, maar houdt het op de soortjes uit de Himalaya, alhoewel uit Zuid-Oost Azie ook heel goed zou kunnen.

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik er 1 kan vinden en als ik het ditmaal wel voor elkaar krijg om een aantal mooie planten af te laten groeien dan zal ik dat zeker eens proberen!

:huh:

 

Zo ver ben ik helaas nog niet... maar wie weet zit het dit keer mee!

 

 

Met zoveel kennis op het forum zou het toch moeten kunnen... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat wil je Panama red, Oaxacan, Michoacan......??? Onze geliefde vingerplantje is net onkruid, heeft alleen wat zorg nodig meer niet.:huh:

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat wil je Panama red, Oaxacan, Michoacan......??? Onze geliefde vingerplantje is net onkruid, heeft alleen wat zorg nodig meer niet.:huh:

 

Namaste :huh:

 

 

Ik dacht dat Panama Red een soort 'mythe' was? Heb jij die????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan je gewoon kopen, al is het wel een kruising met een ander legendarisch soort waar de Haze ook vanaf stamt nml Punto rojo

Volgens mij klopt dat verhaal van de Punto Rojo niet helemaal. Dit is wat Charlie/Kaiki van ACE/Cannabiogen zegt:

 

"The Panama ACE contains 25% of the panama 1974. We did not cross the Colombian Punto Rojo, but with another panama, which I thought was closest to the Panama Red Hair and red lines earlier from the area of Central America. I had the opportunity to chat long and hard about this subject with my friend Greengrocer and we got both this conclusion, which I think is the fairest. The Punto Rojo is a different story, although there are commonalities between the red varieties"

Bron, post #563: http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=31721&page=38

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hartelijk dank voor de mededeling, al was een kruising met Punto rojo ook niet verkeerd geweest, maar een 100% Panamese soort is nog beter voor de diversiteit.

 

Iets andere info dat ook erg interessant is,al moet je wel uitkijken in een tropisch nat klimaat.

 

Skunk, according to Sam was originally a cross of an Acapulco Gold female to and f2 Afghan/Colombian male, then he worked it a lot of gens.

It probably is Acapulco x Afghan/Colombian, you can see a lot of Acapulco in it, particularly in the Seedsman version where there are phenos that go 13 weeks and are a dead ringer for a Acapulco/Oaxacan Gold type. Several people I know have grown an earlier less worked version and said there were roughly 40% Acapulco phenos, 40% Colombian phenos and 20% indica looking Afghan phenos. UK Cheese is probably a later more worked Skunk #1 pheno that is unusual because it still has the terpenoid profile from the Afghan, giving it a lot of stink.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabiogen heeft nu ook panama x colombian uitgebracht...kruising heet punta rosa.

 

oh ja, en ook hier geen klachten over real seed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...