Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
storpie

Gepakt en weer doorgaan

Recommended Posts

eh denk t niet dr dog. bij totale legalisatie zou de overheid gaan voorzien. aan de andere kant zal de illegale export dan ook wel toenemen ....maarja onzin scenario. gaat toch niet gebeuren

Bij totale legalisatie komt de productie toch ook gewoon vrij, of denk je dat de overheid in de wietteelt stapt? In het huidige systeem doen ze dat ook niet en geven ze slechts vergunning aan die producenten.

Ik hoop dat ik het nog mee mag maken, maar het zal nog wel een paar jaar duren ja. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke 2e kamer gesprekken worden dat..

 

CDA: volzetten met PP's

PVV: volzetten met white widow

SP: oldskool haze

 

kun je gaan stemmen op de partij waarvan jij vind dat dat soortje door de overheid gekweekt moet gaan worden.

 

Hallo Doc.. met Coruz, ik wil graag 1.500.000 double ended 1000 Watt lampen kopen en weet je een adres voor stekjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je snapt het denk ik niet helemaal

 

het wordt nooit legaal om thuis professioneel te telen. of de overheid het gaat doen... tsja.. daarom zei ik totale legalisatie gaat nooit gebeuren maar het is aannemelijker dan dat het thuis toegestaan wordt.

 

lol amnees

 

heb een doc. gezien over medicinale wiet via de overheid verkregen in de v.s. en de mensen hadden nog meer keus dan wij in een gemiddelde shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees

Dan zou ik wél SP stemmen B)

 

die oldskool haze is toch iets met a5 en c5?

ze hebbe het me ooit helemaal piekfijn uitgelegd maar van die olie onthou je niet alles

 

haha mooi filmpje carpie

maar dan wel een loopgraaf vol met licht! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff mee fantaseren/speculeren

ik denk dat het ongeveer gelijk gaat als met sigaretten en alcohol.

grote producenten gaan het overnemen , schaalvergroting om kosten te drukken .

overheid gooit er dikke accijns op en hoeft weinig uit te voeren om flink te profiteren.

vervolgens is de prijs door accijns net zo hoog zoniet hoger dan op dit moment .

vervolgens gaan mensen weer stiekem kweken ditmaal zijn ze strafbaar vanwege accijnsontduiking.

 

 

edit : dit gaat inderdaad niet snel gebeuren , moet europees worden geregeld anders in mijn ogen niet haalbaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overheid heeft het liefst dat ze op elke handeling die jij doet wat kunnen verdienen.

 

Kreeg laatst een boete van 6000 euro omdat m'n kind niet naar het kinderdagverblijf ging, aangetekende brief erbij.. U moet gewoon betalen, wij lopen elke maand honderderen euro's mis, euro's die gewoon binnen zouden komen als u uw kind 3 dagen/week naar het kinderdagverblijf zou brengen. Ons inkomen stagneert en daar bent U medeplichtig aan.

 

is maar een fabeltje.. maar kijk hoe onbeschoft ze met de burger om gaan.. ik dacht dat WIJ het voor het zeggen hebben en zij voor de coordinatie zorgen. eigenlijk lopen er in NL 16 miljoen marionetten rond en een paar honderd man bedient ons. ooit.. ooit komt er aktie en breekt de pleuris uit.. daar is het nu nog te vroeg voor.. mensen willen graag compleet uitgewrongen worden voordat ze inzien dat het anders kan en moet.

 

voor het beeld.. ik heb er niet voor gekozen geboren te worden. maar vanaf het moment dat je op de wereld word gezet tot je dood hang je aan touwtjes.. (ga dan op een onbewoond eiland wonen? Nee ik verdedig de plek waar ze me op aarde hebben gezet, en dat recht heb ik.. toch?!) en alleen maar om anderen te dienen.. moderne slavernij is het. geld is niet de drijfveer, maar met geld kun je wel macht uitoefenen.. macht hebben is het mooiste wat er is toch? lekker de hele dag aan touwtjes trekken. je eigen de hele dag belangrijk voelen.. beter voelen dan degene die aan je touwtjes hangt... ik walg er van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm lang nagedacht , ben nog niet gepakt en weer door gegaan... Ben wel gepakt onder het doordraaien en niet gestopt.

Kortom: vake be'j te bange (vaak ben je te bang)

Oude forum kreet : klep dicht en draaien

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mens lijdt dikwijls 't meest

Door 't lijden dat hij vreest

Doch dat nooit op komt dagen.

Zo heeft hij meer te dragen

Dan God te dragen geeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook gepakt 2x met zeeer kleine aantallen (1x 22 plantjes, 1x 20 plantes)

boete van de laaste x was erg hoog in totaal 3200euro

 

dus al lang geleden 10j en 5j terug

ben beide keren gelijkt gestopt maar het gekke is dat ik na ongv. 5jaar zoveel kriebels krijg om toch weer te gaan doen

het is puur een hobby

 

nu met de aankomst van de wietpas ben ik dus weer begonnen, dit keer met 3 plantjes puur eigen gebruik

ik gebruik het ook voor mijn ADHD waar ik met blowen vrijwel geen last meer van hebt, medische verklaring hiervoor snap ik geen reet van dus deze heb ik ook niet. Liever een blow dan die chemische troep als ritalin,dicariet, enz......

 

ik probeer het zo perfect mogelijk te houden, ik blow ongv. elke dag 2a5 jointjes en hoop dat ik met 3 plantjes, 3 maanden kan doen

wel goed aangepakt. Hydro + auto watering + 400watt lamp.

 

ben heeeel erg benieuwd wat ik zal krijgen als ik oom agent aan mijn deur hebt.

 

Verschil is dat ik nu landelijk woon en toen midden in de stad, dus klachten zullen er niet komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

den , ik zou advisieren net iets meer te kweken (2x wat je denkt op te roken)

op deze manier kan je een beetje opzij leggen voor evt boetes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik verwacht niet dat ik met 3 plantjes een boete ga krijgen, is aardig veilig aangelegd en overlast veroorzaak ik er 100% niet mee

Aan de toppen te zien krijg ik een aardige opbrengst en ik weeg de boel af en kijk of ik genoeg heb voor 3 maanden, mocht ik zelfs meer hebben dan dat ik ga roken dan breng ik het zelfs terug naar 2 planten.

over weekje knippen en dan 2 weken drogen, ben erg benieuwd

 

alleen de lamp is sterk en wil mischien naar 250watt inplaats van 400watt wat ik nu heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb een doc. gezien over medicinale wiet via de overheid verkregen in de v.s. en de mensen hadden nog meer keus dan wij in een gemiddelde shop.

American Weed :vape:

Topprogramma... kijk er graag naar. Heb ze bijna allemaal al via youtube gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...