Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

delicatesse

Recommended Posts

<H1 class=k20>Kook eens een eitje in de urine van kinderen</H1><script language=javascript type=text/javascript>var id2 = '0.10682062524967073'; ROTTERDAM - Een traditioneel recept in de Chinese provincie Zhejiang staat klaar om de wereld te veroveren. In de streek rond Dongyang kookt men al honderden jaren eieren in de urine van kinderen.

 

Het recept is gepromoveerd tot cultureel erfgoed en de plaatselijke autoriteiten willen dat ook u en ik er kunnen van proeven.

 

Tienjarige jongetjes

De kookvloeistof, urine dus, wordt verzameld in scholen uit de buurt. "De plas van tienjarige jongetjes wordt als ideaal beschouwd", zegt chef Lu Ming. "De kinderen plassen in emmers die we elke dag gaan ophalen. Kwestie van versheid, uiteraard".

 

Tweemaal koken

De eieren worden voor een eerste keer gekookt in de schelp. Nadien worden ze gepeld en vervolgens gedurende een dag en een nacht opnieuw gekookt. Dan zijn ze klaar om opgegeten te worden.

 

Lekker en gezond

Volgens kok Lu Ming zijn de eieren overheerlijk en bovendien erg gezond. "Ze werken koorstwerend en scherpen je concentratievermogen aan wanneer je je wat slapjes voelt", aldus de man.

 

De chef ijvert er voor om het recept ook buiten China ingang te doen vinden. "We willen dat de hele wereld kan genieten van de traditionale Chinese keuken", is zijn motto.

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/...-kinderen.dhtml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gad-ver-damme <_<

 

Jij struint de hele dag het net af op zoek naar dit soort vreemde nieuwtjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ach, zolang de urine niet vervuild is door een blaasontsteking is urine gewoon steriel.Komende zondag ook ff in het pannetje pissen voor een lekker eitje.<_<

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waar ga jij je jongetjes van 10 jaar halen? lenen van de paus?

Die van MJ zijn ook weer beschikbaar!

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Was ik ff vergeten dat het speciaal jongetjes van 10 moeten zijn, maar als je de avond van te voren een goed Belgisch biertje nuttigt & een uitstekende spliff rookt zonder tabak, dan is de urine die ochtend ook van geweldige kwaliteit.:P

Ik kan op dit moment geen priester vinden. <_<

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

shiiiit rare jongens die chinezen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar als je de avond van te voren een goed Belgisch biertje nuttigt & een uitstekende spliff rookt zonder tabak, dan is de urine die ochtend ook van geweldige kwaliteit.:P

Namaste :P

 

Hoe weet jij dat , ervaring met pis drinken ? :P <_<

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bubble

 

is algemeen bekend dat ochtend urine gezond is ,

verder hou ik het ook liever bij horen en kijken en niet zelf testen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Van personen die veel fruit, groente & geen vlees eten is het wel aan te raden, maar bij urineweg imfecties, slechte eetgewoonten zou ik het afraden.De yogi's in India drinken elke ochtend een kleine hoeveelheid urine & zelfs Madonna deed het.

 

Though we have been conditioned to think of urine as "dirty," quite the opposite is true. Urine fresh from the "spigot" is actually sterile, devoid of any pathogens at all, (except in the case of a urinary or kidney infection). Urine is 95 percent water. The other five percent of our urine is made of dissolved and suspended solids, none of which are toxic. The two main components are simple salt and a compound called urea. In addition to salt and urea, other elements include hormones, proteins, antibodies and other beneficial pharmacological agents. So far from being harmful, urine actually does have known healing agents. Furthermore, if urine has a bad taste or smell, it is generally from the diet or habits of the contributor. Poor diet, poor habits and you will get a rank and smelly urine. The point is that urine components reflect the provider.

 

@Buble

 

Heb alleen ervaring met Heineken!! <_<

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je in het bos een snee in je hand krijgt is het raadzaam om eroverheen te pissen, je spoelt daarmee de infectie weg met je eigen steriele urine, maar mocht je wel bacterien hebben dan zijn die toch al van jezelf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ochtendurine bevat vele voedingstoffen, die het lichaam s'nachts niet gebruik.

het lichaam ziet dit als afval.

 

dus in theorie is dit heel gezond.

maar dat is dus theorie, ik wel over <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu weet ik waar ze die plasflessen legen in het ziekenhuis. Ik vond de boerenkoolstampot al een raaar bijsmaakje hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...