Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

cannabis erkend medicijn?

Recommended Posts

ROTTERDAM - Een Amerikaans arts heeft voor de rechter bekend dat hij jarenlang gemiddeld dertig joints per dag rookte tegen de pijn. Hij had thuis ook een cannabisplantage.

 

De zaak kwam aan het licht toen zijn buren zich zorgen maakten. Ze vonden dat de dokter zich nogal vreemd begon te gedragen en vroegen zich af hij geen hulp nodig had.

 

De politie werd ingeschakeld en die ging een kijkje nemen bij de man in Chatham. Ze roken onraad en kwamen later terug met een huiszoekingsbevel. Toen troffen ze een heuse cannabisplantage aan.

 

Edwin Blisse Struve (63) had 58 plantjes staan en dat is in de VS verboden. Hij mocht het dan ook gaan uitleggen aan de rechter. ,,Ik rookte dagelijks tot dertig joints", bekende hij.

 

De Amerikaan verklaarde dat hij cannabis gebruikte voor medische doeleinden. Bij een handgemeen met de politie in Mississippi had hij naar eigen zeggen blijvende hersenbeschadiging opgelopen en om de pijn te verlichten, rookte hij cannabis.

 

Zijn advocaat Robert Dunn kwam tot een regeling met de aanklagers, Joseph Napuran en LaJuan Tucker. Als hij akkoord gaat met de regeling dan zal de rechter hem op 15 april een proeftijd van vijf jaar opleggen. Hij zal zich tijdens die periode geregeld moeten aanmelden bij een psychiater en indien nodig, verplichte medicatie slikken.

 

Hij moet ook de rapporten van zijn medische toestand voorleggen aan het bureau van de aanklager. (BVDL)

 

 

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/...s-per-dag.dhtml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pittig,voor 56 planten 5 jaar lang verplicht naar de psychiater en verplicht medicatie slikken...

Ik weet niet wat erger is,de bak of bovenstaande.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer een crime without a victim. Ik vraag me alleen wel af hoe hij 30 joints per dag kon combineren met z'n werk, zeker zoiets belangrijks als arts zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOAX

Op zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan je de bak in America niet vergelijken met onze gevangenissen.

De psychiater is een betere optie dan 5 jaar cel daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is waar,in amerika is het wel een stuk harder dan in nl.

 

Maar het lijkt mij wel een nachtmerrie om verplicht 5 jaar medicijnen te slikken.....

En vooral met zon zieletrekker die weet ik veel wat met je uit kan spoken(zoals bv brainwashen icm bepaalde medicijnen)

Volgens mij is deze arts na die 5 jaar niet meer dezelfde meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij is deze arts na die 5 jaar niet meer dezelfde meer...

Waarschijnlijk is dat ook de bedoeling. :P

Hij moet tenslotte wel van die verderfelijke cannabis af hè. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

verpichte medicatie

 

 

¿

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...