Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kushmeister

growshop exoticgarden

Recommended Posts

Guest Bolliex
Goed advies, alleen ook voor mij helaas te laat..

Wacht al 3 weken op mijn bestelling van ruim 130,00 en krijg geen enkele reactie op mijn mails, wat een trutzooi!

 

Jo man ik wacht al langer op mijn bestellen. Heb zelf een email gestuurd waarin stond dat als ze mij nix lieten weten tegen een bepaalde datum ( welke allang verstreken is ) ik afstand ging doen van mijn aankoop en m'n centen terugwou. Hierop heb ik geen enkele keer antwoord gehad. Ik heb al in 3 weken geen email meer gehad. De laatste was, wees niet ongerust vanaf het geld is toegekomen zullen we het opsturen.

 

Jaaaa. my ass !

 

Meneer Berend, heb kom wel uit Belgie, en moet er een uurtje voor rijden, maar ik laat me zowiezo niet afrippen.

Heeft u zin om samen af te spreken en de winkel binnen te gaan en eventueel eens met de gebalde vuist op de Toog te slaan?

Ik neem desnoods gewoon m'n order uit de winkelrekken hoor, heb het toch betaald.

 

Ik ben echt pissed ! Die kerel probeert me gewoon 225 euro af te rippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou jongens kleine tip als je langs gaat, bespreken kan alles dingen zo maar mee nemen is helaas nog steeds diefstal al heb je er theoretisch al voor betaald.

ik weet dat het kut is ik wacht ook nog op mijn 2 kappen (back order).

je heb 2 optie's 1 is blijven mailen bellen pmen en langs gaan tot je er bij neer valt en als je alles al heb geprobeerd is helaas aangifte van doen bij onze niet zo goede vrienden.(ja ik weet het ook niet mijn hobby de kakkerlakken maar je kan ze voor je laten werken)

houd er wel rekening mee als je shit zo mee zou nemen uit de shop onder het motto ik heb toch al betaald, de shop hoogstwaarschijnlijk ook aangifte zal doen van diefstal.

 

als je binnen het gedoogbeleid zit of je hok elders is is het niet zo'n probleem dacht ik zo, zo niet ja???

ga er van uit de spullen die je besteld heb zijn 100% legaal kan oom agent niets mee!

het had net zo goed elk ander product kunnen zijn wat men online koopt, maar of ze toch even willen zien wat je er mee doet kan ik niet zeggen.

 

ik zou zeggen de keuze is aan jullie.

succes kush

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

We zullen zien, of ik nog antwoord krijg of niet.

M'n eerste volgende vrijdag is volgende week. Ik ga zeker langsgaan, want zoiets kan niet.

 

Groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben daar recent nog geweest en toen werd mij verteld dat de dag na mijn komst de toko verkocht zou zijn.

 

 

overigens heeft hij ook gezegd dat hij geen geld wilt stelen maar dat het hem eigenlijk niet zoveel kan schelen en dat het daarom allemaal zo lang duurt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex
ik ben daar recent nog geweest en toen werd mij verteld dat de dag na mijn komst de toko verkocht zou zijn.

 

 

overigens heeft hij ook gezegd dat hij geen geld wilt stelen maar dat het hem eigenlijk niet zoveel kan schelen en dat het daarom allemaal zo lang duurt

 

Ik heb een email gestuurd met de vraag m'n geld terug te storten enkele weken geleden en zelfs daarop geen antwoord. Dat hij die website dan gewoon offline haalt he, zo komen er alleen maar meer bestellingen bij en zet hij meer mensen in de zak.

 

Ik kan er niet met leven met zijn "het kan hem niet meer schelen".

Een klein beetje moeite zal hem nog veel problemen besparen geloof mij.

 

Groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

betaald is betaald

 

als je dat als antwerpse winkel doet ligt je shop binnen de 5 dagen plat

gebombardeerd gwn om het feit dat je mensen hun geld aftroggelt

heb je een betalings bewijs mee nemen en neer kloppen die gast

en meteen geld eisen wat hij doet is ook diefstal !!!!!!!!!!!!!

 

maar niets uit zijn shop mee nemen dan ben je niet goed bezig .

gwn met hem naar de bank wandelen desnoods met

een beetje dwang het geld dat je betaald hebt wil je de spullen ook voor krijgen(of geld trg) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou luitjes. Ik lees dit topic net te laat :S (op de een of andere manier gebeurd mij dat altijd)

 

Ik heb vorige week maandag een bestelling geplaats van 120 euro. Maar ben bang dat ik dus kan wachten (dikke k*tzooi). Zojuist een mail gestuurd en nu wachten op een reactie en/of mijn bestelling.

 

Ik adviseer iedereen om NIET bij EXOTIC GARDEN te bestellen.

 

En dit terwijl ik zoveel goede ervaring met de shop van Frans heb :huh:

 

Grtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAK SoftIce! Mss stornering als dat nog mogelijk is.

Succes.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen een incasso kun je storneren, geldt helaas niet voor ideal-betaling of overboeking.

 

Heb jij meer info over exoticgarden van wat er daar aant handje is?? Iemand anders?? behalve die info die hier reeds staat.

 

Grtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moeten jullie eens contact opnemen met de webhost, ik denk dat die wel wat ervaring heeft met webshops die hun werk niet doen (melding op de website/platleggen o.i.d.)

 

Dit is de webhost: http://www.xxlwebhosting.nl/

Share this post


Link to post
Share on other sites
overigens heeft hij ook gezegd dat hij geen geld wilt stelen maar dat het hem eigenlijk niet zoveel kan schelen en dat het daarom allemaal zo lang duurt

 

Als iemand dat zeg is het nog steeds diefstal.

Je betaal voor iets wat dan je eigendom word de winkel heeft dan de verantwoording om het naar de persoon to te zenden.

Het blijf gewoon diefstal of oplichting hoe je noemen wilt.

 

Wel jammer het was vroeger een erg goede winkel.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt tijd om een zwarte lijst van webshops te beginnen die zich niet aan hun afspraken houden.

Ik zie er meer langskomen de laatste tijd. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed plan doc!

Dat zullen een hoop leden kunnen waarderen.

En zal ook een hoop ellende schelen.

 

Ik en waarschijnlijk vele met mij zijn wel voor een ''post hier je slechte ervaringen'' topic.

 

Laters kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima, maar niet op Wierforum.

 

Ervaringen delen is ok, <MITS> eerst ook al het mogelijke in het werk is gesteld om contact te krijgen met de betreffende shop. Een zwarte lijst is een stap te ver.

 

Ik ben meer voor een white list: goede ervaringen van gebruikers delen. Je kunt beter aangeven waar je wél moet kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alleen een incasso kun je storneren, geldt helaas niet voor ideal-betaling of overboeking.

 

Heb jij meer info over exoticgarden van wat er daar aant handje is?? Iemand anders?? behalve die info die hier reeds staat.

 

Grtz SoftIce

 

Vanwege dit topic heb ik daar ook niet meer online besteld en ben alleen nog maar langsgegaan en dan gaat alles prima moet ik zeggen.

 

heb de (vorige) eigenaar gesproken en ook zijn persoonlijke problemen

zoals ik al eerder gezegd heb ga ik niet iemand zijn persoonlijke dingen openlijk op een forum posten

dit is niet aan mij

 

 

Als iemand dat zeg is het nog steeds diefstal.

Je betaal voor iets wat dan je eigendom word de winkel heeft dan de verantwoording om het naar de persoon to te zenden.

Het blijf gewoon diefstal of oplichting hoe je noemen wilt.

 

Wel jammer het was vroeger een erg goede winkel.

 

/zODd

 

net een beetje hoe je het bekijkt

zoals het overkwam wil hij het geld wel gewoon retourneren maar zit echt gewoon geen tempo in die gast

retourneren is ook weer niet stelen

 

 

nogmaals letterlijk : hij vind zijn persoonlijke problemen nu prioriteit en heeft echt schijt aan bestellingen die online geplaatst worden.

 

wil je iets hebben is alleen langsgaan nog een mogelijkheid

heb ook geen bevestiging dat de winkel al is overgenomen

Share this post


Link to post
Share on other sites
retourneren is ook weer niet stelen

 

Heb je 100 % gelijk in.

Maar duimen voor de mensen op een goede afloop.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zet hij de website niet offline? hij heeft toch schijt aan online bestellingen.. maar laat het online-gebeuren wel doordraaien..lekker als je met Ideal betaald hebt ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima, maar niet op Wierforum.

 

Ervaringen delen is ok, <MITS> eerst ook al het mogelijke in het werk is gesteld om contact te krijgen met de betreffende shop. Een zwarte lijst is een stap te ver.

 

Ik ben meer voor een white list: goede ervaringen van gebruikers delen. Je kunt beter aangeven waar je wél moet kopen.

 

hey whazzup leg je motivatie voor die opmerking eens uit.

ik snap dat shops, mensen enz. niet zo maar zwart gemaakt moeten worden helemaal mee eens.

en zoals je waarschijnlijk gelezen heb heb ik frans/exotic in de eerste instantie ook nog verdedigd inzake zijn geklooi en hem echt wel genoeg tijd gegund om het recht te trekken.

het gaat er ook niet om om bijvoorbeeld een zaadboer, die een pakje zaad heb verkocht met voornamelijk mannen te naaien.

het gaat om winkels die harde euro's jatten uit onze zakken zowel met de spullen als het op onthoud van de hobby.

uiteraard is elke opmerking kracht bij te zetten en alles te onkrachten.

 

zo als ik het zie een white list: exotic was ook perfect, vroeger.

stel we hadden hem toen in een white list gezet dan hadden mensen er nu van uit gegaan dat hij goed bezig is terwijl dat niet zo is (net als nu zeg maar maar met nog meer slachtoffers).

 

daarintegen een black list: slechte shop word overgenomen etc.

dan zal de nieuwe eigenaar de naam hoogstwaarschijnlijk toch veranderen ivm. reputatie (zou ik wel doen) en een goede shop word makkelijk slechter maar een slechte shop niet zo maar goed.

 

black list white list geen list toch wil ik iedereen op het hart drukken als je een echt probleem heb met een shop (geen kleinigheden) post dat in een topic!!! bespaar een ander die ellende!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu zowel gemaild en pm gestuurd, maar Frans laat niks van zich horen. Ben bang dat ik mijn centen kwijt ben. Weet iemand of de shop zelf nog open is? En op wlke dagen/tijden?

 

Ik ben van plan om maar eens langs te gaan en mijn geld of spullen persoonlijk maar op te halen.

 

Verder ben ik het helemaal met onze kushmeister eens: heb je echte problemen met een online shop, laat het dan hier weten. In onze hobby is het belangrijk om elkaar voor fouten te behoeden, dus kom voor elkaar op!

 

Grtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gebeld, maar er wordt nog steeds niet opgepakt. Ook heb ik weer een mail gedaan waarin ik mijn bestelling annuleer en eis dat het bedrag wordt teruggestort.

 

Frans is echt een oplichter van het ergste soort. Wat voor omstandigheden je ook in de prive-sfeer hebt, hier is gewoon geen excuus voor!

 

Afwachten maar weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook hetzelfde, meer dan 3 weken geleden een bestelling gemaakt, (en betaald). En tot op heden niets ontvangen.

Al meerder mails gestuurd, maar geen antwoord, niets niets.

 

 

Exotic Garden = slechte online shop waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van de mensen met problemen een update op hun status?

Hier nog altijd niks ontvangen, geen spullen en geen mail terug.

 

Iemand anders misschien iets positief vernomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Spuk

 

Ook hier nog steeds geen update in de status

 

Mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt ook nog steeds niet opgepakt.

 

Grtz SoftIce :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growpalace maastricht is ook een goede growshop,word 2x/week verzonden,

dus je hoeft nooit lang te wachten.

Of gaan afhalen,betalen bij ontvangst,heb je nooit geen problemen.

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef je meer kans op je geld als je gewoon naar een deurwaarder of advocaat stapt. Iig meer kans dan zeiken op een forum :lol:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...