Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Pure stilte...

Recommended Posts

Na een lange tijd buiten hyperspace te hebben geleefd. toch weer een retourtje te pakken gekregen.

 

Wat je soms krijgt is een beetje raar smaakje, wat je ook krijgt als je bij de tandarts bent, bij het verwijderen van tandsteen enzo. Maar dat viel weer mee.

 

Na het pijpje licht te hebben verwarmd, en de vlam erbij, kwam er een helder witte rook vrij. die niet zwaar aanvoelde in de longen.

 

Wel in een gemakkelijke stoel gaan zitten, waarna het bekende gevoel omhoog kwam. Een lage brom, die in frequentie veranderde, en dan een duw naar boven gaf. om je door een soort tunnelachtig ding te verplaatsen.

 

Maar daarna niets meer dan een beeltenis van een muur met tv schermen, die uit stonden, en een hangmat gevoel, die uiterste rust uitstraaalde. pure leegte, geen gedachte, geen gevoel.

 

Toen concentreerde ik me op mijn hartslag, en daarmee werd ineens een discobol aangezet, en een bassdrum op de maat van de hartslag ging knallen. (doem doem doem doem) en een dj tiesto achtig melodietje. die was zo enorm vet, maar ik kon m niet meer achterhalen...

 

op de discovloer die ik dacht te zien, liep ik en ineens viel ik er doorheen, in een bak water, en daar weer doorheen, terug op mijn stoel.

 

 

erg apart, ik dacht dat je er maximaal 10 minuten tot een kwartier iets van merkt. mar had de hele dag van die momentjes, dat als ik me erop concentreerde ik weer terug in die wereld zat.

 

 

dan maar een weekje wachten, en wat meer erin doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt nog wel apart, en dat heb ik ook gehad met de keren dat ik DMT rookte, hele dag om je focus nog een raar kleur patroontje en met ogen dicht lijk je nog dingen te zien..

 

Een weekje wachten zou niet eens hoeven, de gewenning van DMT is veeeeel minder als van paddos of lsd of weet ik wat je nog meer hebt, een uurtje wachten zou genoeg moeten zijn, heb ook al wel meerdere hits genomen op een avond, alleen doe ik niet meer want t effect lijkt wel minder.

 

Heb al meerdere keren raar getript op dmt, een rare zwart mozaik achtige ruimte met 4 entiteiten, en ook niet effetjes dat beeld, maar ook 2-3 minuten, toen werd ik zeg maar toegelaten tot de DMT dimensie en toen zag ik weer prachtige kleuren.

 

en het lijkt ook naar mijn ervaring dat als je gewoon je ogen dicht hebt en nog iets licht erdoor heen komt door je oogleden dat je kleurrijke visuals en kleuren hebt, als je bv je hand voor je ogen houdt, is het puur donker en donkere kleuren, duister haast.

 

Ben nu ff een tijdje van DMT af, is me toch te intens na de laatste ervaring (bad trip.)

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...