Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

JosNevejans

BigBud & Vanilla Kush - 250W MH/HPS

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben nu sinds 10 dagen bezig met m'n 2de kweekje. Dit keer wordt het Big Bud en Vanilla Kush van Barney's.

Dit net zoals de vorige keer in een dikke 12L pot en met de 250W MH(HPI) er onder voor de groei en de HPS voor de bloei.

Verder heb ik dit keer Biobizz All-mix gebruikt met perliet. En ga dezelfde voeding gebruiken als vorige kweek,

namelijk de start-up, bloei en green sensation van Plagron. Dit deze keer allemaal in een DR60 Secret Garden tent.

Deze is 60X60 en 160 hoog: DarkRoomLarge.jpg

Nog vragen? Stel gerust ;-)

 

Groei dag 3

Vanilla Kush

gallery_26912_11713_899105.jpg

Big Bud

gallery_26912_11713_461866.jpg

 

 

Groei dag 8

Vanilla Kush

gallery_26912_11713_1583668.jpg

Big Bud

gallery_26912_11713_1309859.jpg

 

Groei dag 10[/size]

Vanilla Kush

gallery_26912_11713_940962.jpg

Big Bud

gallery_26912_11713_2187353.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jos lang geleden .

 

ziet er goed uit

succes met je nieuwe kweek <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi tentje :P...

 

 

Mooie soortjes ook .

 

succes :P

 

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jos,

veel succes met deze ronde! <_<

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jos lang geleden he

weet het maar ga nu vaker langskomen

nog ne dikke proficiat met je FS heb je mooi gedaan

gun je nu ook het beste

ciaooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede middag..!!

altijd leuk zo'n kleine setup en ben vooral nieuwschierig naar de vanilla kush... <_<

 

succes, en blijf je kleine dames zeker volgen.

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@John Beton: Hallo man, leuk dat je er weer bij bent! Dankje!

Waar ben jij mee bezig op dit moment?

 

@Elmo2007: Thx man, heb jij ervaringen met 1 van deze 2 soortjes toch?

 

@Torsti: Leuk dat je even komt kijken ;-) Bedankt in elk geval^^

 

@dongucci: Geen probleem man, vind het leuk dat je me terug gevonden hebt :-p

Aan welk kweekje ben jij bezig? Kben effe out geweest met de examens enzo :-s

Merci in elk geval :-D

 

@stikkie: Thx, ja ik hou het toch ook liever klein ;-)

Ja ik ben er ook benieuwd naar, heb jij er ervaringen mee?

 

 

 

Groeten JOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken deze dame totaal niet, vandaar mijn interesse..!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een topic lopen check men handtekening hieronder :)

 

@ topic update update update :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit zeg, jouw bubbles en de 'mistery strain' :-D

Al enig idee wat het is?

Succes daar!!

 

Zal straks is updaten ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens indoorgarden vanwaar ik ze heb zou het gaan om een NL X kruising van royal Queen seeds .

maar volgens mij hebben die geen nlx kruising maar goed het lijk een paarse te gaan worden ook nog .

 

nu wil meer zien van jou topic komop met die plaatjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NL ken ik, maar heb nog nooit de NL extended gerookt...

Ik vind da paars wel iets smakelijks hebben hoor!! :-D

Pic's coming up^^

 

Groei dag 20

Vanilla Kush

gallery_26912_11713_290180.jpg

BigBud

gallery_26912_11713_1825269.jpg

 

Ik vind het leuk te zien, hoe deze 2 totaal verschillende soorten ook totaal anders uitgroeien... De BB lijkt in een grote haast te zijn, terwijl de VK eerder zin heeft om zich eerst een goede basis op te bouwen en vanaf daar de BB voorbij te steken :-D

 

Ik weet wel nog niet hoe ik het juist ga doen, ik ben normaal een grote fan van SCROG (m'n FruitSpirit was zo en vond dit heel leuk) maar ik zie nog niet direct hoe ik dit ga doen in m'n tentje... IDEETJES???

 

Groeten Jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het jammer zo weinig reacties te vinden op WF :-s

Straks komt er een update.

grtz Jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jos,

waar blijft de beloofde update? :)

De dames zien er gezond uit, ga zo door!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het eens met die reacties, dan lijkt je topic net druk te worden en dan kapt opeens iedereen met posten. Deze reactie is speciaal voor jou: Chill Vanilla Kush en Big Bud. Dat zijn voor mij nog onbekende soortjes. Waar heb je bigbud vandaan wand die staat niet op die Barney's seeds site?

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste reacties en kijkers krijg je ook bij de bloei, als je echt lekkere toppen hebt krijg je zeker meer reacties :).

En kijk in plaats van naar de reacties naar het aantal kijkers (staat bij het topics-overzicht), er kijken veel meer mensen dan dat er reageren.

Zelf kijk ik ook naar bijna alle kweekjes hier, maar post niet elke keer, als er iets moois is te zien, mijn laatste reactie een tijd geleden was of als er vragen worden gesteld die ik kan beantwoorden plaats ik een reactie. Trek je er dus niet zoveel van aan :D.

 

Tot nu toe zien je planten er goed uit, alleen voor 20 dagen is die Vanilla Kush misschien wat klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groei dag 20

gallery_26912_11713_1438765.jpg

gallery_26912_11713_1374243.jpg

 

Jullie hebben gelijk, ik zou inderdaad meer moeten updaten, zal hier meer op letten mensen ;-)

@Torsti: was de vorige zin vooral ;-) Thx^^

@Ras Ganja Don:Ik heb al m'n zaadjes van wietzaadjes.nl maar zij kopen in van onder andere Barney's,... En verkopen ze dan door per stuk, wat mij wel interessant leek ;-)

De BigBud hebben ze van Ministry...

@MarkZ: Inderdaad, zeker als er niet al te veel op aan te merken is :-p En ik vind dat topic-overzicht nergens :-s

Ik moet het misschien niet zo persoonlijk opnemen, bedankt ;-)

En ja de VK blijft inderdaad redelijk klein, ze is nochtans maar 24h later uitgekomen als de BB, enig idee hoe dat komt? ze krijgen beiden hetzelfde nochtans...

 

En hier komt m'n vraag die ik al eerder stelde maar nog geen antwoord op weet^^

Ik weet wel nog niet hoe ik het juist ga doen, ik ben normaal een grote fan van SCROG (m'n FruitSpirit was zo en vond dit heel leuk) maar ik zie nog niet direct hoe ik dit ga doen in m'n tentje... IDEETJES???

 

Ohja, de plantjes laat ik altijd staan, als ze er uitzien zoals ze er nu uitzien (slap hangende bladeren) weet ik dat het tijd is om ze water te geven, wat ik dus ook seffes ga doen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor scrog zou je met tyrap's een netje of gaas aand de 4 stangen in de hoeken kunnen monteren! Je gebruikt toch een Secret jardin tentje ik heb een DS60 i.p.v. een DR60 en daar zou je makkelijk scrog gaas of een netje tussen kunnen hangen. Je plantjes zien er goed uit zover ik er over kan oordelen.

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello Ras Ganja Don...

Inderdaad misschien wel niet zo'n slecht plan, dat zou wel lukken, maar hier in de tuinwinkels vind ik niks geschikt, jij enig idee waar ik zoiets goedkoop vind in online shops?

Bedankt om mee te denken ;-)

Jij enig idee waarom m'n VK zo beetje achter blijft terwijl ze hetzelfde krijgen?

 

Grtz Jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo JosNevejans,

 

In de wietforum shop kan je een makkelijk scrog netje kopen. Misschien vind je planten klemmen ook fijn.

Steunnet 10x1 meter Prijs: €7.50

Plantenklemmen 20 stuks 10x groot + 10x klein Prijs: €3.75

 

Ik denk dat de vannillakush een beetje achter blijft omdat het een andere soort autoflower is. De big bud wordt waarschijnlijk groter daarom groeit deze ook sneller. Vanilla Kush is voornamelijk indica heeft 8 tot 9 weken bloeitijd en wordt 50 tot 70 cm hoog - Big bud is 80% indica 20% sativa heeft 7 tot 8 weken bloei tijd. De big bud gaat waarschijnlijk eerder bloeien dan de vannilla kush, daarom groeit hij wat sneller. Het komt met alle 2 de planten wel goed. Time will tell

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die srog netjes kan je knippen uit gaas bij bijv. de bouwmarkt.

 

Gr. Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja of pak eens de fiets. In bouw containers ligt vaak afval hek of gaas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kniptang en ga eens wandelen :huh:

hekken genoeg in belgie jos gwn snachts stukje uit gaan knippen hehehehehe

zo zou ik het doen als ik een scrog net wil zonder veel uit te geven .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist wel dat je niet echt de meest slimme persoon was john beton, maar even vandalisme/stelen gaan promoten...

Wat een man van klasse ben je toch weer.

 

En Ras Ganja Don, dat netje is alleen ter ondersteuning van zware toppen zodat die niet omvallen door hun eigen gewicht, voor scroggaas heb je sterker gaas nodig. Die plantenklemmen kan je trouwens voor 1 euro bij de Action halen, bij de WF-shop zijn die heel erg duur.

 

Jos, volgensmij moet je je planten wel wat vaker water geven, wachten tot ze steeds slap hangen is niet echt goed. Daarnaast is je bovenlaag ook steeds erg droog, probeer die iets vochtig te houden (knip een stukje plastic o.i.d. uit en leg die over de pot, dan droogt die minder snel uit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...