Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fred Emmer

donkere topjes

Recommended Posts

Gasten,

 

Ik heb deze week weer het voorrecht gehad om de schaar erin te zetten. Alleen lijken de topjes nu wel donkerder in verhouding tot mijn voorgaande kweek.

 

Stekken kwamen van dezelfde moeder als de vorige kweek en verder is de setup bijna hetzelfde geweest op een paar nieuwe EVSA's na.

 

De problemen die ik tijdens deze kweek heb gehad zijn trips en meeldauw. Door de meeldauw 5 dagen eerder moeten oogsten dan ik eigenlijk wilde.

 

Ik ben wel een ruime week van te voren begonnen met spoelen, dus doe resten voeding moeten er dan wel uit zijn.

 

De hele handel ligt nu 3 dagen te drogen en wellicht dat het nog wel weg trekt. Soortje is PP

 

Iemand hier ervaring mee?

 

gr,

 

Fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

folgens mij is dat en vraag van voedsel.Veel voedsel = donker groene blaadwerk.Wat minder voedselversorging ,minder donkergroen.is alleen mijn 1. gedanke hoar.

cu

Share this post


Link to post
Share on other sites

donkerder tja

 

anders voeding,medium, andere steksoort !!!!!!

 

als het er goed uitziet wat maakt het uit <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@steven m. <_< begrijp je het zelf wel?

 

@duvelduvel

Nee zo ziet het er niet uit. Voornamelijk de bloemetjes en blaadjes zijn donkerder dan normaal.

 

 

@tim

Ik gebruik altijd de goldlabel special mix en van het canna kweekschema gebruik ik meestel 3/4 van de aanbevolen hoeveelheid. Tot op heden geen problemen mee gehad.

 

De stekken komen van mijn eigen uit zaad gekweekte moederplant, waarmee ik nu 2 kweken achter de rug heb.

 

Verder ziet het er goed uit hoor, maar normaal ziet het er allemaal wat witter uit.

 

Gr,

 

Fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ook aan een te hoge temp liggen dan is die ook vaker wat donkerder <_< of te lang laten afbloeien dan krijg je dat ook maar neem aan dat je het zelfde heb gedaan als de vorige draai dus denk ik dat het dat niet is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...