Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiet-bunny

2x special Queen en 2x blue mystic 2e ronde.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik weet niet hoe het komt maar ik heet in 1x wiet-bunny , ik heette eerst mr.stuc.

 

misschien dat mensen me dan wel kennen.

 

 

Ik ga weer beginnen , 2x special Queen en 2x blue Mystic ik weet dat ze allebei verschillende bloei periodes hebben maar dit vind k geen probleem.

 

Mijn setup is hetzelfde gebleven .

 

 

400 watt lamp daar heb ik een vraag over de vorige keer heb ik mijn ontkiemde zaadjes onder tl voorgegroeid.

 

Nu wil ik meteen onder de 400 watt beginnen en gewoon meteen 12/12 ,

 

Vraag: Welke afstand moet ik houden tussen de lamp ( meteen vanaf ontkieming zeg maar ).

Ik lees overal 1 meter en dan weer 35 / 40 gewoon ent als normaal maar wat is het nou?

 

Graag antwoord daarop.

 

Voor de rest gaan ze eerst in plastic bekertjes en in de tent 80/80/160.

en dan pot ik ze over naar 12 liter potten waarin ze zullen blijven.

 

Ik ga vanaf dat de plantjes rechtop staan wortelstimulator met het water meegeven. en de PH waarde ga ik houden op 6.0/6.2 deze ronde probeer hem op de 6.0 te houden.

Vanaf dag 1.

 

en dan na een week of 2 de ec vanaf 1.0 opschroeven langzaam met groeivoeding en wortelstim.

als ik dat een week heb gedaan ga ik weer de ec opschroeven naar 1.2 nog steeds gewoon alleen groeivoeding ,

Dit geef ik 2 volle weken mee. PH 6.0/6.2 EC1.0/1.4 ( opschroevend ).

 

Dan geef ik ze een vat enzymen met PH 5.8 mee.

( meet ik gelijk even de waardes van mijn aarde ).

 

Dan krijgen ze gewoon lekker water afgezuurd 6.0/6.2 ik denk dat rond deze tijd de 1e bloeiverschijnselen komen ( start meteen 12/12 ) .

 

Dan begin ik meteen met bloeivoeding meegeven. ( langzaam opbouwend natuurlijk ).

 

En zodra er topvorming zichtbaar is komt de cannaboost erbij. dit geef ik dan tot week 4 zichtbare bloei .

 

Vat : in de bloei.

 

Alles is van Canna,

 

Bloeistimulator

Canna boost

Wortelstimulator ( rhizothonic)

 

PH 6.0 EC 1.4/1.7( wederom opschroevend ) tot week 4 / 5 zichtbare bloei,

Dan de laatste 1.5/2 weken krijgen ze nog PK 13/14 mee en dan is de ec denk ik wel 1.9 .

 

Dan de laatste week spoelen met enzymen en water ( en natuurlijk tussendoor ook nog een xtje ).

 

Fotos zullen volgen Maar graag Antwoord op mijn vraag AUB

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet hoe het komt maar ik heet in 1x wiet-bunny , ik heette eerst mr.stuc.

Daar heb ik wel een antwoord op. Klaarblijkelijk heb jij je op 11 september vorig jaar aangemeld als "wiet-bunny" en vervolgens een dag later nogmaals als "Mr.Stuc". http://www.wietforum.nl/MrStuc-m27917.html

Kwestie van het juiste e-mailadres gebruiken bij het inloggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze ontkiemd zijn moet de lamp op 1 meter hoogte voor 10 dagen dacht ik (Correct me if wrong).

 

En na die 10 dagen gewoon op 40 cm houden.

 

gr. jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo allemaal,

 

Ik weet niet hoe het komt maar ik heet in 1x wiet-bunny , ik heette eerst mr.stuc.

 

misschien dat mensen me dan wel kennen.

 

 

Ik ga weer beginnen , 2x special Queen en 2x blue Mystic ik weet dat ze allebei verschillende bloei periodes hebben maar dit vind k geen probleem.

 

Mijn setup is hetzelfde gebleven .

 

 

400 watt lamp daar heb ik een vraag over de vorige keer heb ik mijn ontkiemde zaadjes onder tl voorgegroeid.

 

Nu wil ik meteen onder de 400 watt beginnen en gewoon meteen 12/12 ,

 

Vraag: Welke afstand moet ik houden tussen de lamp ( meteen vanaf ontkieming zeg maar ).

Ik lees overal 1 meter en dan weer 35 / 40 gewoon ent als normaal maar wat is het nou?

 

Graag antwoord daarop.

 

Voor de rest gaan ze eerst in plastic bekertjes en in de tent 80/80/160.

en dan pot ik ze over naar 12 liter potten waarin ze zullen blijven.

 

Ik ga vanaf dat de plantjes rechtop staan wortelstimulator met het water meegeven. en de PH waarde ga ik houden op 6.0/6.2 deze ronde probeer hem op de 6.0 te houden.

Vanaf dag 1.

 

en dan na een week of 2 de ec vanaf 1.0 opschroeven langzaam met groeivoeding en wortelstim.

als ik dat een week heb gedaan ga ik weer de ec opschroeven naar 1.2 nog steeds gewoon alleen groeivoeding ,

Dit geef ik 2 volle weken mee. PH 6.0/6.2 EC1.0/1.4 ( opschroevend ).

 

Dan geef ik ze een vat enzymen met PH 5.8 mee.

( meet ik gelijk even de waardes van mijn aarde ).

 

Dan krijgen ze gewoon lekker water afgezuurd 6.0/6.2 ik denk dat rond deze tijd de 1e bloeiverschijnselen komen ( start meteen 12/12 ) .

 

Dan begin ik meteen met bloeivoeding meegeven. ( langzaam opbouwend natuurlijk ).

 

En zodra er topvorming zichtbaar is komt de cannaboost erbij. dit geef ik dan tot week 4 zichtbare bloei .

 

Vat : in de bloei.

 

Alles is van Canna,

 

Bloeistimulator

Canna boost

Wortelstimulator ( rhizothonic)

 

PH 6.0 EC 1.4/1.7( wederom opschroevend ) tot week 4 / 5 zichtbare bloei,

Dan de laatste 1.5/2 weken krijgen ze nog PK 13/14 mee en dan is de ec denk ik wel 1.9 .

 

Dan de laatste week spoelen met enzymen en water ( en natuurlijk tussendoor ook nog een xtje ).

 

Fotos zullen volgen Maar graag Antwoord op mijn vraag AUB

 

Gr

 

 

pk 13 /14 v canna kun je het beste 3 week voor de oogst geven groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...