Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kick Smit

Growshop Haarlem?

Recommended Posts

De growshop waar ik altijd kwam is helaas na een inval gesloten. Ik baal als een stekker want het was een fijne shop (interpolm leidsevaart) aardige en behulpzame mensen en ze gaven me niet het gevoel op me poen uit te zijn. Maar goed binnenkort heb ik weer spulletjes nodig en nu heb ik even een zoektocht op google gedaan en nu kan ik in Haarlem geen growshop meer vinden. Ik heb het vermoeden dat de gemeente Haarlem een grote schoonmaak heeft gehouden in de growshops want ik vind alleen maar berichten dat de politie invallen heeft gedaan en daarna de tent hebben gesloten. Na een lang verhaal nu me vraag weet iemand nog een growshop in Haarlem en anders dicht in de omgeving want ik heb geen zin erg ver te rijden met die zakken potgrond.

 

Alvast bedankt :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je toch in amsterdam uit komt.

en dan is growcenter noord toch wel een fijne tent :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik baal als een stekker want het was een fijne shop (interpolm leidsevaart) aardige en behulpzame mensen en ze gaven me niet het gevoel op me poen uit te zijn.

Klopt, waren aardige gasten. De drie growshops die ik ken in Haarlem zijn allemaal opgerold. Er schijnt er nog 1 te zijn in de Waarderpolder en bij www.cannaworld.eu kan je ook afhalen, maar het wordt me niet helemaal duidelijk of ze nou in Zwanenburg of in Boesingheliede zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit er volgens mij ook 1 in Alkmaar, vlakbij de hoerenbuurt. :-)

Nu weet ik alleen niet of deze ook grote dingen verkoopt als lampen en afzuigers enzo.

Ook dacht ik dat deze zaak interpolm heette.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforumshop??? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, Cannaworld is (met H&G voeding) zo'n 10 a 15% duurder dan GS Noord, terwijl ze juist claimen de goedkoopste te zijn, beetje jammer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

in beverwijk zitten er ook een paar dacht ik...das dichterbij je... :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dichtst bijzijnde:

Grow Fast in Beverwijk.

Baanstraat 42

 

is Gras Gras op de Ramplaan in Haarlem er ook niet meer?

 

Als je van Haarlem naar Amsterdam gaat over de A200 kom je links (tegenover de suikerfabriek) in Halfweg op de hoek ook een zaak tegen. Hier heb ik geen ervaring mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen zin hebt om met aarde te sjouwen,

waarom dan niet op hydro?

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je geen zin hebt om met aarde te sjouwen,

waarom dan niet op hydro?

 

Geen ervaring mee en het is voor buiten dus ik weet niet of je dan ook hydro kan gebruiken.

 

Verder zie ik veel advies van online growshops maar daar gaat juist me voorkeur niet naar uit. Als het uiteindelijk moet dan zal ik het gebruiken maar in me eigen growshop kon ik met een paar blaadjes binnen lopen om even te laten checken als er iets aan de hand was of wat aarde mee nemen om na te laten kijken.

 

Uit de adviezen die hier boven staan denk ik dat ik naar Beverwijk moet of Amsterdam.

 

Jammer ..... :spliff: je zou toch verwachten dat in een middel grote stad als Haarlem wel een growshoppie zit.

 

Die (*&^&*%^%()_)^& lijers van de gemeente hebben eerst me voetbal cluppie afgenomen en nu ook al de growshops .... blijft weinig over voor een beetje vertier.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geen ervaring mee en het is voor buiten dus ik weet niet of je dan ook hydro kan gebruiken.

 

Verder zie ik veel advies van online growshops maar daar gaat juist me voorkeur niet naar uit. Als het uiteindelijk moet dan zal ik het gebruiken maar in me eigen growshop kon ik met een paar blaadjes binnen lopen om even te laten checken als er iets aan de hand was of wat aarde mee nemen om na te laten kijken.

 

Uit de adviezen die hier boven staan denk ik dat ik naar Beverwijk moet of Amsterdam.

 

Jammer ..... :spliff: je zou toch verwachten dat in een middel grote stad als Haarlem wel een growshoppie zit.

 

Die (*&^&*%^%()_)^& lijers van de gemeente hebben eerst me voetbal cluppie afgenomen en nu ook al de growshops .... blijft weinig over voor een beetje vertier.

 

moet je even op de outdoor forums kijken er is een mooi kweek verslag van vorig jaar van 2 mega planten in cement bakken op hydro claybolletjes met een 60/100 liter water bak der onder

Share this post


Link to post
Share on other sites
De growshop waar ik altijd kwam is helaas na een inval gesloten.

Naar alle waarschijnlijkheid staat de koffie 1 april weer klaar <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar alle waarschijnlijkheid staat de koffie 1 april weer klaar :P

 

Wauw dat is echt goed nieuws zeg. Ik ben blij dit te horen. <_<

 

Enne ik ga er maar even vanuit dat het geen 1 April grap is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.echo.nl/hw-hb/buurt/redactie/11...ster.in.gelijk/

 

6 maanden dat is in april dus weer open!! <_<

 

Was dat alles een paar lullige stekkies :P Ik had begrepen dat er kilo's wiet aanwezig was enzo. Ik ben in ieder geval blij dat ze weer open gaan en voor iedereen in de buurt van Haarlem echt een aanrader zie mijn eerdere berichten in de topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was dat alles een paar lullige stekkies :P Ik had begrepen dat er kilo's wiet aanwezig was enzo.

Dat heb je verkeerd begrepen :P

Er was/is HELEMAAL NIETS !

 

Ze hebben gewoon ten onrechte vastgezeten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat heb je verkeerd begrepen :D

Er was/is HELEMAAL NIETS !

 

Ze hebben gewoon ten onrechte vastgezeten :)

 

"Dit betekent dat Growshop Interpolm gesloten blijft voor de duur van zes maanden. Uit onderzoek bleek dat in de growshop bestellingen voor hennepstekken zijn gedaan, hetgeen is aan te merken als verkoop."

 

Er lag dus idd niets maar (uit onderzoek bleek) dat er wel een bestelling was gedaan voor hennep(waar ze touw en vezels van maken ;) )stekken. Hiervoor moest hij dus 6 maanden dicht en kan hij 1 april weer open. Zo heb ik het begrepen.

 

In mijn optiek is de burgemeester van Haarlem een hetze begonnen tegen alle growshops in Haarlem en heeft hij bij de meeste iets gevonden om ze definitief dicht te gooien maar is dat gelukkig bij interpolm niet gelukt althans niet genoeg om hem definitief te sluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar alle waarschijnlijkheid staat de koffie 1 april weer klaar :huh:

Laatste nieuws 7 april :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag geweest en was weer ouderwets gezellig. Wel een nieuwe naam en zijn nog aan de binnenkant bezig maar de winkel draait weer op volle toeren. Ze hebben alleen geen zaden dit jaar :) ze willen geen zaden meer van andere verkopen dus volgend jaar eigen zaden ben benieuwd.

 

Al met al top dat ze weer open zijn voor hun en voor de telers van Haarlem

 

FUCK DE GEMEENTE :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit bericht kan niet worden verzonden omdat de inbox van hem vol is.

Dit persoonlijke bericht is niet verzonden

 

Dus doe ik het even zo en heb ik niet voor niks getypt.

 

Hoi Carpie

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet gevraagd heb welke zaden ze volgend jaar gaan hebben. Vorig jaar had ik de early spliff van spliff seeds en daar was weinig early aan want was hartstikke laat klaar. Dat heb ik ze ook gezegd en toen zeiden ze daarom doen we dit jaar niks omdat we niet meer zaad van anderen willen verkopen en het in eigen hand willen nemen maar daar hebben ze een jaartje voor nodig. Maar ik zal er dit seizoen zeker nog een keer heen moeten voor een potje of een flesje en dan zal ik het wel eens vragen als ik eraan denk. Is de royal dane een Deens soortje? (de naam doet het wel vermoeden) want ze adviseerde mij ook een Deens soortje te nemen dus grote kans dat ze die hebben volgend jaar en dan ga ik die ook zeker nemen.

 

Ps. Uiteindelijk is het voor dit jaar de Heribei Feminized van sannie seeds geworden

 

Groetjes

Kick

Share this post


Link to post
Share on other sites

de oude interpolm gaat zich ook bezig houden met eigen voeding.....

 

Ben benieuwd naar die omslag naar alles in eigen hand te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...