Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Delax80

Wat is er mis met mijn WW? alle advies is welkom!!!

Recommended Posts

Deze plant hebk op de kop kenne tikken via een vriend van me....hij heeft hem gekregen omdat de jongen waar hij eerst van was hem flink verklootte:D

 

Ik weet er dus helemaal niks van kwa of er voeding is gegeven of verder wat dan ook.

 

Ik weet alleen dat het een white widow is en buiten is geteelt....hij zit in een +- 20 liter pot en heeft altijd buiten gestaan. Een gedeelte van de schutbladeren is al weggeknipt terwijl hij naar mijn idee nog lang niet klaar is.....verder is de plant een GIGANTISCHE puinhoop van dunne topjes en hangende gele bladeren.....en gedeelte van de haren is trouwens al wel bruin....:S

 

Al het advies of commentaar op deze plant is welkom......wat denken jullie wat er mis mee is? wat kank het beste doen met de hele bladeren? moet ik hem beetje uitdunnen? (zodat kleine toppen meer licht krijgen).......of wat voor verder advies hebben jullie?

 

Alvast bedankt.....

 

index.cgi?pick=get&tp=14758

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt weinig te maken van die foto

 

lijkt iig wel dat die wat weinig voeding heeft gehad :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk gewoon een geheel voedingstekort in haar groei.

Je kunt nu niet veel dan wel goed voeden en kijken wat er nog van te maken is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat net beetje rond te snuffelen en las dat zodra hij oogstklaar is de bladeren ook heel kunnen worden.....en het is white widow dus de toppen zullen niet sneller dikker worden als +- 1 cm doorsnee(??????)

 

Ik weet namelijk totaal niet hoelang hij al in de bloei staat....wel dat hij altijd buiten heeft gestaan...

 

Kan het niet gewoon zijn dat hij al bruine haartjes heeft en gele bladeren omdat hij al bijna oogstrijp is?

 

-thnx-

Delax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet een beetje laat om nu nog plantjes buiten te hebben? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delax80, wat verwacht je nou van ons? Dat we een soort wonderdokters zijn die aan de hand van een zeer mistige foto een pasklaar advies hebben. Als jij vind dat de plant oogstrijp is hak je 'm om. Zie je daarentegen nog wat topopbouw, dan zou je het planteje nog efkes buiten kunnen laten staan. Ga nou niet investeren in allerei voedingsmiddelen dat is gewoon zonde van je tijd en geld voor zo'n verwaarloosd plantje. Alles wat je ervan haalt is toch meegenomen bij zo'n "krijgertje"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap dat het een kutfoto is en dat je er weinig over kan zeggen..........daarom zeg ik ook alle opmerkingen zijn welkom.....

 

Ik zie wel wat het word en probeer hem beetje goed te houden....

 

thnx!

 

-Delax-

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziet er een beetje ondervoedt uit. heb je geen bloei voeding gebruikt????

 

en ja voor de rest is de foto te kut :wink: :twisted: :wink: :twisted:

grapje....

 

je moet zorgend at de bladeren zo lang mogelijk groen blijven dan ist ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb haar nu beetje kalium en fosfaat gegeven 2 dagen geleden.....en het knapt alweer iets op....natrium konk zosnel niet vinden tussen m'n pa's kunstmest stapel:P

 

-thnx-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...