Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

budmeester

4x SLH direct op 12/12

Recommended Posts

Hahaha maak je borst maar nat dan :huh:

Ik heb wel sinds de eerste haren me vsa op superlumen gezet maar daar komt het denk ik niet door.

Ze worden gewoon groot :huh:

 

Succes man

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een vraagje je bericht van 24 maart.

hoeveel weken stonden ze toen op 12/12 ?

8 a 9 weken ?

 

die krengen van mij willen ook maar niet bloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk toch een jungle in je huis.

 

@alucard

ja een week of negen maar das wel normaal hoor voor zulke plantjes. De lemonhaze begint altijd langzaam maar na een week of 3 zit de bloei er echt goed in. 3 van de 4 begonnen bij mij op tijd te bloeien.

 

Alles gaat goed de 4e heb ik weg gehaald want die wilde gewoon niet bloeien. Daardoor hebben de andere meer licht en das te merken ook.

Ik heb ff geen foto's want me com is stuk en tik nu via me tel. Ik hou jullie op de hoogte.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo me computer doet het weer dus we hebben weer foto's

 

Zoals ik al zei heb ik de 4e plant die niet goed bloeide eruit gehaald. Hij begon wel mooi te bloeien uiteindelijk maar erg langzaam dus die zou pas veel later klaar zijn. Ik ga niet 1 plant nog weken onder een 600 laten staan want dat vind ik zonde.

Er staan er nog 3 en die hebben nu dus lekker de ruimte waardoor de lager liggende toppen veel meer licht kunnen pakken.

Das te merken ook want de lage toppen beginnen nu snel groter te worden.

De eerste bruine haartjes zijn gespot met nog 4 a 5 weken te gaan.

Volgende week begin ik langzaam wat pk 13/14 toe te voegen wat ik een weekje vol houd.

2 van de lemonhaasjes zijn echt zwaar lemon maar 1 totaal niet das echt een silverhaze een van de ouders.

Wel bloeienze alle drie even goed zijn lekker hard en staan stijf van de kristallen.

Ik heb nog geen enkel geel blad of andere tekenen van problemen gezien dus tot nu toe gaat het erg lekker.

De EC zit trouwens op 1.6 en de PH 6.0.

 

gallery_19594_11655_117797.jpg

 

gallery_19594_11655_75270.jpg

 

gallery_19594_11655_109438.jpg

 

gallery_19594_11655_183534.jpg

 

gallery_19594_11655_154655.jpg

 

gallery_19594_11655_131679.jpg

 

gallery_19594_11655_104157.jpg

 

gallery_19594_11655_16864.jpg

 

gallery_19594_11655_146822.jpg

 

Dat was hem weer

 

Goed weekend allemaal

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool dude,

 

ziet er gewoon goed uit,

ik zag wel wat verbrande bladeren..

Hoeveel cm staat je lamp er vandaan?

 

Groeten,

Shilizous

Share this post


Link to post
Share on other sites

die puntjes komt door overvoeding.

ze kunnen blijkbaar niet zoveel hebben. heb hetzelfde :nerd

 

mijne beginnen nu ook eindelijk pas met fatsoenlijk te bloeien en 1tje gewoon helemaal niet.

valt er niet wat met het licht te spelen 11 uur en 45 minuten ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zien jullie geel blad dan ik kan ze niet vinden. Er zit 1 geel blad op welke in de groei tegen de bulb aan was gegroeid toen ik op vakantie was. En gele puntjes zijn er ook al sinds me vakantie omdat me oppasser wat teveel voeding had gegeven. Dat is daarna ook niet erger geworden. Het enige is dat me lamp er 25 cm vanaf staat. Ik weet het das veel te dichtbij maar me lamp kan niet hoger en de planten zijn ernstig gesupercropt dus ik heb al het mogelijke gedaan om ze lager te houden maar die dingen bleven maar groeien. Ondanks dat me lamp te dichtbij staat is het klimaat prima op orde de temp op de toppen is 26 a 27 gr en de lv is +/- 40. Er is een enkel blad wat iets opkruld maar ik geef ook extra veel afgezuurd water zodat ze lekker kunnen verdampen zonder dat er al teveel voeding achter blijft. Van de 6 waterbeurten geef ik er twee met voeding de rest enkel water dus overvoeden zal niet snel gebeuren.

 

@alucard spelen met licht heb geen zin denk ik. Er zitten gewoon een paar slecht bloeiende of lang bloeiende pheno's tussen. Het blijft toch haze he

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

op sommige uiteinden van je blad zit een brandpuntje

 

je verhaal is wel heel herkenbaar :nerd

 

ik heb bij sommige takken alleen maar 1 haartje in de oksel en verder niets terwijl hij ook al 9 a 10 weken staat op 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik ze er meteen uit trekken en de rest van de planten een beetje open trekken zodat de onderkant meer licht krijgt.

 

Succes man

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...