Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
habibi

8 x PPP op cocos, 1000watt en een eerste keer scrog

Recommended Posts

URL=http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=332869]gallery_25808_11652_2215142.jpg[/url]

 

10 Pure Power Plant feminised ga ik laten ontkiemen voor de volgende kweek. De huidige kweek staat af te rijpen maar is veel te groot geworden. Daarom deze keer met scrog , veel buigen en knakken. Heb ik nog nooit gedaan dus alle hulp is welkom.

 

Cellmax coco

canna voeding + alle canna toevoegingen

1000w

eutech ph en ec combimeter(goed gerief, zeer tevreden over)

misschien terug op het wilmasysteem maar ik weet niet of dit goedkomt met de hoogte, kga straks wat meten en zal de beshikbare hoogte eens ddorgeven...dan kunnen de forumpros misschien wat raad geven

 

Wat ik deze kweek ga proberen te vermijden:( zit tot tegen het plafond, voorbij de kap)

gallery_25808_11652_1004128.jpg

 

mijn zelfgeknutselde topshield pro :rofl

gallery_25808_11652_1185851.jpg

 

de nieuwe zaadjes

gallery_25808_11652_2221407.jpg

gallery_25808_11652_794270.jpg

 

De zaadjes staan nu in 10x10 potjes met coco, ingewaterd met rhizotonic en een beetje coco a+b

ph 5.7 en ec 1.3

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk, ik ga misschien in de toekomst ook een pure power plant kweek houden, dus ik kan hier alvast een beetje meekijken.

ikzelf ga ook scroggen bij mijn huidige kweek, dus kun je eventueel wat bij mij afkijken :rofl

hoe dan ook, succes en veel plezier met je nieuwe kweek.

 

Insane

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes er mee, hoe lang zijn die planten die tegen het plafond aan gaan? oftewel hoe hoog is je hokje?

 

groet,

donbone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met de kweek.

 

Gr. Jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het hok is 1,75 hoog als ik me niet vergis, zon gtools 1000watt met adjust a wing. De plantjes die er nu instaan is the ultimate (feminised) van dutch passion seeds. Kheb ze in het hok op 12/12 gezet (op30/01/10) toen ze nog maar 10 cm groot waren en tzijn echte reuzen geworden in de coco.

Dit is een soortje dat in handen van een topkweker een topoogst garandeerd, denk ik.

 

Bedankt voor jullie reacties :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je volgende ronde in scrogg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_25808_11652_1435199.jpg

 

kleine 4 dagen later zijn 8 van de 10 zaadjes ontkiemt..kheb maar 8 plantjes nodig maar ze zouden wel allemaal mogen kiemen :spliff: ...we wachten nog eventjes af. De kap van de propagator is weg, zo kunnen de lampen er kort op...anders gaan de kiemplantjes te veel strekken

 

temp 23°

lv 75%

licht 18/6

afzuiging: geen

 

greetz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...