Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

ADVANCED NUTRIENTS SEMINAR

Recommended Posts

Op zaterdag 26Maart zal Advanced Nutrients een seminar geven.Deze zal gehouden worden in Mijdrecht in de opslagloods van Le Plantage.De keus is hierop gevallen omdat hij de ruimte heeft voor een club mensen en enigzins centraal ligt in dit land.De seminar zal beginnen om 13.00 en de hele middag in beslag nemen.Uiteraard is er van te voren tijd voor een bakje koffie en naderhand voor een gezellig babbeltje en nabespreking.

 

Speciaal voor deze seminar is Eric Biksa van Hydroponicsecrets.tv overgekomen vanuit Canada om jullie te voorzien van goede informatie over organisch kweken,mineraal kweken en een stukje kweken op hydro.Uiteraard zullen de produkten van Advanced centraal staan in deze seminar.

 

Voor mensen die Eric niet kennen klik hier

Zoals sommige is deze man een icoon in de hydro.Hij doet zeer veel ontwikkeling en trainingen voor Advanced Nutrients.Ook heeft hij zeer veel kennis over basis zaken van bloemen en planten kweken.Dus met elke kweekvraag,of het nou wiet is of aardbeien zijn,op elk systeem,aarde of DWC,je kan met je vragen bij hem terecht.

 

Om het allemaal nog aantrekkelijker te maken zal Advanced Nutrients Europe ervoor zorgen dat iedereen naar huis gaat met een leuke tas goodies en informatie.

Hapje en een drankje zal ook verzorgd worden door Advanced Nutrients Europe.

 

De beschikbare plaatsen zullen een zetel of 50 zijn,en deze alleen voor wietforum leden en aanhang.Dus kweek jij met onze producten en je wil je maatje er kennis mee laten maken is hij van harte welkom.

 

Het adres zal ik later nog even invoegen,daar ik dat nu niet bij de hand heb.

 

En voor ik het vergeet: Eric houdt ook wel van een jointje :rofl

 

Tot de 26ste!!!!

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

godver de godver de godver anders plan je het even PRECIES in mijn werkweek! :rofl :D

Ik wens iedereen die gaat heel veel plezier en als er iemand is die Twinny ff een trap tegen zijn schenen wil geven namens mij dan ben ik die persoon zeer dankbaar :lol:

Ik had hier echt enorm graag bij willen zijn samen met een maat om zo zoveel mogelijk te leren over de producten van Advanced.

 

Gelukkig heb ik een mooie afspraak gemaakt met Twinny dus komt er voor mij toch nog een kleine prive seminar.

Krijgt hij daarna een workshop Zeebaars vissen van mij :)

 

Nogmaals heel veel plezier en leerzame momenten gewenst voor de gene die gaan!

En vraag ze maar de oren van de kop.

 

Ik verwacht natuurlijk wel een mooi verslag te zien hier op het forum :(

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gehoord dat zeebaars vissen alleen op zondag kan :lol: :rofl

 

Ik denk dat het adres per PB gaat komen, toch Twinny?

 

50 ??? dat wordt niet alleen opruimen maar ook verbouwen :D of natuurlijk de aanhang op schoot nemen :)

 

Zal wel goed komen,

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dan ben ik niet in NL had wel gewild..

 

Top actie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi twinny

 

Kun je mij noteren voor 26 maart?

Dan kom ik met een maatje

Ik wil namelijk een hoop weten en heb al veel producten uitgeprobeerd van AN.

Moet ik een leeg flesje meenemen(hahaha) of kan ik zo naar binnen.

Eigenlijk kom ik ook om te zien hoe jullie eruit zien

Ik kan dan ook een paar sampletjes meenemen maar die zullen dan net droog zijn(10 dagen ervoor geoogst)

Als er een barbeque bij is dan wil ik wel wat Sate meenemen(genoeg voor 50 man)

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel intresse om te komen ik en mijn maatje',

Alleen laat ik de gener die niet naar 12 maart kunnen, voor gaan.

is er dan nog plek over wil ik graag

:rofl

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

best wel ver :rofl

 

misschien als er nog belgen gaan? pm fzo

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze wil ik jullie melden dat de semniar een paar weekjes verplaatst zal gaan worden.Dit omdat Eric anders van hot naar her aan het reizen was en op deze manier kon het op een logische volgorde gebeuren.Ook had hij op deze manier nog 2 dagen over om wat van onze cultuur op te roken dus dat kwam voor hem heel mooi uit.

 

De locatie zal het zelfde blijven,dus alleen de datum zal veranderen.Zodra ik de preciese datum heb zal ik een admin verzoeken om dit te veranderen in mijn topictitel.Is het voor iedereen weer duidelijk.

 

Ik kan jullie alvast wel verklappen wat er behandelt gaat worden.Ik heb aan Eric verzocht om het erg basic te houden kwa voedingslijnen.Dit met het oog op de Nederlandse markt.Het zal dus zijn Basis Organisch kweken,Basis Bio-Mineraal(Sensi en Connoisseur)kweken en daarnaast zal hij jullie wat ervaringen gaan delen over hydro en dwc.

 

Lijkt me best interessant aanbod voor iedereen om het eens bij te wonen.Mochten er speciale verzoeken komen om iets te behandelen zal dit uiteraard overwogen kunnen worden.

 

Ik hoop vele van jullie te zien op de seminar,en zodra de nieuwe datum er is kan het inschrijven weer beginnen.Degene die al ingeschreven waren laat ik staan,die hoeven alleen af te melden mochten ze helaas niet kunnen.Je hoeft je dus niet opnieuw in te schrijven.

 

@schitzo

 

Wss heb je weer pech,want ik verwacht dat het 2 weken later word.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt voor ons goed uit dan is mijn wiet tenminste redelijk goed gecured.

Hoef ik mij niet te schamen voor de smaak.

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah twee weken later, beter...

Bij deze wil ik mij alvast aanmelden voor eventuele inschrijving :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@schitzo

 

Wss heb je weer pech,want ik verwacht dat het 2 weken later word.

 

Grtz twin

 

God gloeiende gloeiende!

 

Stiekem doe je het er om he? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien de stormloop van aanmeldingen en er toch best wel veel plaatzen zijn.

Wil ik me bij deze toch aanmelden

 

Ik koms samen met een maatje van me.

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

De seminar zal zaterdag 9 april worden gehouden van ongeveer 12uur tot een uur of 7.

 

Het zal er als volgt uit komen te zien:

 

12.00-13.00 aankomst,mogelijkheid tot wat drinken

13.00-14.00 Seminar Organics door Eric Biksa

14.00-15.30 Seminar Bio-Mineral door Eric Biksa

15.30-16.30 Seminar Hydro door Eric Biksa

16.30-17.30 Vragenuurtje

17.30-19.00 Warme maaltijd zodat jullie niet met lege maag naar huis hoeven.

 

Tijdens de meeting zal er voldoende koffie,thee en fris aanwezig zijn.Alcohol wil ik beperken tot na 17.30 om het allemaal een beetje rustig te laten verlopen.Degene die al langer naar meetings komen weten dat er al eens problemen zijn geweest omtrend alcohol op meetings dus vandaar.Daarnaast moet iedereen nog naar huis rijden en wil ik geen auto's in de vaart zien liggen als ikzelf terug rij <_<

Eric zal speciaal voor Nederland een aparte seminar houden volgens mijn advies schema,zowel organisch als mineraal.Mocht het engels voor sommige een drempel zijn om te komen,ikzelf ben er voor de vertaling,Eric snapt dat wij Nederlands spreken en zal het allemaal makkelijk,duidelijk en rustig uitleggen en alle sheets zullen zoveel mogelijk vertaald zijn naar het Nederlands.Overal word aan gedacht :P

 

De maandag voor de meeting zullen alle ingeschreven personen een pm krijgen met het adres.Ik hoop dan wel nog een bevestiging te krijgen dat je ook daadwerkelijk komt,want naar verwachting zal er een reservelijst zijn.Er is veel animo voor de seminar dus schrijf je op tijd in is mijn advies!!

 

Tot 9 April!!

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te zien wordt dat ook weer een gezellig en intressant dagje uit.

Seminar/meeting altijd goed!

Zet mij er maar op +1 als t kan?

 

 

gr. ouwe ketser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogge

 

Ik moet al die tijd al bij leplantage kijke en koppie doen

lijkt me uitgelezen kans om dat nu ff te doen

en ondertussen nog wat info oppikke onderweg

 

en met twindadddy ist altijd gezelli :P

 

canna meeting viel ik in en weer uit in uurtje <_<

 

put me on the list please :P

 

 

greetz

 

jpc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Twinny,

ik was al via telefoon aangemeld,

maar hier de schriftelijke bevestiging.

 

Count mee in!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me graag ook willen aanmelden samen met mij maatje Samira&Jordy

 

tot 9 april;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz dubbeldad ;

 

You can count me in ....

 

groeten Poppa <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier al wat organische producten staan van advanced voor mijn volgende ronde dus een beetje uitleg zou ik goed kunnen gebruiken! <_<

als er nog plaats is kom ik graag af!

 

grtz jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben totaal nieuw @ Advanced Nutriends gebied dus zou graag langs komen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had me al aangemeld, maar doe dit voor de zekerheid nog eens voordat ik weer naast de pot pies...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe 14 zekere aanmeldingen.Willen degene die een kweekmaatje/vriendinnetje meenemen dit aub melden.Dit ivm eten en stoeltjes.

 

Er word iig iets moois georganiseerd waar nog lang over nagebabbeld zal worden <_<

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lijkt me leuk en leerzaam dagje ben er graag bij , neem ook een maatje mee als t kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...