Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bots

het enten van wietplanten

Recommended Posts

canabis/papaver soliferum

 

lijkt me wel lekker

 

 

puur medicinaal he :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

je loopt achter man,

 

de spaanse breeder el-predatoratoratoros heeft deze variant al een tijd geleden ontwikkeld (ook een soort zonder kiembladen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ memberw

uhh

heb je daar een link oid. van ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet de link die ik zoek

wel mooi topic van hoe te enten :o

 

je moet er de ruimte, tijd en vaardigheid voor hebben..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen zaterdag zijn de planten om gegaan, ze hadden een of andere eind bestemming :whip:

de entjes die op de vorige foto waren aangeslagen, deden het nog steeds goed en zagen er erg vitaal uit. Maargoed helaas geen verdere updates :o

Misschien dat ik komende weken nog wel het een en ander probeer, maar dan horen jullie het wel.

 

Groeten Exploo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan

cool dat je hebt geprobeert en hebt laten zien :o

 

grtz Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook bezig met enten , een lab heb je hiervoor niet nodig maar wel schoon werken ,en je

snijgereedschap goed ontsmetten.Had een vrouwelijke stek op een mannelijke onderstam geent en dit lukte dus.

Het was meer een experiment en heb er jammer genoeg geen fotos van.Ben nu bezig om op een bladstengel een ent te zetten.

 

mijn volgende experiment is om drie zaden dicht bij elkaar te laten ontkiemen en dan de stammen aan elkaar te enten.De bedoeling hiervan is waneer er een mannetje er tussen zit deze bij de entplaats af te knippen en het wortelstelsel van de man de vrouwelijke planten mee te laten helpen met voeding en wateropname.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf idee Sambal, kan je daar niet een topic voor bijhouden? Lijkt me erg mooi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tw!tchy. Kijk eens naar de datum van zijn post :jump: :P .

Hij heeft hier een topic over gemaakt en het samenvoegen is hem in ieder geval gelukt :lol: .

 

Groeten Beaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hou me al een tijdje aan het 5 planten beleid...

 

Door;

 

4 planten bloeien, 1 moeder (7 soorten).

 

PS: Je kunt ook stekjes maken terwijl de stek nog aan de plant zit, blokje er omheen, folietje er omheen, tijdje wachten, en stek knippen!

hoi,heel interesant dit,toevallig wil ik iets gaan proberen.

heb als basis volwassen female jack herren,en wil amnesia haze,als stek

in de terug geknipte hoofdstam enten,en dat laten gaan tot ik van de

geplaatste stek,stekken kan,die laten afbloeien,heb je dan een mix van jh en ah??

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er iemand die kan uitleggen wat er met de dna van de plant gebeurt bij het ente als ik bijv. een onder wortel van een vrouwelijke white wiiddo pak en daar een stam op ent van een vrouwelijke big bud deze zou ik weer bestuiven met het stuifmeel van een mannelijke haze waar lijken dan de zaden op als ik deze ontkiem en afbloei ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel eens een rouwboeket op een white widdow geënt. Begon die meuk ineens weer op te bloeien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...