Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
digi

advancednutrients

Recommended Posts

gebruik nu een tijdje advanced,op gebied van de voeding zelf zie ik momenteel geen verschil tov cannavoeding.

maar dat kan nog komen aangezien ik daar maar kan over oordelen na de oogst.

waar ik wel reeds kan over oordelen is de kwaliteit van de verpakking,deze is echt zwaar ondermaats !

bijna al men flessen sluiten niet goed af,best onhandig als je ze moet schudden voor gebruik.

voor een paar 100 euro verwacht je toch dat de flessen afsluiten?

ik hoop echt op een meerwaarde na de oogst anders word dit advanced avontuur een zware tegenvaller.

 

 

wat zijn jullie ervaringen?

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
waar ik wel reeds kan over oordelen is de kwaliteit van de verpakking,deze is echt zwaar ondermaats !

 

Verpakking is aardig k*t om zo maar te zeggen, dus ik geef je daar gelijk in, ondanks dat ik over een paar producten van hun zeer tevreden ben.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaat ongetwijfeld invloed hebben op de houdbaarheid ook :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet mogelijk om een plastic zakje of stukje folie over de opening van de fles te doen en daarna de dop er op te draaien?

Of sluit het dan ook niet af?

 

Greetz Schitzo (die morgen ook een berg A.n. producten binnen krijgt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat ik gemerkt heb, is dat de verpakking niet goed afsluit met als gevolg dat het nog kan lekken, wat betekent dat er nog steeds zuurstof bijkomt met als gevolg achteruitgang van je voeding.Trouwens het schenken van je product gaat ook niet echt geweldig.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een fles van 90 euro hoor je toch geen plastic zak tussen de dop te steken he?

 

een oplossing is overgieten,en dan hopelijk de fles waar ik het ingiet schoon genoeg krijgen dat ik de voeding niet verpruts.

 

 

of heeft iemand van advanced soms een beter idee ?

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zeuren en KWEKEN :lol:

 

dat de flesjes nie 100% lucht dicht zijn is wel beetje waar maar je moet wel het labeltje rustig loshalen en terug in dopje doen dan heb je er niet veel last van ,maar ag je gaat t echt nie meteen merken aan je oogst :rofl en je gaat de voeding toch geen jaren bewaren neem ik aan?

 

heb nu 3 runs met advanced erop zitten en ben nu nog dik tevreden erover en merk hier wel verschil vandaar dat ik de canna lijn ff op laag pitje heb staan komende 3 runs

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat veel mensen vergeten,is om de seal in de dop te doen.Tot een maand of 3 terug was dit het geval.Nu zijn de doppen aangepast met een seal erin en een verzegelingsring onder de dop.

 

Ikzelf was ook niet blij met die lekkende flessen.Na het terug leggen van de seal in de dop was het probleem eigenlijk verholpen.Wel de dop helemaal aandraaien en niet 95% heb ik toen ervaren.

 

Tegenwoordig zijn de doppen gewoon zoals je verwacht voor die prijs.Ik heb het zelf getest met een fles Iguano Bloom in het nieuwe kantoor,en er lekte niks.Was wel leuk om te zien hoe die kopjes vertrekken op het moment dat je een fles vloeibare stront staat te schudden als een cocktail shaker :rofl

 

Mochten mensen ergens problemen mee hebben kunnen ze me altijd bereiken via de PM of via hett al bestaande topic.Daar is het voor.Misschien dat een mod of admin de topics kan samen voegen.

 

Gelukkig doet Advanced Nutrients ook daadwerkelijk iets met de klachten zoals je nu weer kan lezen over de doppen.Ze zullen op korte termijn overal te vinden zijn en tot die tijd is het even de seal terug in de dop proppen,al geef ik toe dat het soms lastig is om die heel te houden.Nieuwe seals kan je natuurlijk zo van me krijgen.

 

Hopelijk is iedereen weer gelukkig na dit bericht.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

seals? je bedoelt dat plastic karton achtig ding?

 

ff een foto ? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik onderstreep de gevoelens over de verpakking.

 

Het is niet alleen de dop. Maar de hele verpakking op zich... kleiner dan 20ml uit een fles halen zonder morsen is ondoenlijk.. 20 ml of meer is 1x een plomp in de 50ml maatbeker en hopen dat je goed zit.. te weinig in 1 plomp mag je nog een paar ml bijschenken.. succes met die missie althans zonder morsen. WHAA wat ben ik gek geworden van die fles big bud.. maar de fles is iig bijna leeg al is het meeste rechtstreeks in het riool beland :lol: .

 

Als die seal heel terug in de dop moet.. lijm het dan niet zo stevig op de fles dat die scheurt en ik het met veel gepeuter er van af mag halen.

 

De voeding is niets mis mee.. al geloof ik niet in wondervoeding maar kijk zelf puur naar verhouding van npk en verdere stoffen, dan geloof ik het wel. Maar heb maar 1 fles van AN en twijfel over meer producten kopen.. alleen vanwege de fles.

 

Sorry twin maar van mij mag je die Canadezen toch echt overtuigen dat er handigere verpakkingsmaterialen zijn. Vind de humboldt verpakking ook kut btw.. misschien dat daar een geruststelling ligt. Voeding maken kunnen ze wel.. nu de verpakking nog :). Die maffe amerikanen gooien zelf een halve liter in een jerrycan pfff lame. Nee een normale fles met een nauwe opening is veel onhandiger dan een tank model met een opening die veels te groot is. Kennen ze daar het principe 'kraan' zo'n kreng waar water uit komt,.. binnen no time heb je een glas vol en wat is de grote van een normale kraan? Hoeveel stoppen zij in een liter of halve liter fles dat daar zo'n opening op moet?!? Ik krijg gewoon Lewis Black achtige woede van die flessen die ze daar aan de andere kant van de oceaan produceren :rofl

 

Niet te serieus nemen,.. maar dit bood me eindelijk de gelegenheid om de frustratie te uiten over de flessen van humboldt en AN en het erge is.. koop volgende keer waarschijnlijk gewoon weer een fles en sta ik minstens weer een jaar te kutten met afmeten.

 

(meest ideale fles imho is een fles hesi bloei,.. kost dacht ik minder als 10euro per fles en dan is die nog vol ook lol.. kun je wellicht eens meerippen als idee, hehehe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De seals is inderdaad dat schuim/karton achtige stickertje.

 

Maargoed,die zullen snel verdwenen zijn en dan alleen nog goede sluitende en niet lekkende doppen te verkrijgen zijn.

 

De flessen ben ik niet met je eens hoor Northernsmoker.Ik gebruik eigenlijk altijd 12 of 16ml van een product en het gaat perfect om het te schenken.Wel gebruik ik een spuit zolang ik die kan gebruiken omdat dat op die kleine hoeveelheden toch net een tikkeltje nauwkeuriger is dan een 100ml maatbeker.Misschien eens proberen om via de zijkant te schenken ipv via de voorkant.

 

Dat er meer gedacht word aan grote kwekers ben ik met je eens.De 10l en 23l kannen bijv hebben zelfs een ontluchtingsventiel voor het makkelijker schenken zonder te knoeien.Ken geen ander merk die dat heeft.

 

Dat de doppen K#T waren was bij mij allang bekend is ook meteen aangegeven bij Advanced.Maarja het duurt ff voor die yanks en canadezen doorhebben dat die simpele boer uit Holland toch gelijk heeft.Gelukkig is dat undertussen gebeurt.

 

Ik zal het je nog mooier zeggen.Ben je niet tevreden over je dop,pak um op ga naar je growshop en zeg dat ze mij bellen.Ik kom hem omruilen voor een nieuwe of voor nieuwe seals(de nieuwe doppen hebben een net iets andere hals nodig en passen dus niet overal op.Ik kan zelfs ervoor zorgen dat je een andere fles krijgt met passende dop.

 

Ik denk dat ik iedereen weer genoeg tegemoet ben gekomen op deze manier.Dus ipv klagen heb je nu de optie tot actie en succes behalen.

 

Grtz twin

 

Ps binnenkort seminar(houd het meeting gedeelte in de gaten)en daar zal ook de mogelijkheid zijn om dan andere flessen mee te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de meeting in een oneven week houd ben ik van de partij!

In even weken ben ik aan boord en kan ik dus niet langs komen. (bijna alle meetings/seminars vallen tot nu toe in mijn werkweek)

 

Voor de rest heel netjes dat je op deze manier de mensen tegemoet wil komen.

Ben benieuwd of ik straks de oude of nieuwe flessen binnen krijg.

Als ik nieuwe krijg zal ik wel even een fototje maken van de nieuwe dop.

 

Edit: Ik heb de oude doppen nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De seals is inderdaad dat schuim/karton achtige stickertje.

 

Maargoed,die zullen snel verdwenen zijn en dan alleen nog goede sluitende en niet lekkende doppen te verkrijgen zijn.

 

De flessen ben ik niet met je eens hoor Northernsmoker.Ik gebruik eigenlijk altijd 12 of 16ml van een product en het gaat perfect om het te schenken.Wel gebruik ik een spuit zolang ik die kan gebruiken omdat dat op die kleine hoeveelheden toch net een tikkeltje nauwkeuriger is dan een 100ml maatbeker.Misschien eens proberen om via de zijkant te schenken ipv via de voorkant.

 

Dat er meer gedacht word aan grote kwekers ben ik met je eens.De 10l en 23l kannen bijv hebben zelfs een ontluchtingsventiel voor het makkelijker schenken zonder te knoeien.Ken geen ander merk die dat heeft.

 

Dat de doppen K#T waren was bij mij allang bekend is ook meteen aangegeven bij Advanced.Maarja het duurt ff voor die yanks en canadezen doorhebben dat die simpele boer uit Holland toch gelijk heeft.Gelukkig is dat undertussen gebeurt.

 

Ik zal het je nog mooier zeggen.Ben je niet tevreden over je dop,pak um op ga naar je growshop en zeg dat ze mij bellen.Ik kom hem omruilen voor een nieuwe of voor nieuwe seals(de nieuwe doppen hebben een net iets andere hals nodig en passen dus niet overal op.Ik kan zelfs ervoor zorgen dat je een andere fles krijgt met passende dop.

 

Ik denk dat ik iedereen weer genoeg tegemoet ben gekomen op deze manier.Dus ipv klagen heb je nu de optie tot actie en succes behalen.

 

Grtz twin

 

Ps binnenkort seminar(houd het meeting gedeelte in de gaten)en daar zal ook de mogelijkheid zijn om dan andere flessen mee te nemen.

 

 

dus ik koop voeding die 6x zo duur is als van een ander merk,waarvan de verpakking gebreken vertoond.

dan moet ik paar 100Km rijden om ze om te ruilen?

als dit probleem bekend was,waarom worden die flessen dan nog verkocht?

 

kan ik anders ff de mail van een verantwoordelijke van advanced om mijn gal eens te spuwen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Digi,

dat deze flessen slecht sluiten is allang bekent.

(Zeker al twee jaar!)

Waarom heb je dan deze voeding gekocht? :rofl

 

Ik ben met de inhoud tevreden en hiermee kweek ik,

de flessen zijn in mijn ogen gewoon een lekkende verpakking, welke ik later toch weggooi.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat die flessen niet goed sluiten wist ik niet. en is mij zeker niet verteld :rofl niet door twin en niet door de GS.

 

om eerlijk te zijn had ik ze anders niet gekocht.

ik draai niet constant dus moet die voeding goed bewaren.

welk ik nu wel mag vergeten.

dus komt het neer op dat ik deze voeding weg kan gooien na deze draai.

welk ik dus een dure grap vind !

Share this post


Link to post
Share on other sites

om welke flessen gaat het precies??

 

de bud candy, en bud ignitor die ik heb mogen testen.

zijn heel degelijk verpakt, (mischien wat grote opening bij bud candy :rofl )

maar ik heb een spuitje, waar ik de voeding er mee uit zuig hehe :)

 

dat die flessen niet goed sluiten wist ik niet. en is mij zeker niet verteld :D niet door twin en niet door de GS.

 

om eerlijk te zijn had ik ze anders niet gekocht.

ik draai niet constant dus moet die voeding goed bewaren.

welk ik nu wel mag vergeten.

dus komt het neer op dat ik deze voeding weg kan gooien na deze draai.

welk ik dus een dure grap vind !

 

 

weggooien ??

 

als je het zo slechte flessen vind, giet het over in een cola fles...

niet zo''n probleem toch ?? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier 7 flessen waarvan er 5 lekken

 

conn a & b

voodoo juice

bud ignitor

b-52

 

de andere 2 zijn nog niet open dus weet ni of ze lekken.

 

 

en een spuitje????? mijn probleem doet voor bij het schudden

 

 

en een fles cola, goed idee. hoe maak ik ze schoon? (genoeg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak een fles, spoel em om met water, zet em een nachtje op zijn kop en de volgende dag giet je de voeding over...

Echt een moeilijke klus!

Verder zou je eens kunnen proberen te lezen wat Twindaddy heeft getypt (iets over een pm en seals die je kan krijgen!)

 

Succes met je wereld ramp :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb hier 7 flessen waarvan er 5 lekken

 

conn a & b

voodoo juice

bud ignitor

b-52

 

de andere 2 zijn nog niet open dus weet ni of ze lekken.

 

 

en een spuitje????? mijn probleem doet voor bij het schudden

 

 

en een fles cola, goed idee. hoe maak ik ze schoon? (genoeg)

 

ik heb het ook met overgieten vooral.

of schuden met niet aangedraaide dop :rofl :lol:

 

,maar verder nergens las van...

dus zal wel bij de oudere flessen nog zijn

de nieuwe verpakkingen werken hier gewoon top..

 

 

en het spuitje is van de apotheek.

 

waaraan een slangetje is bevestig, zodat ik het in de fles hang en de voedingsoplossing eruit zuig..

want gieten duurt te lang, of ik moet eerst overgieten enz enz :) door de te brede opening..

en schudden doe ik wel altijd voor ik de fles openmaak, maar nooit niks zien lekken gelukig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als ik men flessen gratis zou gekregen hebben zou ik het hier ook verdedigen :lol:

 

en ik schroef men doppen goed aan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verantwoordelijke om je gal te spugen ben ik,dus je heb de juiste persoon te pakken.Jij hoeft geen 100km te rijden,dat doe ik wel voor je.

 

Het enige wat al vanaf mijn eerste test(2jaar terug),de test van Keesthemad(ook 2 jaar terug)en meerdere topics,bekend was,was dat de doppen niet perfect zijn.De flessen is niks mis mee,dat is een kwestie van hoe je giet.Als je gewoon recht naar voor giet met een volle fles gaat ie klotsen omdat er geen lucht in kan maar wel vloeistof uit gaat.Dat is heel normaal,doet de chocomel en yoghidrink ook.

 

Maargoed,je heb dus een paar opties.

 

-Wij bieden je de mogelijkheid het probleem te verhelpen.Het is bij ons bekend en in de productielijn verholpen.Voor de toekomst zal het probleem uit zichzelf verdwijnen.

 

Ik kan je nieuwe flessen leveren.Jij hoeft geen moeite te doen,alleen mij even een pm met je adres,of het hier in het topic zetten.Kom ik ze persoonlijk brengen,of ik stuur ze op.

 

Ik kan je nieuwe seals en doppen leveren,kan je ze zelf op je flessen draaien.

 

En de laatste optie is dat jij geen actie onderneemt en blijft gal spugen over een dopje.Dan heb ik mijn best gedaan en kan ik je niet meer aanbieden.Ik denk dat nieuwe flessen zowiezo al een erg mooi aanbod is.

 

Le plantage is gister al uitgerust met extra doppen.Shop WF en andere shops zullen snel volgen zodat jullie gewoon het product kunnen goedhouden.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk ik doe dit niet om nieuwe flessen te krijgen. helemaal niet,die seals zullen het wel doen.

(een kalender zie ik wel zitten :rofl )

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de achterkant van de fles staat het antwoord al :P

 

Mocht je het niet vertrouwen gewoon omruilen,geen enkel probleem.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip om lekkende flessen/seals te vermijden:

 

als je de fles opendraait dan plakt de seal op de fles, verwijder deze niet maar snij er een rond gat uit.

zodoende zal je fles blijven afsluiten en kan je toch schudden zonder lekken.

 

Kan ik hier tevens de vraag stellen hoe men kan zien wat de houdbaarheidsdatum is van de AN producten

op 50gr tarantula verpakking staat er een vak "uiterste houdbaarheidsdatum" welke niet ingevuld is bv.

Er zitten ook stickers op de flessen met nummers, kan je daar de houdbaarheid van afleiden mischien?

 

groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...