Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BelleVille

Hoeveel wiet

Recommended Posts

QUOTE(Candamile @ 27 Jun 2011, 12:02 )

Gisteren weer een mislukte pure Red Hair joint gedraaid. denk dat ik 1/3 ervan op heb gerookt. In totaal iets van .10 tot .15 gram

 

hoe wil je van 0.1 g in godsnaam een pure draaie..dat zijn net 4 teuge ofz xD

 

Heb nu pas zin om hier op te reageren ;)

 

Ik had een sticky gedraaid met ongeveer 0.3 gram wiet en toen 1/3 ervan opgerookt. Dus iets van 0.1 tot 0.15 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites
blowen werkt niet meer bij mijn. this beter voor me als ik wiet ga eten ofzo.,

de thc oplossen in plantaardige olie

 

 

Als het niet meer werkt moet je mss eens een tijdje stoppen, enkele dagen of 1 weekje.

Wedden dat het dan wél terug werkt.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
blowen werkt niet meer bij mijn. this beter voor me als ik wiet ga eten ofzo.,

de thc oplossen in plantaardige olie

 

 

Als het niet meer werkt moet je mss eens een tijdje stoppen, enkele dagen of 1 weekje.

Wedden dat het dan wél terug werkt.

;)

 

ik denk dat dat nogal moeilijk is voor mensen die zoveel roken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat insideout rollen hoor je vaker en vaker; is het echt zo merkbaar in smaak?

 

Ik heb ooit online een metalen wietpijpje aangeschaft maar het is zoooo goor..

Of hoort die wiet niet de directe vlam te krijgen? ;)

 

rol altijd wel 0.8 - 1 gram in een joint... dit om de reden dat ik niet meer zoveel mag blowen van men vriendin

en als ik 10 jointjes met 0.3 rook heb ik dus volgens haar veel geblowd

als ik er 3 rook met elks een gram kan ze er wel mee leven :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
rol altijd wel 0.8 - 1 gram in een joint... dit om de reden dat ik niet meer zoveel mag blowen van men vriendin

en als ik 10 jointjes met 0.3 rook heb ik dus volgens haar veel geblowd

als ik er 3 rook met elks een gram kan ze er wel mee leven :D

Die vrouwen ook altijd! Ik zit met hetzelfde probleem (of liever uitdaging). Met haar afgesproken dat ik in het weekend 1 joint per avond rook. Met 2 vloeitjes maak ik een oversized cone en vul die met 1,5 gram wiet en zo'n 1 gram tabak voor de brandbaarheid. ;)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwa hoeveelheid gebruik ik erg weinig, maar ik vul m'n vaporizer regelmatig

laatst samen met een vriend, hij had nog wat in z'n grinder zitten, net niet genoeg voor 1 joint zei hij

we hebben daar de vaporizer in elk geval zo'n 5-6 keer van kunnen vullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger rookte ik dagelijks ong 15 tot 20 gram per dag, van vandaag op morgen gestopt ivm nieuwe vriendin...en eerlijk gezegt super blij dat ik dat gedaan heb ;)

 

nu rook ik mischien 1.5 gram per 3 maand, als ik er dan 0.2 in doe dan ben ik echt croky van 1 joint

 

lang leve het gezelligheids roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ze zelf met een paar mooie Fucking weed topjes bij elkaar zo'n .5 tot 1 gram en dan hoef ik er maar 1 of 2 per dag te hebben om heerlijk een dagje door te komen

 

vroeger rookte ik dagelijks ong 15 tot 20 gram per dag

 

wow das een mooie hoeveelheid ;) heb daar zelf het geld niet voor en voorlopig is m'n volgende kweek ook nog niet klaar anders had ik het morgen even geprobeerd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/23/2010 at 3:16 PM, Guest elmanito said:

Gisteren dus ook Greengo geprobeerd en ik moet zeggen dit deed me ontzettend denken aan Monteverdo kruidensigaretten denken.Dit was een mix van salie, tijm, eucalyptus & pepermunt en Greengo zit dan papaya, hazelaarsblad met eucalyptus & pepermunt.Klein Hoefblad heb ik ook een tijd gedaan, maar vind Greengo toch een beter alternatief.Greengo moet je wel goed aanstampen, anders is het net lont wanneer je het aansteekt.Woessss!! dag joint.:wacko:

 

Namaste :verrygood

je kan zoizo dikke draaien als je naar wilt. in pijpje moet je crunchen en is net als bij vape ong tot 0.3 en dat is een x hijsen dan komt ie ineens hard vape is lekkerder ivm metaal en als je daarna nog x denkt te hijsen dat is vies zouzo opnieuw vullen of anders roken;) witte wiet smaakt t lekkerst. amnesia goeie ook maar ik ben net van amnesia afgestapt ivm verslavingsverschil  is ammesia als harddrugs as goeie is. voor mij als verslaafse iig wel half jaar clean van crack en hero nu op metha aleen nog maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...