Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BelleVille

Hoeveel wiet

Recommended Posts

Ik vroeg me af hoe jullie rollen en hoeveel jullie erin doen..

Ik merk dat het bij iedereen erg verschilt.

 

Ik hou niet van dat geklooi met papiertjes dus ik gebruik een Futurola :rofl

Hoeveel ik erin doe hangt af van mijn mood; meestal zoiets (doe er wel nog tabak bij.. *gaat uitkijken voor een vapo-dingetje*):

 

DSC03952.jpg

 

Et vous?

 

Paftze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenste buiten gedraaid met een klein beetje gruis van zware shag brandaris(want zware shag gruis heeft geen smaak in tegenstelling tot halfzware shag(gruis)of sigaret).

Bv vannelle zware gruis is weer net te zwaar,brandaris of gauloises zwaar is perfect.

Hier gooi ik tegenwoordig een bescheiden 0.25 -0.3 gram in.

vroeger 0.5 tot 1 gram maar dat gaat nu even niet meer,vandaar dat ik zeg''bescheiden''in mijn geval :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat in die futorola lijkt weinig...

voor mezelf draai ik zowieso nooit met tabak omdat ik tabak goor vind en de nicotinerush zeer onprettig vind(die ik als niet-roker al na 3 kleine hijsjes krijg), ik gebruik voornamelijk een pijpje of vaporizer

maar de enkele keer dat ik er eens 1 voor een vriend draai met tabak gooi ik er meer in dan dat(en dan een halve sigaret erbij, aangezien ik meestal een sigaret krijg om mee te draaien als ik er 1 voor een ander moet draaien)

 

als ik een jointje rook(wat ik niet vaak doe, vape is lekkerder en makkelijker), vind ik 'm het lekkerst puur, dun en gevlagd/inside-out

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat insideout rollen hoor je vaker en vaker; is het echt zo merkbaar in smaak?

 

Ik heb ooit online een metalen wietpijpje aangeschaft maar het is zoooo goor..

Of hoort die wiet niet de directe vlam te krijgen? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook nooit gedacht dat inside-out zoveel zou uitmaken, maar het is merkbaar lekkerder, vooral als je echt dun draait

 

metaal geeft idd een bijsmaak, glazen en stenen pijpjes zijn over het algemeen beter kwa smaak

ook vindt ik het lekkerder heel lichtjes aan te steken in het begin(de wiet net even 'aantikken' met het puntje van de vlam en dan weer weghalen en doorhijsen van het kleine stukje dat gloeit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de inside out joint smaakt stukken beter dan de normale joint.

Dit komt omdat je nu 1 laag vloe hebt en 1 likrandje,

ipv 2 lagen vloe over elkaar bij de normale joint.

 

Het verschil is echt zeker te proeven vooral met smoking blauw vloe.

Het is even wennen met draaien maar eenmaal gewend draait het super makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

draai aaltijd gewone jointjes , binneste buiten kan ik ook maar niet aalijd zin in :rofl

ik gebruik wel de goude bladjes van smoking

verder doe ik toch wel tusse de 0.6/0.8 in een jointje

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe er alleen maar wiet in, en die verhaaltjes van `dan brand ie toch helemaal niet` is gewoon onzin, je moet gewoon vaker hijsen. Ik draai een dikke stick zonder tabak met een kleine RAW vloei en die is ongeveer rond 10 iets conisch. Daar gaat omme naarbij de gram in.

 

Die tabak brengt veel nadelen met zich mee:

 

Het verkort het effect

 

Het verminderd het effect, je wordt meer stoned dan high

 

Het maakt je een tabaksverslaafde, wanneer je denkt zin te hebben in een joint wil je lichaam eigenlijk tabak dus rook je voor niets

 

Puur roken zorgt ook voor een verminderde gewenning in mijn ervaring, je hebt maar 2 goede teugen nodig en je bent al aardig high(ligt natuurlijk aan de mate van gebruik)

 

 

Mijn tip is dus, weg met die tabak uit de rokertjes, geen joints roken maar pure sticks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit ik me volledig bij aan!

 

Zelf ben ik een ex roker, en tabak is dus volledig uit den boze in dit huis. :huh:

 

Puur is echt het best, stick of pijp en er komt misschien wel nog een vapo

Share this post


Link to post
Share on other sites

sinds vorige week rook ik puur

Share this post


Link to post
Share on other sites

skeere jonko = 0,4g

 

normale jonko = 0.6g

 

dikke jonko = 0,6 +

 

eLLetje = 1g +

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inside out met 0,4 minimaal derin, tegenwoordig alleen amnesia want de rest doet me niks:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

normale jonko 0.3 gr. (amnesia, S5, cheese berryhaze, killing kush, )housemix

 

dikke jonko 0.5 gr. idem

 

hash jonko 0.2 gr. ic-oletor( S5, killing fields, killing kush) housemix

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoking master slim vloei

3/4 wiet naar wens

1/4 amnesia

sochtends tiende grammetje hasjies erbij

met nu nog maar 0,09 gram tabak erin

dus bijna geen hard drugs meer :huh:

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai m altijd puur en redelijk dun, mocht ik een keer al redelijk hangen, dan kan ik de rest altijd tot later bewaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al van in het begin dat ik blow vindt ik dat mensen teveel wiet in hun Joint draaien.

Dat is natuurlijk iedereen zijn recht en vrije keuze daar gaat het mij niet om.

Het is dat ik nogal gierig ben met wiet - altijd geweest B)

Maar...ook en vooral omdat ik niet na 1 of 2 trekjes boem bijna achterover wil slaan of half out lig te staren.

Ik hou van het langzaam opbouwen van het high en stoned gevoel.

Als ik naar andere mensen kijk die een Joint rollen zie ik hopen groen.

Als je naar mijn Joint kijkt dan zie je tabak en her en der niet overal kleine snippertjes groen.

En zelfs met weinig wiet maar dan met super kwaliteit ging/ga ik wel eens half out of space,

maar in de meeste gevallen hou ik dus van het rustig op te bouwen.

Door minder in mijn Joint te rollen kom ik ook langer toe met een hoeveelheid tegenover andere mensen.

Want bij velen ligt die Joint in de asbak te smeulen en al die wiet in de lucht in plaats van in je lijf.

Bovendien ben ik vroeger meermaals gefeliciteerd met mijn Joints met wat minder in,

ze zegden dan tegen me, wauw, dit is wel leuker, hiervan ga je niet meteen zo out, en het is zachter.

Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders want er zijn er die wel graag meteen boem patat gaan,

en die zullen er dan niets aan vinden aan mij Joints. Maar ja Ik hou nu eenmaal van opbouwen gedurende de dag,

en pas tegen dat ik ga slapen wil ik eerder stoned zijn dan high. Overdag wil ik high zijn zodat ik nog vanalles kan doen,

s'avonds als ik niets meer te doen heb is stoned zijn leuker voor mij.

Wat ik ook altijd gek heb gevonden is dat veel mensen er zo halve bollen in gooien, zo van die samengeperste hoopjes wiet,

of heel grote stukken. Dan denk ik altijd wat een verspilling de helft brand op en vliegt in de lucht ipv dat het in je lichaam komt. Maar ja dat is mijn gevoel en dat is natuurlijk voor iedereen anders.

En het is niet omdat ik weinig in 1 joint draai dat ik altijd weinig heb gebruikt, er zijn tijden geweest dat ik tot 20-30 joints rookte per dag, maar dat komt dan natuurlijk omdat ik er minder in stop. Maar ik rook liever zoveel joints dan 3 joints met zoveel er in dan de meeste doen. Zelfde effect op termijn alleen gaat het bij mij langzaam aan en niet knal patat :) Maar tegenwoordig heb ik genoeg aan maximum drie jointjes en dat scheelt heel wat in mijn geldbeugel zolang ik afhankelijk ben van dealertjes. Pas wanneer ik ooit zelf kan kweken zal het mij op den duur niets meer kosten. Maar zo ver is het nog lang lang lang lang helaas lang nog niet.

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganjagirl.......

 

Je haalt de woorden uit mijn blowtje ........

 

AMEN!!!

 

Greetz CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganjagirl

ik zelf rook liever een lekkere dikke wiet joint dan een dunne tabaks joint,

vooral omdat ik de smaak lekker vind de geur het effect en als ik dan voel dat ik op een bepaalt punt ben waar ik wil zijn leg ik mn jointje gewoon weg : )

zo heb ik toch even genoten van mn jointje en daar gaat het uiteindelijk om toch : ) je kan ook een minder sterk soortje roken die lekker rustig op komt,

maar zoals je al zij het is natuurlijk voor iedereen anders,

20 a 30 joints per dag en dan ook nog met zoon tabak/wiet verhouding dat is geen gezonde bezigheid geweest! xD

 

 

ik zelf portioneer mn jointje naar mn stemming dat kan 1 gram zijn maar ook 0,5 minder dan 0,5 gram doe ik er eigenlijk zo goed als nooit in omdat ik genieten wil van elke teug, elke pluim, en aangezien ik geen roker ben smaakt het me zoveel beter als er een fijn tapijtje aan wiet ligt : )

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Robbert

 

Je hebt me fout begrepen hoor.

Je gaat er vanuit dat ik veel tabak in mijn Joint draai maar dat is niet zo.

En ik proef de wiet zeer goed hoor want zooo weinig draai ik er nu ook weer niet in hoor.

Tuurlijk wil ik de wiet wel proeven lijkt me niet meer dan normaal.

En tabak daar ben ik net zo zuinig mee hoor.

Ik draai geen toeters ik draai dunne jointjes met niet te veel tabak en niet te veel wiet,

juist goed dus en geen dikke toeters met hopen wiet.

Dus beetje fout begrepen mijn uitleg maar geeft niet hoor :verrygood

 

PS en kende vroeger nog mensen die net als ik geen toeters draaien maar fijne jointjes,

en die deden er ook weinig tabak in maar die deden er dan wel zeer veel wiet in en ik niet,

maar toch proef ik de wiet want zoooo zuinig ben ik nu ook weer niet, moet wel iets van

effect hebben hee anders kan je net zo goed niet blowen hee.

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook meer voor de dunne rakkers..

Rook joint na joint maar wel met wat minder wiet.. 0,2 tot 0,3 gr.

 

bij een hasj joint gaat er nooit meer in dan 0,4 gr.

 

Vind de smaak belangrijker dan dat ik stoned wordt.

Ook wordt ik er rustiger door in mijn hoofd.. kan me beter concentreren op 1 ding tegelijk en voel me prettiger.

 

Tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

:book: :D ;) ik kan niet draaien...maar kan ook mijn vaporizer niet meenemen naar het buitenland omdat we daar meestal met een groep buiten blowen... maar ik vraag meestal Mark van Plagron om een pure te draaien... :verrygood

 

hij doet er alleen meestal zo lang over (of ik ben ongeduldig) omdat het wel een meneer "Pietje precies"is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Metrop

Dringend leren draaien man.

Cursus online volgen.

Of gewoon geen toeter draaien maar gewoon Sigaret vorm maar dan met lang blaadje. Of lukt dat ook niet?

 

 

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

de gewoone jointjes hier bedragen een 0.7/0.8 gram ongeveer

 

dan heb je zoals gisteren de iets betere jointjes : 2gram jointje :verrygood

 

gallery_25423_11627_200355.jpg

 

gallery_25423_11627_162535.jpg

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toch wel geen 2gr op de foto ? :verrygood

 

bij mij hangt het af van dag tot dag, tijdens de week doe ik 0,4gr in joint/ vaporizer

 

Tijdens het weekend zal het iets meer zijn, 0,6 gr ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...