Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

Extreme Herijuana

Recommended Posts

Maar dit had je vast niet verwacht :wtf2:

 

Grootgebracht met 2wk voorgroei onder 110W TL.

Daarna naar 11ltr pot met GL lightmix en buffertabs (2) en in week 4&5 wat BAC bloeiivoeding en bio PK.

Heeft bijna 9wk gestaan en is gedwongen afgebloeid ivm ontstaan vossestaarten.

 

gallery_22678_8577_1059585.jpg

 

Hoofdtoppen

gallery_22678_8577_618873.jpg

gallery_22678_8577_437714.jpg

 

2u later, kleinere toppen in mijn papieren A5 bakkie getoupeerd, ook fijn weer wat high grade knipafval voor de wietolie :spliff:

gallery_22678_8577_541936.jpg

 

Alles in de DR60 om te drogen, dag of 6 en dan zal ik het wegen voordat het de weckpotten ingaat (mijn schattig tussen de 60-70 gr droog)

gallery_22678_8577_1177792.jpg

 

Elk topje wat van de plant afkwam was hard en compact, zelfs de topjes die ik op pothoogte had laten zitten.

De Lumatek kap heeft voor mij zijn waarde bewezen.. vandaar dat ik er inmiddels 2 heb

 

Heb wel eerder deze genetica opgekweekt en leuke resultaten behaald maar deze sloeg werkelijk alles, leek wel een Hericules.

Deze plant is voortgekomen uit 1vd zaadjes van mijn eigen Herijuana IBL kruizing.

 

Thanx vd mooie genetica Sannie :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej lostchild,

 

inderdaad mooie toppen, en zien er ook zeker compact uit :spliff:

 

Ben benieuwd of je de 70 haalt dan heb je het zeker netjes gedaan :shutup: !!

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shutup:

als dit onder TL kon zat iedereen ad TL.

 

Lumatek kap, Lumatek ballast en greenpower 600W.

Voorgroei onder TL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is droog.

 

Was vergeten dat alle 3 de vakjes vd DR60 openstonden dus beetje turbo gedroogd.

 

1st maar eens geprobeerd zoveel mogelijk vd grote toppen te wegen (apart en bij elkaar)

 

grootste top, 7gr, erg compact en schijn bedriegt :D

gallery_22678_8577_81610.jpg

 

1 na grootste, die is iets meer als 6 maar mijn wegschaal kan dat niet aangeven:versprong van 6-7 dus rond de 6.8gr

gallery_22678_8577_380835.jpg

 

na wat kunstig stapelen vd meeste grote toppen om een indicatie te krijgen en tijdens dit ritueel verscheen er al een grote grijns op mijn gezicht.. ad lage kant geschat :(

want alle kleine topjes kwamen nog :) :lol:

gallery_22678_8577_1083264.jpg

 

Toen alles in de pot om te curen maar heb een grotere pot nodig want dit is te vol om goed te curen, totaalgewicht gaat nog wel iets vanaf altijd als je gaat curen maar ik houdt wel 90gr over, kan ik mooi weer ff mee vooruit :rofl

gallery_22678_8577_908209.jpg

 

ja het staat er echt op die weegschaal LC

gallery_22678_8577_56202.jpg

 

Heb, begin de pheno nu te herkennen, er weer 2 staan en ga zeker verder selecteren op deze pheno, scheelt me bakken met planten zo als ze dit opbrengen op een 11ltr pot met alleen 2tabs en in week 4&5 wat BAC bloei en bio PK en dan ook nog in het gedrang staan :) en helemaal geen mg/ca geneuzel wat ik altijd heb 9volgers van mijn topics kennen die gele bladeren maar al te goed, zie 1e foto.. ontbreekt dus), sterke genetica die alles zowat kan hebben wat je haar toegooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren nog een verrassing bij leeghalen droognet (ander soortje) waarbij er wat topjes in de DR60 zelf vielen :spliff:

 

In de hoek hing nog een Herijuana hoofdtop die ik over het hoofd had gezien, 6gr droog ad haak wat het totaal dus precies op 100gr legt, kwl.

 

En... heb er nu inderdaad weer 1, drinkt per dag 2ltr op 11ltr pot en diepgroen met nu in week 4 al golfbal achtige topvorming wat alleen nog maar meer en meer mag worden.

 

Deze pheno beschikt, naar mijn mening, wel over wat meer smaak dan de gemiddelde Herijuana pheno en qua geur zit ze in de koffie hoek, dit is al zo tijdens de bloei trouwens en dat geurtje blijft, verdwijnt alleen heel even tijdens "hooi fenomeen" drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zie je maar wat een paar tabs en veel liefde kunnen betekenen voor een plantje. 100Gr

 

topy toch. geniet er van.

 

Groet J

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijkt geen uitzondering te zijn :D

 

grote kans dat deze dame aantal grammetjes meer in de schaal gaat leggen

 

hele plant

gallery_22678_8577_793663.jpg

 

stokken zijn echt nodig anders ligt alles op de grond

 

wat toppen op de foto, vooral de ondertoppen zijn veel dikker dan bij degen die ik eerder in dit topic toonde

gallery_22678_8577_81870.jpg

 

gallery_22678_8577_45461.jpg

 

gallery_22678_8577_845447.jpg

 

gallery_22678_8577_727053.jpg

 

6 van deze onder je 600W en je scoort 1-1, nog maar eens verder kruizen specifiek op deze pheno dan (1 op de 3 zaailingen geeft deze pheno bij mij).

 

(voor de volgers van mijn verslagen op WF.. geen rare bladproblemen te bekennen :rolleyes:

zal nog weegfoto's maken, zien of ze het redt, aankomende woendag is het bijlltjesdag voor haar

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man, dat ziet er lekker compact uit.... Als die net zo lekker smaakt als die eruit ziet.... Misschien een domme vraag..maar wat houd dat gedwongen afbloeien eigenlijk in. Veel rook plezier...grtz cannasmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie herijuana's heb je staan.

Ze kan goed opbrengen maar zal niet tegen een goede hybride of sativa op kunnen, daar tegen hangt wel dat de herijuana sneller is afgebloeid.

 

Veel sterkte met oproken :rolleyes:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gedwongen afbloeien is (voor mij) ipv laatste week alleen water laatste 2wk en 3 dagen voordat ze gepland zijn om te gaan zet ik ze dan in het donker.

 

smaak is gelukkig bij deze pheno wel in orde waar vooral een andere pheno (produceerd series kleine toppen) bij iets teveel voeding een gore smaak krijgt (net zoals wanneer je de herijuana tegen overvoeding aan gaat laten zitten... het zgn. pompen).

 

compact zeker en mooie ervan is dat het dan amper inkrimpt bij het drogen wel lastiger drogen overigens, meer kans op natte regenjas luchie bij curen ook :rolleyes: wat wel weer zo opgelost is door 10min buite de weckpot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie

ze staat nu bijna 9wk, dit is 1vd langer bloeiende pheno's waar de rest met 8wk wel klaar is (mijn ervaring).

 

denk dat ze, als ik haar echt doorkrijg en nog wat verder inkruis wel richting wat jij bedoeld moet kunnen gaan maar de s5xherrie kruizing die ik van plan ben heeft even voorrang nu :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteravond is ze gevild.

dagje later dan gepland maar dat kon geen kwaad.

 

Weinig blad vd kliko, alles zat onder de trichs, heel heel veel top met minimale grootte van een bonk (knikker) en keihard, was een genot om te knippen omdat het aroma ook precies goed was (koffie/mocca achtig met kruidige ondertoon) en ik was weer helemaal wappie vd schaarhash, pas om 09:30 uit bed eindelijk :nerd

 

gallery_22678_8577_1179035.jpg

 

bovenste netje alles gelijk > golfbal, onderste netje kleinere grut

tov normale herijuana en inname plek op net is dit de dubbele hoeveelheid, schijn bedriegt een beetje op de foto omdat ik normaliter veel kleinere topjes heb ipv die dikke knoeperds.

 

met een weekie ofzo het eindgewicht, drogen gaat nog best wel snel in dat kassie met afzuiging via me grote tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de deur van je drooghokkie ongemerkt (ja, toen je wat begon te ruiken op de overloop) op een kiertje laat gata het drogen nog wat sneller :nerd maargoed.

 

al het golfbal formaat en kleiner kon al de weckfles in en bracht een gewicht op de weegschaal van 87gr (jullie moeten me op me blauwe ogen geloven, heb er geen foto van gemaakt).

 

Ligt nu nog een stuk of 7 van die grote toppen te drogen, die waren nog niet droog genoeg (gelukkig) en hebben nog wel een dag of 3/4 nodig oovrdat ze de pot inkunnen.

 

vorige ronde gaf een grote top ongeveer 7gr droog dus ff snelle rekensom is dat er nog een grammetje of 50 bij gaat komen wat het totaal voor deze plant zet op

 

137 gram

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een mooi hoopje Herijuana :nerd

Staat garant voor een flinke vage periode in je leven, veel plezier met consumeren

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

werd ik er nog maar vaag van :P

 

beetje hoge tolerantie opgebouwd ivm flink medicinaal gebruik, ik gebruik de herrie om de dag door te komen zonder teveel bij mijn pijn stil te staan, zonder is het een ramp (en kom ik ook nog eens stoned over ook :nerd ).

 

t'is niet anders op dat gebied, wel dat ik nu weer ff lekker vooruit kan idd, was op de helft vh vorige monster inmiddels (krijg je als dit je basis wietje is).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...