Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Oscar19681

Straatwaarde & zeldzaamheid DMT?

Recommended Posts

Effe een vraagje .Omdat DMT zo zeldzaam is wat is dan eigenlijk de straat waarde zo ongeveer? Ik heb me wel eens laten vertellen zo,n 100 euro voor een gram? Volgens mij is het ook behoorlijk zeldzaam of niet? Ik heb het nog nooit ergens tegengekomen en ik ben best wel thuisin die wereld..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar de straatprijs van wiet mag niet gevraagd worden.

 

Ik neem aan dat dit voor elke drugs het geval is, dit is een hobby forum en geen boefjes forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat we het hier over prijzen mogen hebben. Maar als je bedenkt dat een gemiddelde dosis zo'n 60mg is (1 gram = 1000mg) is het niet gek dat een grammetje duur is. Staat een mooie stickie over hoe je het zelf kan maken hier, dus kijk daar ook eens :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

per gram kost het idd best wat maar gezien de tijd , moeite en geld dat je eraan kwijt bent wel logisch. bovendien kan je van een gram ongeveer 20 x trippen

 

maar dmt begint zn zeldzaamheid wel te verliezen. hoor steeds vaker om me heen dat mensen het kennen en/of gebruikt hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
per gram kost het idd best wat maar gezien de tijd , moeite en geld dat je eraan kwijt bent wel logisch. bovendien kan je van een gram ongeveer 20 x trippen

 

maar dmt begint zn zeldzaamheid wel te verliezen. hoor steeds vaker om me heen dat mensen het kennen en/of gebruikt hebben

 

Jah dat idee had ik ook al. In de U.S schijnt het al best wel hot te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle verdovende middelen zijn hot in de usa :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWIM betaald er 120,- voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl willen jullie wf dicht hebben of zo.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic dicht dan maar als het daadwerkelijk het wf in gevaar brengt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op andere fora praat SWIM er ook gewoon over. Ik begrijp het beleid van WF en geef ze groot gelijk, maar op andere fora mag SWIM er ook gewoon over praten toch?

 

Desalniettemin begrijp ik wel dat het Wietforum een bepaald imago heeft en dat de mods dat zo willen behouden. Waarschijnlijk komt hier wel een slotje op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elk forum is van iemand... :rofl ....heeft niks met imago te maken imho....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het huisreglement staat duidelijk beschreven wat we wel en niet aanvaardbaar vinden, en idd TOPIC CLOSED dus :rofl

 

 

Deel 2

In artikel 5 van Deel 1 wordt gesproken over een aantal gedragsvoorschriften. In dit deel geven we een overzicht van deze voorschriften.

 

Let op! Als je je niet aan de onderstaande voorschriften houdt, kun je tijdelijk of permanent worden gebanned van WietForum.nl.

 

Wietforum.nl moet streng toezien op:

 

Verboden handel Overeenkomstig het Nederlandse recht is het niet toegestaan om middels WietForum.nl (hiermee wordt ook de pm-functie van Wietforum.nl bedoeld) een aanbod of vraag naar cannabis plant of plantdelen openbaar te maken. Alleen voor cannabis zaad bestaat de uitzondering zoals ook in de Nederlandse Opiumwet is opgesteld. (Zie Het grote zaden ruiltopic) Het noemen van prijzen is een indicatie voor een vraag of aanbod van cannabis planten(delen) en dus ook verboden op WietForum.nl. (uitgezonderd zijn coffeeshopprijzen) Onder verboden handel zoekt WietForum.nl aansluiting bij lijst I en II van de Opiumwet. Dus de vraag en aanbod van harddrugs is verboden.

 

Combineer beide en je weet gelijk dat dergelijke topics niet gewenst zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...