Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wakki

Waar blow jij meestal?

Recommended Posts

High,

 

Ik was gisteren aan het genieten van een lekker jointje toen ik me opeens afvroeg, waar zouden mijn mede WF-ers het vaakst blowen?

Dus bij deze maar de POLL: (waarom kan ik geen echte poll maken??)

 

  • Thuis
  • Bij vrienden
  • Thuis (buiten)
  • Bij vrienden (buiten)
  • In de vrije natuur :shutup:
  • Openbaar (op straat, pleintje, ..., bibliotheek :spliff: )
  • Op fuiven,...
  • In de shop
  • Op het werk/school

 

Ik zal de spits al maar afbijten:

1) Thuis (buiten)

2) Openbaar (pleintje, met vrienden)

3) In de vrije natuur

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic, Ben zelf in middels gestopt met blow en roken maar toentertijd ik nog blowde kwam ik overal om te blowen :shutup:

 

park, bos, trappenhuis, op daken, bij vrienden, en thuis uiteraard.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoofdzakelijk in de achtertuin of tijdens de hond uitlaten.......

 

Af en toe bij mn maatje of mn broertje.....

 

Zoals vele denk ik dat ik het vroeger overal wel heb gedaan....

 

René

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms voor school aan het station, of gewoon terwijl ik naar m'n bushalte wandel.

Soms bij vrienden thuis, maar het liefst van allemaal doe ik het in m'n kamer op m'n bed met een chill filmpje:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

thuis op de bank of in bad :shutup:

 

of bij vrienden

 

en op mooie dagen in de natuur,

 

buiten staan te blowen met slecht weer heb ik altijd een godsgruwelijke hekel aan gehad,

en doe ik dan ook niet aan mee xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel gemakkelijk , overal :no

 

Alleen het liefste gewoon lekker relaxed home sweet home. :spliff:

 

Waar je mij ziet , zie je rook of damp :shutup:

 

:rofl :wtf2: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiero ook overal en nergens, boodschappies doen dan een paffie mee, mijn vriendin naar de trein bregen dikke joint mee. maar blow het meeste in mijn kantoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor werk heb jij dan??? :lol:

 

Haha, binnenkort hebben ze daar veel sollicitaties :rofl

 

Voor mij ook overal, maar het meeste gewoon thuis of met vrienden..

Tijdens de zomer in parkje :)

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik samenwoon met mijn meisje ben ik verbannen naar de tuin(als het regent mag de garage ook van haar :lol: )...zij houdt er zo niet van.

Vroeger blowden we met de vrienden overal waar het kon maar met het ouder worden gebeurt het toch meestal in de huiselijke sfeer...

 

De mafste locatie waar ik ook geblowd heb wil ik jullie niet onthouden:

Was op een grote goa raveparty(met astral projection :) waar een razzia bezig was. Mega veel flikken die de zaal hermetisch hadden afgesloten maar ze bleven in het voorste gedeelte van de zaal. Iedereen had zijn weed op de grond gesmeten , met een paar kameraden alle zakjes verzameld en vanachter in de zaal megajointen geblowd tot grote hilariteit van mederavers, iedereen wou wel een trekje.

 

Die apenjaren zijn wel achter de rug...man,man,man :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger ook overal.

Tegenwoordig is het net wat habibi zegt...in de huiselijke sfeer..

 

Op de bank voor de tv/pc.

In bed.

In bad.

En met uitgaan stap ik meestal even naar buiten :rofl

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger alleen maar buiten, met -15 graden gewoon nog uren buiten gestaan jointjes roken. Maar die tijden zijn voorbij inderdaad, tegenwoordig blow ik alleen nog maar binnen. Vooral op zolder uit het raam is het makkelijkst omdat daar het huis niet zo van gaat stinken, maar een joint roken in bad staat nog wel op mijn verlanglijstje moet ik zeggen...

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic!

 

Eigenlijk waar en wanneer ik zin heb :spliff: behalve voor of op mijn werk.

Maar thuis is toch wel de plek waar ik 80% verstook denk ik.

De rest gaat er doorheen aan de pokertafel, bij vrienden etc.

 

Wat ik wel het allerfijnst vind is gewoon in de wilde natuur, echt in de middle of nowhere dan, niet langs die veredelde hondenuitlaatstroken van staatsbosbeheer maar echt in de wilde natuur, kijken naar vogels en soms andere dieren als herten etc, prachtig!

Met een pilsje en een lentezonnetje is het echt heerlijk buiten :D

Ik reken mezelf dan ook tot een van de gelukkige die de natuur echt waardeerd om wat ze is en er zoveel mogelijk van wil genieten.

 

Voor degene die mij zweverig vinden klinken, probeer het eens, fluitende vogels, geruis van de wind en verder niets dan frisse lucht, rust, ruimte en als het even kan een lekker zonnetje!

 

Peace out! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

k weet precies wat je bedoelt groengoud soms is dat onverklaarbaar hoe goed je zelf tot rus kan komen B)

 

verder jah wa roken wij zo al , hm ik denk dat we overal wel zo een beetje roken ,als er de stemming voor is zeg ik ma

 

greetzzz st0ny :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thuis op de bank, tijdens het uitgaan (cafés waar ze het toestaan, de shop) en 's zomers ook wel buiten. Voornamelijk na het uitgaan dan, nog even lekker rustig op een bankje zitten nagenieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor werk heb jij dan??? :spliff:
eigen bedrijf B) plus werk op het moment ff er bij voor een vriend van mij, die had ff hulp nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah ik ben nu gestopt met blowen en roken maar dat ik het nog deed was het meestal gewoon thuis of in een parkje met wat vrienden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja in bad is het echt fijn!:)

 

Verder gewoon -thuis; in de middag naar school/werk, of voor het slapen gaan

-Shop;

-Vrienden;

- In de (echte) natuur; heerlijk gewoon niets om je heen lekker spacen en van alles genieten

- Voor en na het uitgaan; Ik moet eerst een joint roken en dan bier om er zeker van te zijn dat ik niet moet kotsen als ik dat andersom doe heb ik meestal geen maat erop, als ik dronken ben denk ik daar verder niet meer over na en dan kan het nog wel eens mis gaan.

- En verder overal als ik een joint bij me heb

 

Alleen als er mensen langs lopen, en vooral kinderen probeer ik hem altijd uit het zicht te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overal dat is het voordeel van dampen.

hehehe dampend de dag door.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.gewoon thuis. eerst altijd buiten (orders van mijn vrouw)

maar nadat ik vaak in de winter als een ijsblok terugkwam

heb ik me een "blowkamertje" gemaakt

 

2. bij vrienden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog gebruikte (waarom nu niet zie medisch gebruik My Story)

 

Waar roken?

Overal :)

 

Toen ik nog jong was ook op party's, op cafe...

En jaaa dat mag bij ons (belgie) niet maar wist je dat mensen die het niet kennen het niet ruiken?

Heb ik meermaals uitgetest in mijn jonge jaren en vond het altijd dikke lol dat ik gewoon kon staan blowen tussen honderden mensen en dat er slechts heeeeeeel zelden slechts 1 persoon naar me toe kwam en zegde jij bent wiet aan het roken :lol:

en tuurlijk er zullen er nog wel zijn geweest die de geur herkenden maar dan wisten ze niet van waar het kwam want ik liep altijd rond te hollen :D

 

En later gewoon thuis en op straat :D

kan makkelijk op straat in belgen landje hoor op voorwaarde dat je hem niet in een echte toeter draait, maar gewoon een large sigaret vorm, zo valt het niet op en kan je gaan en staan waar je wil en roken op straat of op de bromfiets :wacko:

 

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

roken doe ik overal , maar voornamelijk thuis en in de shop.

Er ging echt niets boven vroegah in de rokers coupe van de trein een dikke joint smoken :D

Dan zijn er 2 soorten mensen :) de eerste verlaat gelijk de coupe en de 2e vraagt beleefd een trekje :D.

 

 

@ ganjagirl

 

He rookt jij ook altijd joints op de brommert:D

Lekker met die wind is je joint pffft weg :lol:

Heb in spa 2 weken terug op een pleintje nog een eigenteeltje gerookt dikke walmen lol.

Alleen jong gassie vroeg een trekkie ,dus in belgie kun je volgens mij gewoon relaxt een jointje op straat roken.

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ ganjagirl

 

He rookt jij ook altijd joints op de brommert:D

Lekker met die wind is je joint pffft weg :lol:

 

grtz kingkroon

 

 

Je moet dat wel kunnen hé :D

Ik hield de joint dan in mijn vuist met het vuur naar mijn hand toe en zo waait er niets weg :D

En ondertussen is dat al lang geleden dat ik dat nog gedaan heb hoor rijdt niet meer zo brommertje te gevaarlijk voor mij :)

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat mijn beste plek tot nu toe toch wel in een kroeg in rome is

ook nog 's avonds rond een park heen gelopen(we hadden een joint gedraaid in het hotel en zouden even naar het park om die op te roken, maar het bleek dat die parken in rome 's avonds/'s nachts dichtgaan en je er niet meer inkunt, dus dan maar een rondje om het hek heen)

en overdag lekker in het zonnetje in een ander klein parkje(en net op tijd weg voor de regen)

 

hier in nederland zit ik ook regelmatig met wat vrienden in de kroeg, zij met een jointje en ik met 'n vaporizer, en allemaal een biertje erbij, gezellig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...