Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Trainwreck

Recommended Posts

Ik heb het Trainwreck verhaal ook wel eens in Humboldt zelf gehoord.

Er zit geloof ik een kern van waarheid in. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
herma !

Nee, geen hermas van gekregen!

Ik heb inmiddels de kinderen ook al in de kweek, de moeder staat in mijn albums, niet lekker kunnen afbloeien maar geen herma te zien.

Even voor de duidelijkheid, de trainwrecks waren feminised, misschien dat dat uitmaakt, las net in het topic interview met speescees dat er een onderscheid bestaat tussen echte femzaden , en gefeminiseerd zaad; maar vraag mij niet hoe en wat , dit van invloed is op hermas, of niet!

 

Ik bestuif eigenlijk maar een tot twee takken, en heb dan ook geen planten gehad die vol met zaad zaten.

de planten die niet bestoven zijn, hadden geen zaad, daarom zeg ik geen hermas; wist dat trouwens niet hoor: volgens jou zou je dan hermas krijgen?? Ik weet in elk geval zeker dat dat bij mij niet is gebeurd!

 

Ik heb momenteel een aantal kinderen uit de oogst van afgelopen zomer( uit mijn album, in de tuin) op gekweekd, staan nu binnen en staan zo,n 2 weken in de bloei, heb hier geen hermaspoor van waargenomen.

Wel apart te vermelden dat ik deze zaden uit watercure wiet heb gewonnen( per ongeluk over het hoofd gezien), zaden waren erg donker, maar kiemden vlot, en zijn allemaal vrouw 5 uit 5, dat is wel gek, ja!

Mocht je toch gelijk krijgen dan laat ik t wel weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er nu ook 4 staan in m`n hokje {1x1.20x2) samen met een shining silverhaze.

 

Trainwreck groeit wel enorm door !! Heb ze +- 18 dagen laten voorgroeien,daarna getopt in 20l. met 400w adjust a wing kap er boven.

 

zit nu halverwege week 4 en ze zijn bijna 1.40 !!

 

Heb ze al eens eerder gehad ,kwa opbrengst viel het me een beetje tegen maar je word er wel zwaar stoned van en aangezien ik net een nieuw evsa heb van gavita ga ik vanaf week 5 overschakelen op 600w eens kijken of er veel verschil in zit kwa opbrengst...

 

het is een lekker zwaar wiet soortje voor de `stevige ` roker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...