Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Trainwreck

Recommended Posts

hey elmanito ik heb vorig jaar trainwreck geteelt van green house seeds en de plant is wonderbaarlijk mooi :) die top opbouw is gewoon :D om verliefd op te worden. heeeellll apart bijna foxtail toppen maaar tog stukken compacter... nou las ik ook dat jij het specefiek niet over de trainwreck had van greenhouse seeds...

 

 

wat is het verschil dan tussen de jouwe en die van greenhouse ... je foto's doen erg aan de trainwreck denken van greenhouse zien er bijna het zelfde uit.

 

 

rond de 30 seconde zie je een mooie close up van de topopbouw die erg doet denken aan foto's zoals jij die posten

 

 

peace, hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg laatst goed nieuws, m'n TW is er nog... Nu nog even wachten en dan kan ze in de afbloei!

 

Mag jij daarna ook even verifiëren Elmanito....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
tis niet zo heftig als een goed gekweekte SSH of amnesia ofzo

 

Het ligt er ook aan welke pheno je mee te maken hebt.De echte was meer sativa, maar wat hier aan geboden wordt. :)

 

Ik kreeg laatst goed nieuws, m'n TW is er nog... Nu nog even wachten en dan kan ze in de afbloei!

 

Foto Kees?? :D

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ligt er ook aan welke pheno je mee te maken hebt.De echte was meer sativa, maar wat hier aan geboden wordt. :)

 

 

 

Foto Kees?? :D

 

Namaste :tu

 

tot nu toe elke TW die ik heb gehad ( 6x ofzo verdeelt over anderhalf jaar tijd ) was PRECIES hetzelfde .

 

zelfde smaak , high , looks , smell ALLES

alsof het allemaal van dezelfde plant kwam

 

EXACT copies

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_19_1124_6321694.jpg

 

gallery_19_1124_3150888.jpg

Zodra ze staat zal ik wat meer foto's maken...... Ze mag volgende ronde in een grote smartpot! van 30 gallon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker veel kristallen kees :rolleyes:

Rook ze alvast

en succes met je volgende ronde dude

 

Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_19_1124_6321694.jpg

 

gallery_19_1124_3150888.jpg

Zodra ze staat zal ik wat meer foto's maken...... Ze mag volgende ronde in een grote smartpot! van 30 gallon.

 

 

 

ieniemienie topjes...........

 

 

gr erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geen idee , had het gekocht @ Greenplace

 

kdenk niet van GhS , want dan zou k dr niet stoned van worden:P * HINT *

 

Optie 1:Grootspraak,je bent een jokkebrokje :nerd :P

Optie 2:Je kan niet kweken. :o :lol:

 

 

 

 

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

gallery_19_1124_3150888.jpg

 

Iemienie topjes, maar de kleintjes are the fijntjes zeggen we altijd met al die harskliertjes.

 

Namaste :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik helemaal met je eens!

Topjes zien er lekker uit :nerd

 

Maar als je maar 5 planten hebt staan ben je na een paar jointjes al klaar.

Dus ik zie liever wat grotere topjes,ben het gewend althans.

 

 

Gr Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan die plant ook terug zien in m'n Wilma testverslag...

 

Het probleem toen was dat de plant die er naast stond er boven uit monsterde, ze heeft dus een klein beetje licht gekregen, anders waren de topjes wel iets beter geweest. Dit verslagje is inmiddels al ongeveer een jaar terug. Verder heb ik nog een ander kweekje gedaan op aarde met de TW die sowiso beter geslaagd was, ook zo rond die tijd. Hiervan had ik nog een paar topjes bewaard.. Volgens mij nu nog voor 2 jointjes ofzo.....

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een geweldig verhaal van elmanito, hier bovenaan het topic!

Ik vind het zo,n ku.naam trainwreck, trouwens niet de enige soort met een ku.naam, zoals 47Ak, waarom al die geweldadigheid!

Maar zo,n mythe maakt t allemaal weer aanvaardbaar! DANK DANK!

Ik heb deze soort nu voor t tweede seizoen, via greenhouse, alle femzaden uitgekomen en sterke dankbare opbrengers, stevige roker, sterke high, soms beetje tricky in the mind!

Gekruisd met kush, dacht dat dat wel eens lekker kon zijn, leuk dan om te lezen dat de origine al gekruisd is met een afghaan door de voorouders!!

Deze soort , inderdaad erg geurige kleine sticky topjes, ook na droging, heb er lekkere stuf van gemaakt, maar vergis je niet in de topbuts, veel en groot, flinke zijscheuten, breedgroeiend en sativa dominant!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verbeter me als ik het fout heb hoor.

maar de originele Trainwreck komt toch niet van green house maar de USA.

Maar dan weet het niet zeker.

Weet wel dat ik het eerder in de high Times las dan dat green house het had.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zodz,

ja natuurlijk, je hebt gelijk, dat begreep ik ook pas na het lezen van de herkomst van trainwreck!

Ik bedoelde de met de originele fem zaden van greenhouse, slechts de zaden die ik van hen heb gebruikt, het tweede jaar heb ik de zaden gebruikt, na bevruchting van de fem van het eerste jaar( met kush man), dus dat zijn ook al weer geen originele trainwrecks, bij mij dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trainwreck is wel een hamerslag dat moet zeker toegeven.

En greenhouse is voor mijn al lang afgeschreven.

Laatste tijd strain namaken waar zijn die grote praatjes met hun strainhunters.

Weet doen er meer en de ervaringen zullen verschillend zijn.

 

 

Maar mag ik vragen welke Kush je gebruikt heb ben een Kush fan neem aan Hindu Kush omdat je afgaan noemt.

Ben zelf geinteresseerd om een Vietnamese te kruizen met een hindu maar ik moet eerst leren een zaden kweek te doen.

Dan pas de volgende stap.

 

Alvast bedankt

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

WIET = WIET :)

 

binnenwiet is meestal sterke goeie wiet

 

buitenwiet minder sterk maar ik vind um persoonlijk lekkerder te roken

 

 

voor de rest interesseerd het mij niet zoveel wat ik kweek, of het nou beetje paars is of groen, of wit ..

als er maar een fatsoenlijk te roken aantal grammen wiet aanzit,

 

:rofl :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trainwreck is wel een hamerslag dat moet zeker toegeven.

En greenhouse is voor mijn al lang afgeschreven.

Laatste tijd strain namaken waar zijn die grote praatjes met hun strainhunters.

Weet doen er meer en de ervaringen zullen verschillend zijn.

 

 

Maar mag ik vragen welke Kush je gebruikt heb ben een Kush fan neem aan Hindu Kush omdat je afgaan noemt.

Ben zelf geinteresseerd om een Vietnamese te kruizen met een hindu maar ik moet eerst leren een zaden kweek te doen.

Dan pas de volgende stap.

 

Alvast bedankt

 

/zODd

 

Hoi zozd, ja ik ben begonnen met een hindu kush, een heerlijke indica, heel stoned en relaxerend!

Het is de enige soort die ik nog puur heb weten te houden, sinds ik ze heb dan, weet nooit zeker haar voorgeschiedenis, maar definetly indica, en stuf ervan is afghaan , denk dat die echt ok is.

Ik heb dus de fem zaden van greenshouse trainwreck , een plant bevrucht met hindukush man, planten het jaar erop weldadig, wel dominant trainwreck , dus sativa groei, breed! Moeilijk hoor om te beoordelen wat het effect van die kruising is geweest, zou toch haast zeggen dat t een nieuwe generatie trainwrecks zijn geworden. Forse zaden , terwijl de kush zaden echt kleiner zijn.

Ik dacht dat die stoned wel een fijn contrast zou zijn van die dominante trainweck high.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zODd's posts: de Trainwreck van The Greenplace is niet hetzelfde als The Greenhouse, ook is The Greenplace een coffeeshop en geen seedbank. :rofl

Ik kan je verzekeren dat The Greenplace in Amsterdam de originele Trainwreck verkoopt tegen een lagere prijs die hier zoal genoemd is, ik vind het een aanrader! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trainwreck is wel een hamerslag dat moet zeker toegeven.

En greenhouse is voor mijn al lang afgeschreven.

Laatste tijd strain namaken waar zijn die grote praatjes met hun strainhunters.

Weet doen er meer en de ervaringen zullen verschillend zijn.

 

 

Maar mag ik vragen welke Kush je gebruikt heb ben een Kush fan neem aan Hindu Kush omdat je afgaan noemt.

Ben zelf geinteresseerd om een Vietnamese te kruizen met een hindu maar ik moet eerst leren een zaden kweek te doen.

Dan pas de volgende stap.

 

Alvast bedankt

 

/zODd

 

Hoi zozd, ja ik ben begonnen met een hindu kush, een heerlijke indica, heel stoned en relaxerend!

Het is de enige soort die ik nog puur heb weten te houden, sinds ik ze heb dan, weet nooit zeker haar voorgeschiedenis, maar definetly indica, en stuf ervan is afghaan , denk dat die echt ok is.

Ik heb dus de fem zaden van greenshouse trainwreck , een plant bevrucht met hindukush man, planten het jaar erop weldadig, wel dominant trainwreck , dus sativa groei, breed! Moeilijk hoor om te beoordelen wat het effect van die kruising is geweest, zou toch haast zeggen dat t een nieuwe generatie trainwrecks zijn geworden. Forse zaden , terwijl de kush zaden echt kleiner zijn.

Ik dacht dat die stoned wel een fijn contrast zou zijn van die dominante trainweck high.

 

 

dus je hebt een fem moeder bestoven met een reguliere vader..? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo stickie,

Ja, ik had maar 5 fem zaden trainwreck destijds, en de kush zaden waren regulier; ik heb een kushman gebruikt om een trainwreck vrouw te bevruchten!

Ik heb de kushlijn ook voortgezet!

Hoezo, je vraag?

vr groet bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...