Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Opstelten wil growhops verbieden

Recommended Posts

En wie is er voor om Ivo Opstelten te verbieden?

 

+1

 

 

 

Alleen ivo ????. :shutup:

 

 

Wat denk je van dat hele zooitje daarzo verbieden?

 

maarja.. dat zal wel nooit gebeuren hier..

 

 

 

en nogmaals

 

 

Het is een idioot idee van een nog idiotere man ..

 

Maak je geen zorgen .. je lampjes blijven voorlopig gewoon verkrijgbaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De canna cutters gaan er ook uit, evenals de namen canna gaan het moeilijk krijgen.

De essemblage lijnen van bekende merken staan al op een lager pitje.

 

Maar ach who cares..

 

Ik kweek lekker door, en laat me niet.gek maken....

Niemand komt aan mijn wiet :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegt Tim zo denk ik er ook over legaal of iligaal i dont care...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet wel toegeven dat ik waarschijnlijk niet zou zijn begonnen als ik voor mijn spulletjes bij een man in een achterkamertje moest zijn... Maar aangezien dat toch niet kan gebeuren (zie post ejb) gaan ze hier echt niks mee opschieten. Symboolpolitiek, precies waar dit populistenkabinet goed in is.

Opstelten verbieden hoeft van mij niet, maar laat dit kabinet eens alsjeblieft met fatsoenlijke argumenten komen. En dan bedoel ik dus niet die populistische uitspraken, maar harde feiten waarom wiet zo'n ontzettend probleem is. Zal wel nooit gebeuren, omdat er te machtige bedrijfstakken tegen cannabis zijn, omdat ze dondersgoed doorhebben wat dit zou betekenen voor hun zaakje. Alles draait ook maar om geld en macht, misselijkmakend gewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmzzz.... die opstelten is best wel een enge vent(praat ook als een robot:P).

 

lampen ,voeding ect alles lijkt me op te lossen alleen.......... koolstoffilters???

zelf maken !??

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmzzz.... die opstelten is best wel een enge vent(praat ook als een robot:P).

 

lampen ,voeding ect alles lijkt me op te lossen alleen.......... koolstoffilters???

zelf maken !??

 

 

Dan ga je toch lekker op reis naar een land waar ze die wel hebben. :shutup: ,lekker de kas van het desbetreffende land spekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad dan bestel je al je spulletjes lekker in het buitenland :-)

 

Koningshuis en kabinet eruit trappen en het gehele wietforum verhuist naar de tweede en eerstekamer, en het CBS word dan ook van ons.

 

Moet je eens zien hoe leuk het dan in Nederland word. Vet dampen daaro in die tweedekamer, lekker chill debat en de moderators worden de ministers en Sannie premier :shutup:

 

groet

 

 

piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet die man niet eens met pensioen... Hij is al 67 jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmzzz.... die opstelten is best wel een enge vent(praat ook als een robot:P).

 

lampen ,voeding ect alles lijkt me op te lossen alleen.......... koolstoffilters???

zelf maken !??

 

Waar denk je dat de lucht van bijv een autospuiterij mee wordt gefilterd :spliff: OOk niet zon probleem.

Ik zou zeggen ,Ivo LIK ER MAAR AAN :shutup:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh :shutup: .....hoe lang is dit forum en andere nog on-line :spliff: ?

 

ik zeg... nog max 1 jaar :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
.......... koolstoffilters???

zelf maken !??

 

 

Geen probleem.......Ik ken iemand die het doet. :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwoon bestellen bij kj-uk :shutup:

 

of gaan we nu al HAMSTEREN..... :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok :spliff: dus koolstoffilter is dus geen *echt* probleem. (dank u voor de reacties! :shutup: ).

Maar ik kan me voorstellen dat dit soort regels het voor de liefhebbers/hobby-kwekers wel een stuk moeilijker gaat maken.

En criminele organisaties zullen floreren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

net alsof ze de koolstof filter kunne verbieden... haha

 

alle materialen kunnen namelijk ook voor andere shit worden gebruikt, ( dus word heel lastig)

hetzelfde zie je in andere landen waar wiet illegaal is (tuincentrum's met hele kweek vooraden ) ook indoor uiteraard :spliff:

 

 

filters worden gewoon verkocht, ook aan de overheid trouwens, die stinken ook best erg.

dus worden de overheids gebouwtjes gefiltert, zodat andere niet in de stank zitte :shutup:

 

Active carbon filters have been used in small applications as well as huge areas to scrub the air of pollutions. Rhino Filters can be used to reduce cross pollanation of flowers and crops, reduce odours from kitchens and toilets. Rhino Filters can be used in many applications please see the below list for the many use's of Rhino Filters.

 

 

•Airports

•Museums

•Restaurants

•Offices

•Odour Control

•Control Rooms

•Corrosion Control

•Air Intake Systems

•Sewage Treatment Works

•Fume Cupboards

 

•Food Industry

 

•Tanker Fill Points

 

•Storage Tank Vents

 

•Welding Fumes

 

•Art Galleries

 

•Steel Mills

 

•Paper Mills

 

•Chemical Industry

Share this post


Link to post
Share on other sites
En criminele organisaties zullen floreren.

 

 

als je een kweekmaat hebt, ben je dat al :wtf2: ....dus kijk maar uit :shutup: ...laat mij maar lekker scharrelen :rofl

 

en transportbedrijven die wiet of materiaal vervoeren.

 

wist ik al...TNT is behoorlijk fout... :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahahaha :wtf2: hahahahahahahaha :rofl hahahahahahaha :lol:

Je raakt niet uitgelachen met de nederlandse regering (schaam me voor m'n land, dus schrijf het maar niet meer met een hoofdletter :no )

 

Er is altijd nog......... het buitenland. Dan bestellen we de spullen toch in Engeland ofzo, geen probleem :wOOt .

Druk het er maar door, en de illegale growshops schieten als paddo's uit de grond! Dat krijgen ze echt niet klein hoor. De prijs gaat lekker omhoog, nog meer verdienen zo :shutup: .

 

Als ze de wietindustrie plat krijgen hebben we een geldcrisis wat 10x zo groot zal zijn als degene die we gehad hebben, en dan is nederland volledig failliet, want dat is de basis geldstroom voor de nederlandse samenleving.

 

De eigen rokers kweken rustig nog hun eigen rokertje, dus is er niks veranderd toch?

Jongens en meiden, rustig blijven en gewoon je ding doen :spliff:

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als een gedoogbeleid je belangrijkste beweegreden is om te stemmen kun je misschien beter thuis blijven.

 

 

LOL zeker een rechtse rakker.

 

Wie wil er werken op zijn 18 jaar voor € 648,10 ?

 

Jij wel dan En wat wil daar van opbouwen in het leven?

 

Grappenmaker.

 

BTW Fred_Teeven_21_5_2008.JPG zeker zo dik van het slecht leven die tevens (is niet Opstelten weet het) maar gaat om het zefde idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opstellten en teeven zijn bijde net zo erg. opsteltten is net zo'n handbuikspreekpop. teeven heeft zijn arm er via de enigste achteringang ingestoken en voorziet hem van tekst en blijft op die manier wat uit de picture, maar kijk uit met die vuile rat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg steeds meer het idee dat de overheid wil dat de prijs omhoog gaat. Ik geloof niet dat er veel minder gerookt zal worden als je €30,- voor een gram amnees moet neer tellen. Shops zullen wel meer moeten gaan afdragen, van kwekers valt meer te plukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Moet die man niet eens met pensioen... Hij is al 67 jaar

 

Wie Sannie???? :shutup:

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga vast wat netwerken op spannabis....... :shutup:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wie is er voor om Ivo Opstelten te verbieden?

 

+1

 

 

ja daar ben ik ook wel voor :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...