Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
knutsel

Vis meetings 2011

Recommended Posts

Hoi vissende kwekers en rustzoekers :wtf:

 

Afgelopen weekend was de tweede keer dat er op karper gevist werd door een aantal forumers

En omdat we eindelijk wat hebben gevangen wou ik het toch even melden hier in het vis toppic

Het vissen vond plaats op de geheime forum vis locatie hehehehehe zaterdag op zondag

Zaterdag aangekomen om een uurtje of 1 heb ik de spot nog net aan weten te veroveren voor dat er anderen karpervissers hadden plaatsgenomen

Dus ik helemaal in me nopjes ,zonnetje op me bol met een beetje kans op regen , met andere worden een perfecte dag om te vissen

Ik gelijk me plu neer geplant hengels uitgegooid en wat voer er in gesmeten

Dikke joint en hopla in het zonnetje

Na een uurtje blowen en zonnen

Kwam Blower en Lijpe jan aan zetten met hun hele uitrusting

Na een tijdje lachen en opbouwen van het kampement ving lijpe jan de eerste karper ,dus nu hadden we echt de smaak te pakken

Dus kom maar op met meer runs maar we moeten de tweede karper nog vangen hahahahaha

Om een uurtje of 20:00 kwam SmokeyB ook nog eens aan met zijn uitrusting toen was het feest compleet

Sterke vis verhalen dikke joints en whiskey en Bacardi en een hoop gelag waren de hoofd moot van de avond

Allemaal lekker stronke en heerlijk geslapen alleen nog even wakker geweest voor zo een stink brazem :wacko:

DE foto van de eerste en enigste karper

gallery_10622_12064_2346986.jpg gallery_10622_12064_159486.jpg

Het kamp

gallery_10622_12064_677191.jpggallery_10622_12064_279460.jpg

kwam nog een bootje langs

gallery_10622_12064_331260.jpg

Al na 4 uurtje geslapen te hebben stond blower al weer naast me stretcher met een dikke joint :lol:

Het was een vis sessie om niet te vergeten al hebben we weinig gevangen

Volgende vis meeting is snel waneer weten we nog niet maar kan niet lang meer duren :wave: :)

Tot snel

 

 

Knutsel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk toch weer wat visgeweld op WF.

 

mooie vis daar, jammer dat er niet meer waren. SmokeyB het wordt nu wel tijd voor je om er 1 te vangen hoor.

 

vorige week dinsdag was er ook een mini karpersessie, ik zei de gek samen met Koi.

ik heb daar niet echt foto's van alleen de ene karper die ik heb gevangen. Koi had er 2 of 3 en een mooie zeelt.

 

gallery_19177_8044_202973.jpg

 

maar dat was dan wel mijn dikste ooit. :lol: nou nog op naar een grotere.

 

Jammer genoeg mag je niet nachtvissen waar we hebben gezeten, wel zijn er daar de laatse 2 weken al 7 karpers uitgekomen en 1 zeelt.

 

grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Knutsel, mooi mini-verslag van dit korte visavontuur :lol:

Jammer dat er niet nog meer vissen op de kant zijn gekomen, 't was zo'n mooi rustig plekje (vooral toen iedereen sliep :))

Het bier en de joints gingen er goed in maar kon moeilijk oproken tegen gasten als Blower en Knutsel :)

Was wel errug gezellig, heb sinds tijden niet zo krom gelegen.... Zeer goed voor de lachspieren.

Uuuuh Knutsel had je niet eerst effe die wc-rol weg kunnen leggen voor de foto?? Haha!

Volgende keer krijgen we hopelijk meer en grotere vissen te zien, was zekers voor herhaling vatbaar.

 

@Dj: weer niks :wave:

Maar d'r gaat gauw verandering in komen.... Ben in mijn nieuwe buurtje al een paar kleine voorplekjes aan het maken, leuke brugstekjes met mooie karpers tot wel ruim 30 pond en graskarpers van over de 110, dus mijn visjes gaan gauw komen :wtf:

Ook een mooi visje trouwens Dj :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat jullie een mooie/gezellige sessie achter de rug hebben, alleen nu de echte biggen nog Knutsel! :lol: Laatste tijd vis ik bijna elke dag wel een paar uurtjes op karper met de pen of op windes aan het oppervlak in de Waal. Laatstgenoemde is een zeer spectaculair en actieve manier om vis te belagen.

Jammer dat ik niet de mogelijkheid heb, anders had ik me graag bij jullie aangesloten voor een paar sessies.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stek Knutsel, waar jullie gezeten hebben. Hou persoonlijk erg van dit soort wateren in tegenstelling tot afgesloten putjes.

 

Vroeger ging ik zeer regelmatig, tegenwoordig probeer ik het te plannen om zo eerst een voercampagne op te zetten.

Ies wat vooral op kanalen en must is, en je alleen dan tot extreme vangsten kan komen. Meestal niet in gewicht maar in aantal.

Vis zelf in en rond Amsterdam en het Sloterplas is wel een heel vruchtbare plek, word ook internationaal bevist (vooral engelsen)gemiddeld zeer grote karper tot wel 50pond. 80% wat je vangt is boven de 20 pond. Alleen wel zeer moeilijk water ivm dressuur. Heb in de slotervaart ooit een 34pond gevangen.

 

Dit is toch wel de mooiste die ik gevangen heb, 35pond hoog gebouwde karper die een supermooi schubbenjas aan had en punjte gaaf.

 

gallery_29721_12076_11530.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeel netjes loewie :)

Zo zwaar heb ik ze nog niet gevangen in Nederland.... Ben blijven steken op een langgerekte kanaalschub van 31 pond ( heb helaas de foto niet digitaal, zal die eens proberen te scannen)

Mooi water de Sloterplas, maar zit je daar wel lekker?? 't is nogal eeen drukke buurt...

Ben er wel vaker wezen kijken maar nog nooit gevist, ondanks ik weet dat daar gigantische biggen zwemmen :lol:

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was idd een sessie die weer in de boekjes kan als 1 van de gezellige :lol: niet veel vis maar god o god wat hebbe we gelachen en heerlijk geblowt hier en daar nog drankje er bij en heerlijk knorren voor uurtje of 4 hahaha sjah sorry hoor maar met adhd is dat zown beetje genoeg slaap daarna snel weer blowen anders dan uhhh worden jullie gek van mij (als jullie dat toch al niet werden)

Eigenlijk best gek dat ik het geduld ken opbrengen voor het karper vissen :)

 

Ga er hier ook hard aan werken om me eerste visje van het jaar op de kant te krijgen want gaat niet goed zo :)

 

Paar kleine voerstekjes maken rondom huis waar eigenlijk nooit gevist word op karper en eens zien of ze er zitten.

 

Groet Bl0wer

 

PS laat de volgende illegale vissessie maar weer komen ! heeft toch wat dat stiekem nachtvissen terwijl het nog niet mag haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Smokey B

 

Ja in weekenden zijn de beste stekken wel bezet, hengeldruk is vrij groot. Er is zelfs een eilandstek die continue door engelsen wordt bevist. 2 weken het ene koppeltje daarna worden ze door een ander koppel afgelost. Heb zelfs naast finnen en zweden gezeten. Maar daaintegen is het wel een groot water en je kan altijd wel zitten. Wat wel goed werkt op de plas is mobiel verschillende plekken pakken op een dag. Lijkt wel of die vissen rondjes zwemmen daar, als je 2 uur geen enkele aanbeet heb gehad of dat je geen activiteit van karper waarneemt, verkassen!! Het is namelijk ook zeer gemakkelijk om te blanken op het Sloterplas. Slotervaart is weer gemakkelijker, dikke dressuur dat wel maar blijft een monotoom kanaaltje met een zeer goede waterkwaliteit tussen de sluizen in. Kijk zo 2 meter de diepte in, mooi met drillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou die hoef ik niet te vangen.. zo,n beest vangt mij met men 1.62 :)

neej ik ga dan wel naar appeltern,zijn teminste kleinere die mij niet vangen.

 

heey borah

 

appeltern daar ben ik ook wel eens te vinden.

daar een vismeeting doen? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...