Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GroenAlsGras

Royal Dane

Recommended Posts

En dat heb ik verleden jaar gedaan....met als gevolg dat alleen de Afgaan dit niet vertoonde.

Ik had ze onder TL gezet en ze waren allemaal Herma's.

 

:shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groen als gras,

 

ik begrijp niet zo goed waar je al die moeite voor wilt doen met die royal dane..

zelfs als mensen je hier zachtjes proberen uit te leggen dat je plannetje gewoonweg niet haalbaar is,zet je dit toch door..

mwha...je moet het natuurlijk zelf weten maar waarom voer je je plan niet uit met een paar leuke autoflowertjes?

 

royal dane past niet in je plan!!gaat niet lukken..drie keer niet...nu niet...straks niet...nooit niet....

deze genetica leent zich hier gewoonweg niet voor...deze moeten buiten gezaait worden,buiten gegroeit worden en buiten laten afbloeien,en het liefst (voor een maximaal rendement)gebeurd dit alles in de volle grond..

en elmanito heeft helemaal gelijk,royal dane is bij lange na niet de enige deense die zich zo dusdanig zal gedragen als hij eerder beschreef..er zijn nog wel een paar handjes vol soortjes die semi auto zijn...naar mijn beleving maakt deze catogorie de echte buiten soorten..

 

veel succes(dat hebbie wel nodig!)

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen weer bedankt voor de hulpzame reacties...

Aangezien de zaadjes wel al ontkiemd waren, is de reden dat ik hier over blijf doorgaan :shutup:

Ik zal ze maar gewoon in een klein kasje van plastic zetten dan.. dan hoef ik niet van lichtbron te wisselen in ieder geval.

 

Groetjes en bedankt iedereen.

Mocht het nog wat worden zal ik het zeker laten horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Dane is naar mijn weten wel binnen voor te groeien!

Dit zijn Royal Danetjes onder 20 uur licht! Moet wel zeggen dat ik (meer als de helft mannetjes overhield, en... dat een van de mannetjes daadwerkelijk onder 20 uur begon te bloeien!)

 

gallery_6564_2326_40697.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Royal Dane is naar mijn weten wel binnen voor te groeien!

Dit zijn Royal Danetjes onder 20 uur licht! Moet wel zeggen dat ik (meer als de helft mannetjes overhield, en... dat een van de mannetjes daadwerkelijk onder 20 uur begon te bloeien!)

 

gallery_6564_2326_40697.jpg

 

Bedankt voor je reactie, voorgroeien kan vast inderdaad. Maar als ik het goed begrijp krijg je herma's(grote kans) als je ze nu in daglicht zou zetten(wisselen van lichtbron)

 

Maar leuk dat je even reageert, succes met de RD :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mocht het nog wat worden zal ik het zeker laten horen.

 

 

we horen vast niks meer... :shutup: das jammer :wtf2: .... want de volgende ..... tuint er dan ook in volgend jaar...

 

bezint eer je begint....volgende keer :spliff:

 

@dom pachino: elke echte vroegbloeier gaat in de bloei binnen onder 20/4...dus wat je ziet is normaal... :rofl

gallery_22583_9526_278857.jpg

gr

Carpie

 

ps:groenalsgras...leer ff quoten...aub...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De Deense soorten die eventueel binnen opgegroeid zou kunnen worden zijn; Oldfarmer Nepal & 'Danish Passion' of Deense Afghaan.

 

Namaste :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi iedereen,,

 

Na een aantal herma's te hebben verwijderd, heb k nu nog 1 vrouwlijke Royal Dane staan.

Deze is nu ongeveer 25cm en lijkt toch echt te bloeien...

Nu zijn er een aantal mogelijkheden:

-Royal dane bloeit en gaat weer terug de groei in.

-Royal dane bloeit door.

-Royal dane heeft ontzettend veel voorbloei...

 

 

Ook heb ik eergisteren nog 6 Royal Danes gezaaid..

 

Keep you updated.. groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er iemand een idee waarom die Denen binnen niet voor te groeien zijn?

 

Ik heb zo n gevoel dat het wel kan lukken als je het lichtregime van buiten nabootst... elke dag je lamp een paar minuten langer laten branden... dus gewoon beginnen bij 14-15 uur licht en dat langzaam aan opbouwen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb deze zondag ook mn eerste mannelijke denen :).

2 royal danes en 1 oldfarmer nepal.

 

toch nog een vraagje is het normaal dat de royal dane zo zuur hoort te ruiken? ik vind het niet echt lekker iig :).

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb deze zondag ook mn eerste mannelijke denen :).

2 royal danes en 1 oldfarmer nepal.

 

toch nog een vraagje is het normaal dat de royal dane zo zuur hoort te ruiken? ik vind het niet echt lekker iig :lol:.

 

grtz

 

 

Ik geloof zelfs dat ik een keer "kattenpis" als geur omschrijving heb gezien voor Royal Dane...

Het is een apart geurtje in ieder geval....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...