Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

john 3

5X Kolossus onder 1200w biologisch

Recommended Posts

& en ook ik heb dit topic over het hoofd gezienn :lol:

 

mooi opzet voor als nog en dikke colas!! ziet er goed uit!

 

good luck

 

grts PablooowZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MRT, leuk dat je het volgd.

 

@ Pablo, thanx ben ook weer benieuw wat eraf komt.

 

Weer tijd voor een update, inmiddels aangeland in begin week 8. De vier dames doen het top, de toppen zijn gemiddeld 30 tot 40 cm lang en zo dik als een 1,5l fles en we mogen nog een paar weken. Tot morgen krijgen ze nog super pk, dan schakel ik over op k boost. Voeding is nog wat verder opgeschroefd, bac bloei geef ik nu 2,5 ml per liter (om de dag). Temp problemen zijn opgelost door de actieve inblaas, alleen de bladeren van de toppen die in de luchtstroom van de vent. staan krullen nog een beetje.

 

Pic's:

gallery_21114_11594_1054328.jpg

 

gallery_21114_11594_188815.jpg

 

gallery_21114_11594_1531098.jpg

 

gallery_21114_11594_1525995.jpg

 

gallery_21114_11594_236406.jpg

 

gallery_21114_11594_1010321.jpg

 

gallery_21114_11594_1269318.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :)

Kerel wat een knallers! Ziet er echt heel goed uit, niet normaal. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love big mama's

 

nog even goed volproppen die sloeries

 

ze vinden het lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn inmiddels aangeland in week 9 van de bloei. Alles gaat zijn gangetje, wel is er nu duidelijk verschil in phenotype waar te nemen. De achterste twee planten neigen meer naar een indica en de voorste twee meer sativa, is ook duidelijk in de vorm van de toppen te zien. Voeding is gelijk gebleven alleen de k boost is opgevoerd naar 1 ml per liter.

Pic's:

 

gallery_21114_11594_474763.jpg

 

gallery_21114_11594_603543.jpg

 

gallery_21114_11594_1744590.jpg

 

gallery_21114_11594_878746.jpg

 

gallery_21114_11594_681375.jpg

 

gallery_21114_11594_519993.jpg

 

gallery_21114_11594_1652368.jpg

 

gallery_21114_11594_19962.jpg

 

gallery_21114_11594_770803.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, deze heeft z'n naam echt wel niet gestolen :) .... keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow,wat een monster :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaan mooi knuppels worden :)

Veel succes de laatste weken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het bijna niet geloven hoe groot je toppen zijn geworden.

Wel leuk dat je het verschil merkt met je Gavita Pro evsa. :)

Het gaat weer dezelfde kant op als je vorige kweek.

Je hebt blijkbaar het juiste recept gevonden voor je hokkie.(klimaat,licht,voeding)

 

 

Het gaan Cola's worden 1sm191coke.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering!! Wat een toppen zijn dit zeg ...... :)

Ik had deze zaadjes ook gezien bij wietzaadjes.nl samen met de maxigom.

Echte knuppeltoppen waren dat ik wilde deze dus ook al halen.

Alleen die ik op het oog had waren autoflowers :lol:

Ben zeer benieuwd wat hier vanaf komt.

Ik hou je zeker in de gaten.....

 

Greetz CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tomaz, hoop dat ze de laatste weken nog ff lekker aandikken.

 

@ Art, thanx, moet toegeven dat ik in het begin o.a. van jou en Sannie aardig wat ideen heb opgedaan (gejat) :).

 

@ Sannie, een deel van het resultaat wordt door de kweker en apparatuur bepaalt, maar ook voor een deel door de genetica (ben ik van mening) en ik vind dit echt één van mijn favorieten, ze blijven maar doorbouwen.

 

@ Doc, ik durf wel te stellen dat je de gavita makkelijk binnen één ronde terugverdiend.

 

@ Criticalwidow, leuk dat je meekijkt. Ik ben ook weer zeer benieuwd, maar ik heb goede hoop dat het vorige ronde geen uitschieter is geweest.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn in week 10 beland. Gisteravond na controlle van de toppen in twee toppen rot ontdekt B), het waren nog maar twee kleine stukjes en heb dit gelijk weggeknipt. Ben gelijk begonnen met alleen water te geven en haal ze denk ik over 1,5 week om. Het is voor mij de eerste keer in een tent, maar merk toch wel dat het klimaat een stuk moeilijker te sturen is.

 

Pic's:

gallery_21114_11594_40.jpg

 

gallery_21114_11594_540259.jpg

 

gallery_21114_11594_538710.jpg

 

gallery_21114_11594_488881.jpg

 

gallery_21114_11594_329142.jpg

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook nog even meegenieten van dit topic!

Mooie foto's en succes de laatste dagen

Grtjs, TedHankey

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een tent is het altijd iets moeilijker je klimaat te sturen.

Ook zal het buiten wat warmer zijn geweest als tijdens je vorige kweekje.

Dat heeft 2 redenen.

1.de tent is vaak een kleinere ruimte waardoor je minder lucht buffer hebt.(nadeel)

2.de tent is reflectief (licht=warmte) dus met het weerkaatsen van het licht zal je ook wat warmte weerkaatsen.(voordeel)

 

Ik ben benieuwd hoever je van je vorige oogst afzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer nu zo hard mogelijk aftezuigen,ik heb bv al mijn zij flappen open plus nog twee passieve aanvoerslangen,klein beetje vacuum is niet zo erg.

Ik gebruik een 1500m³ afzuiger en mijn variac staat op 110Volt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Doc, tot nu toe ziet het er weer veelbelovend uit, of ik de laatste ronde ga evenaren zal ik binnenkort weten. Hopen die ik het wel.

 

@ Art, heb de box ook op vol vermogen gezet, maar heb wat minder afzuigvermogen dan jouw (750 m³). Ik heb wel mijn actieve inblaas weer naar boven verplaatst en op de toppen gericht, vinden de planten wel minder lekker, maar is beter dan rot. Zit er ook nog aan te denken om er een extra ventilator bij te plaatsen. Flappen openzetten heb ik nog niet gedaan, het kan wel want de tent staat in een donkere ruimte, ga het vanavond gelijk ff doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik een paar zwarte Koolstoffilter matten voor de flappen,wel lucht maar geen lichtdoorlaat :)

Voor de rest is het handig om een tent achter een gordijn of in een donkere kamer te hebben ;)

 

Mijn afzuiger staat niet voluit hoor,ik gebruik ongeveer de helft effectief anders implodeert mijn tent B)

Een ontvochtiger is ook handig,ga ikzelf voor sparen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn afzuiger staat niet voluit hoor,ik gebruik ongeveer de helft effectief anders implodeert mijn tent B)

 

 

 

 

@ art :)

 

 

 

dat zijn echt vette knuppels wejoow niet normaal gwoon ;)

 

 

greets juicyweedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je toprot heb gevonden zou ik maar gaan knippen voor je het weet is alles rot het is als de pest en het feit dat je toprot hebt is dat het toch te vochtig is

 

better safe than sorry je kan de gok nemen en nog weekje wachten maar het weer word niet droger en voor je het weet is alles besmet

 

gr ernie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

luchtvochtigheid steekt waarschijnlijk bij 55% met licht aan lager krijg je het niet zonder ontvochtiger en met licht uit zon 65% omdat je zon bos hebt droogt het ook niet en heeft toprot vrij spel het zijn schimmelsporen daar kan je weinig aan doen ene plant kan er beter tegen dan andere soort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, na 71 dagen 12/12 moesten ze om, gisteravond in 2 toppen klein stukje rot gevonden. Ik heb de planten in zijn geheel op de kop gehangen en knip ze denk ik morgen. Er zaten een paar flinke knallers bij, het is wel weer een goede ronde geweest, maar kan geen inschatting maken van het gewicht.

 

Pica's:

 

gallery_21114_11594_417686.jpg

 

gallery_21114_11594_1313332.jpg

 

gallery_21114_11594_941485.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn ja net tennisballen :verrygood Heel mooi gedaan , veel rook plezier en snel die rot er uit halen :book:

 

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, alles was knakdroog, dus heb ik vandaag alle toppen nog een keer nagelopen, heb verder geen rot meer gevonden. We waren dus toe aan het leukste moment van de kweek, het wegen.

 

Eerst even de strijkzak wegen:

 

gallery_21114_11594_680446.jpg

 

 

Ik leg altijd even een een plankje op de weegschaal, zodat de punten van de zak niet op de grond rusten, deze ook wegen:

 

gallery_21114_11594_614055.jpg

 

In totaal 85 + 694 = 779 gram

 

Nu het leukste moment de zak:

 

gallery_21114_11594_403749.jpg

 

Op de weegschaal:

 

gallery_21114_11594_413180.jpg

 

Totaalgewicht is 1653 gram - de zak en het plankje = 854 gram, gemiddeld 213 gram per plant. Alhoewel ik hier super tevreden mee ben, ben ik van mening dat er meer uit te halen valt. Allereerst was het mijn eerste keer in een tent, klimaatregeling is wat moeilijker dan in een vast hokje. Tevens waren het maar 4 i.p.v. 5 planten, het tentje zat wel goed vol, maar de zijtoppen worden nooit zo dik als de hoofdtoppen.

 

Het volgende kweekje gaat binnenkort van start, waarbij het doel is toch echt naar de kilo toe te gaan, of dit realiseerbaar is zal moeten blijken, maar ik heb wel goede hoop.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat man ik ben er ook blij mee lol

heb er sinds 2 dagen terug 5 in de spongepot zitten en als ik maar op de helft van jouw resultaat uitkom met 5 dan ben ik al meer dan tevreden

 

 

laat je nog even weten hoe het smaakte ben ik ook wel benieuwd naar

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...