Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
geneve

Iemand ervaring met de digitale vaporizer van vapir?

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met deze vaporizer? Zoek namelijk een handig model om mee te nemen naar festivals enzo, maar omdat ie zo duur is (300€) zou ik toch graag nog een reactie horen van iemand die m al gebruikt heeft. Op de site van vapir lees ik alleen maar positieve dingen ervan, maar dit is ook logisch he :D Je kan hem vinden onder deze link

http://www.air-2.com/categories.php?id=2&P...ad978de46cf9ccd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie site eigenlijk maar denk dat dit product een blijvende kost gaat zijn. Je moet maar eens bij accesoires gaan kijken, je dient de kruiden (in dit geval wiet) in een hemp disk steken, deze patroontjes verslijten natuurlijk dus ben je gedwongen om die patroon bij hen te kopen en de prijs daarvan is ook ni min 19.99$ voor 10 :D

 

Alleszinds da's mijn gedacht erover

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er gisteren zo een besteld (wel met snoer zonder batterijen)

Ik lees vooral dat je ermee moet leren werken in het begin, maar dat ie eens je ermee kan werken het geweldig doet.

 

Met die herb discs die je erin moet doen kan je trouwens bijna eeuwig mee doen als je ze maar goed onderhoud.....

 

Als nog iemand de vapir heeft zeg ff wat je er van vind ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien je hem in april hebt besteld.. Hoe is hij?

 

Is hij echt al dat geld waard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Dit weekend heb ik een verdamper gekocht van het merk BC vaporizer.

Eerder die dag had ik bij sensishop/hasjmuseum de vulcano uitgetest en die vond ik helemaal te gek!

 

Ik moet nog een beetje er mee leren werken maar ik denk dat dat wel gaat lukken.

Als het me bevalt ga ik de hier eerder beschreven digi verdamper kopen, vond nu deze ook duur genoeg (99 euro)

en dan is deze die ik nu heb te koop

heheheh, in de gaten houwen dus 'jongens' B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staat het met jullie vaporizer ervaringen mensen? Ik overweeg er een te kopen, maar weet niet welke. De Vulcano is me te duur, de verdamper van Evert beviel me erg goed, maar ik vind het een wat onhandig model. De BC en vooral de Vapir lijken me wel wat, maar ik moet het eerste positieve gebruikersbericht over de Vapir nog lezen. Het lijkt me toch sterk dat er geen positieve gebruikers zouden zijn???

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt het jullie ook op dat als iemand een verdamper heeft gekocht, hij er nooit meer iets over post?

 

Traumatiserende stonedheid :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valt het jullie ook op dat als iemand een verdamper heeft gekocht, hij er nooit meer iets over post?

 

Traumatiserende stonedheid :smoke

Dat komt omdat je met een verdamper zooooo veel moet roken om lekker stoned te worden, dat ze geen tijd meer hebben om te posten :blink: :whistling :verrygood

 

Groeten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij m'n zoektocht naar een geschikte vaporiser heb ik ook de Vapir overwogen, op hun eigen site natuurlijk enkel lof, maar als je gebruikers hoort is het ontevredenheid troef.

Voor feedback van gebruikers: zoek op http://www.overgrow.com forum

 

als je een vaporiser zoekt is het misschien handig volgende posts ook eens te lezen:

http://www.wietforum.nl/editie6/index.php?showtopic=10181

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valt het jullie ook op dat als iemand een verdamper heeft gekocht, hij er nooit meer iets over post?

 

Traumatiserende stonedheid  :whistling

Even de uitzondering spelen dan:

Ik heb een Volcano, gaat heeeeeel goed.

Vergelijken met een joint kan ik niet want ik rook niet.

 

Eigenlijk vraag ik me wel af of er geen kleine deeltjes mee de zak ingeblazen worden, aangezien in het begin de wiet een beetje verkruimeld wordt, na enkele keren vullen kan je die er weer uit halen en weer fijner kruimelen, dit gaat zo 3 a 4 keren, elke keer merk je dat er meer vrijkomt.

 

Dit lijkt me ook wel wat:

 

http://shop.grasscity.com/shop/grasscity/aromed.html

 

Misschien heeft iemand daar ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik ook wel willen weten, kan nergens veel informatie vinden, op overgrow ook bijzonder weinig over te vinden

 

 

aromed

 

eerst op faq klikken en dan naar boven srollen, is blijkbaar iets mis met deze site

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou ik ook wel willen weten, kan nergens veel informatie vinden, op overgrow ook bijzonder weinig over te vinden

 

 

aromed

 

eerst op faq klikken en dan naar boven srollen, is blijkbaar iets mis met deze site

 

grtz

Ziet er niet slecht uit, vraag me wel af hoe lang dat halogeenlampje mee gaat.

Als dat constant aan/uit gaat om de juiste temperatuur te houden zal dat niet lang zijn.

 

Kan je dat dan zelf vervangen?

Is dat een speciaal type dat misschien enkel bij hen te koop is?

 

Toch nog teveel vragen om al te bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

herinner me 1 reactie van iemand op overgrow maar weet niet meer precies waar..

het toestel werkt prima maar omdat er geen lucht compressor inzit, net zoals bij volcano moet je zelf behoorlijk lange teugen nemen

 

denk eigenlijk dat dit ook 1 van de voordelen van volcano is, een redelijk compacte damp.. je hoeft niet teveel teugen te nemen voor gewenste resultaat

 

denk niet dat dit halogeenlampje aan en uit wordt geschakeld om temperatuur te doen zaken/stijgen, maar dat gewoon de stroom die door het lampje vloeit wordt geregeld door een grote vermogensweerstand. denk persoonlijk dat dit opwarmen /afkoelen vrij snel gaat...

 

wat wel positief is dat de damp wordt gefilterd door water om de stofdeeltjes tegen te houden

 

nog even de kat uit de boom kijken dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...