Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Frshyeeh

20 x K- Train 9 x Amnesia

Recommended Posts

M'n tweede kweekje; deze keer op cocus.

Ik heb gekozen voor 20x K-Train (Kush x Trainwreck) van Greenhouse seeds (feminezed)

Ook Is er aanwezig : 9x Amnesia (Origin niet bevestigt ; vermoedelijk sensi seeds)

omdat er van de amnesia geen geslacht bekent is houd ik deze langer in de groei fase, tot het mooie moeders kunnen worden.

ook zal ik 1 of 2 k-train's als moeder houden ; om te kunnen clonen voor een volgende bloei en evt mn guerilla grow van planten te voorzien.

 

 

Nou ik groei dus op Cocus van B'cuzz ; Ze zullen nog een keer gepot worden in 13x13x13 Potjes 1.5 liter, (behalve de moeders; die gaan naar 11 liter)

een paar dagen later is het de bedoeling dat van deze potjes de onderkant eraf gehaald word en er 20 a 25 planten in Canna Cocus slabs komen te staan.

Vanaf dan zal ook mn irrigatie systeem. Filter en mn 400 watt cooltube (mischien 600 als ik de juiste spullen kan vinden..)de tent in gaan.

Ook moet ik tegen die tijd nog een extra grow hokje gebouwd hebben , maar daar over later meer.

 

Ik heb de kleintjes laten ontkiemen in spogepot's en vervolgens in potjes overgepot onder een 250 watt phillips grow lamp gezet.

ze krijgen water me 1x in de 4 dagen een druppeltje rootstimulator en een klein beetje bacto erby ook doe ik er een co2 tab van no mercy by.

Mocht je er niet in geloven dat het werkt omdat het moeilijk aan te tonen is (nog niet aangetoond is) dan kan je er alsnog niet omheen dat ze de magnesium lekker vinden die ook vrykomt.. op de dag voordat de kleintjes weer voeding krijgen, krijgen ze water , en worden er zouten weggespoelt met wat drainage.

 

Nou voorruit ik zal ook nog een paar foto's erby zetten voor de liefhebber's <_<

 

De zuster's K-Train;

 

gallery_26768_11559_443227.jpg

 

Broertjes&zusjes Amnesia;

 

gallery_26768_11559_99953.jpg

 

Groeps foto;

 

gallery_26768_11559_137062.jpg

 

 

 

 

Vragen, Op Of aanmerkingen feedback & Shoutout's zijn welkom :) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortjes, ik volg je vanaf de zijlijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...