Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loginnaam

kan dat kwaad??????????help

Recommended Posts

heb de grootste bladeren bij de toppen weggesneden.

lees net op het forum moet je niet doen maar ja te laat.

mijn vraag is kan dat veel kwaad???

groeien mijn toppen wel nog goed door dan??

zou daardoor minder oogst hebben??? :D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan geen (niet veel) kwaad zolang je maar voldoende voeding geeft amar dit is vrij lastig om uit te vinden hoeveel voeding ze nou precies nodig hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope, dit hangt allemaal van jouw af.. als je iets van bloei voeding hebt dan is het zekers aan te raden om dit te gebruiken.... en dan moet je bijvoorbeeld ook iets van groeivoeding erbij nemen anders krijg je van dat omkrullend blad, slap hangende toppen en gele bladeren...

 

grz

Skiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek bio-dynamisch, bij mij worden de fan leaves (geleidelijk aan zowat allemaal) afgebroken gedurende het bloeiproces, als ik het juist heb is een van hun functies opslag van voedingsstoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat daht ik ook zoeits heb geleidelijk de grote bladen die de meeste voeding wegnemen eraf gehaald dach of dat goed was!!!???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het uitermate onverstandig van je dat je de grote bladeren hebt verwijderd. Wat je doet is haart hart en longen verwijderen. Bladeren heeft een plant nodig om een aantal basisfuncties mee te verrichten. Ik hoop dat je wel wat bladeren heb laten zitten anders zie ik het somber in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers heb verder alle bladeren laten zitten heb alleen de grootste weggehaald.

:D: kan het dan nog zoveel kwaad wat zijn nou precies de gevolgen ervan???

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh loginnaam , ik bedoel dus dat de natuur m'n bladeren heeft afgebroken ( niet eigenhandig afgenomen dus).

Ik haalde wel verdorde bladeren weg van de ondergrond, es gehoord dat de plant deze gebruikt om afvalstoffen te dumpen (dus uit je compost houden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja kee dat heb ik ik zal kijken of ik foto's erop kan zetten hoe de zaken erbij staan moet ik eff regelen als iemand dan eff zou willen kijken of het nog is te reddden jullie horen nog wel van me de komende dagen a.l.b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...