Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

PVV wil tuigdorpen voor aso's

Recommended Posts

Ik zie niks verkeerds staan wat wubbo ockels schrijft.

Ik vind het een goede onderbouwing.

 

Het gaat over onze toekomst in nederland en over ons geliefde plant.

 

daarnaast kun en mag je altijd in een topic discusseren daar is het een forum voor.

Ik vind het ook goed dat wubbo die punten hier neer zet zodat meer mensen die info kunnen lezen.

Niet iedereen wil graag door die onzin spitten van de pvv website(ik word er persoonlijk misselijk van die site zelf)

 

Wat ons betreft, zien we dit soort lieden gedurende heel lange tijd niet in de samenleving terug en als we ze nooit meer terug zouden zien, zou dat ook niet erg zijn.

Wat mij betrefd verdwijnt die hele pvv voor altijd uit onze samenleving met de CDA en de VVD er bij.

Dat Zou nederland echt goed doen en reken maar dat dat voor vele mensen ook niet erg zou zijn.

Ze zouden de pvv cda en vvd missen als kiespijn.

 

En wat lult de PVV nou,of er bij hun geen lieden zijn die een schoon strafblad hebben.

Of is sms fraude en mishandeling en weet ik veel wat nog meer ineens legaal?

Misschien zouden ze er een paar van hun partij in zon aso dorp kunnen zetten of allemaal op een onbewoond eiland.(nog beter,weg ermee en erg ver)

Zolang ze zelf met ''(ex)criminelen ''werken hebben ze totaal geen recht meer van spreken over bestrijding van criminaliteit.

Dat is pas achterbaks.

 

Echt een pvv stemmer zal nooit mijn vriend kunnen worden,

mensen met zulke gedachten gangen zijn volgens mij nooit te vertrouwen,

die verraden je waar je bij staat.

Rare mensen van de pvv en de stemmers als je het mij vraagd.

De stemmers geef ik niet alle schuld want die worden zoals altijd weer met valse beloftes gek gemaakt.

 

Moet je eens lezen op sommige nieuws forum sites,

je haald er zo de pvv stemmers uit met hun bizarre ideeen en buitenlander haat.

Stoer achter een computer scherm de meest bizarste dingen typen maar de meeste lopen gauw door als er echt iets gebeurt.Laat een ander het maar oplossen denken de meeste dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm als ze cht zo,n dorp willen gaan maken dan zullen ze heel veel huizen moeten gaan zetten want denk dat er stiekum best veel aso,s zijn haha..

vraag me af of de kip dan nog wel in zo,n buurtje durft te komen hihi.. t idee alleen al is vragen om problemen!! waar zijn ze toch mee bezig daar in die kamers!!

 

kip is trouwens voor gene die dat niet weten ander woord voor: agent, bink, diender, flik, gerechtsdienaar, glimmerik, juut, kip, klabak, pandoer, politie, politieambtenaar, politiebeambte, politieman, sjouter, smeris, tuut, wetsdienaar, wout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds rechts aan de macht is nog nooit zoveel flauwekul horen zeggen door politici. Je zou bijna denken, hoe rechtser hoe lager de intelligentie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mag je nu ook kweken in zo'n aso-dorp, bv 12 x 600 watt in je zeecontainer.:)

 

@groentje1

 

Waarom moet je ook als je hier op het forum bent gelijk met het wijsvingertje komen.Als je een klacht hebt dan kan je op de report knop drukken of stuur een pm naar 1 van ons.De mod van deze sectie is ermee opgehouden en op dit moment is er nog geen ander, wanneer je dit nog niet wist. <_<

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Uit het programma van de verbodspartij

 

Geen coffeeshops in een straal van 1 kilometer rond scholen

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
@groentje1

 

Waarom moet je ook als je hier op het forum bent gelijk met het wijsvingertje komen.Als je een klacht hebt dan kan je op de report knop drukken of stuur een pm naar 1 van ons.De mod van deze sectie is ermee opgehouden en op dit moment is er nog geen ander, wanneer je dit nog niet wist. <_<

 

:lol:

 

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om iemand te vinden die snapt hoe een forum werkt? Iemand die kan toe zien op het naleven van de regels. Wat eigenlijk overbodig zou moeten zijn gezien de mail bij aanmelding. Als andere mod's ook hier af en toe een oogje in het zeil kunnen houden hoef ik niet met mijn wijsvinger te zwaaien en kunnen we gewoon blijven volhouden dat dit een 18+ forum is.

 

Geef het goede voorbeeld eens en verplaats deze topic eens naar waar het thuis hoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

net alsof er niet genoeg onderwerpen zijn waar de mods toezicht over moeten houden!! hou t gewoon gezellig..

en anders ga soliciteren voor mod dan heb je wat in te brengen hier als t je niet bevalt <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Geef het goede voorbeeld eens en verplaats deze topic eens naar waar het thuis hoort.

 

Ik ben niet mod+, dus kan niet overal bij.:lol:

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben niet mod+, dus kan niet overal bij.:lol:

 

<_<

 

Dan wachten we rustig op betere tijden.

 

 

Proost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discussies over politiek lopen altijd op onenigheid uit, vooral als het over rechts en links gaat, immigratie, islam, rijk en arm etc. Dit forum is voor de hobbykweker, geen discussieplatform voor politiek volgens mij. Wil je geen conflicten moet je politiek erbuiten houden, als het niet over wiet gaat, als je het mij vraagt. In bovenstaande posts worden pvvers hier en daar al weer beledigt en belachelijk gemaakt wat weer reacties uitlokt. Want ook op dit forum, als het een beetje een afspiegeling van de maatschappij is, is 1 op de 5 ongeveer een pvv stemmer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pech voor die 1 op 5 dan,sorry dat ik het zo grof zeg.

De waarheid komt hard aan,ook voor ons niet pvv stemmers.

Net of de pvv ons zo netjes behandeld als wiet rokers en eigen gebruik kwekers.

Er is nog altijd een recht van menings uiting .

menings verschillen zullen er altijd blijven en of er echt 1 op 5 pvv stemmers hier op het forum komen betwijfel ik eigenlijk wel ten zeerste........

Wie stemt er nu als kweker,liefhebber en roker van wiet nu op een partij die zware sancties tegen de wiet wil,

zowel kweek als verkoop.

 

 

Edit:

Even aangepast,mijn welgemeende excuses.

 

Ook kan ik hard overkomen in mijn woorden,maar ik val jou er niet op aan.

Ik hoop wel dat je dat weet.Ik val met mijn woorden de pvv aan en gewoon hoe alles zo bizar gaat in nederland

met al die regeltjes,daar ben ik pissed over.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of zouden er dan ook 1 op 5 cda stemmers hier komen?die heeft immers meer stemmen dan de pvv .

Helaas dat klopt niet.

PVV (24 zetels)

CDA (21 zetels)

 

Mvg.

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politiek

 

Een groot toneelspel.

 

Met allen een doel voor oog.

 

Hoe kan ik het beste mijn zakken vullen en helaas het is niet anders, er zit geen een politici in Den Haag die er zit voor het volk, ze zitten er allemaal om stennismakerij te maken en hun praatjes vullen hun gaatjes.

 

Wij zijn en blijven gewoon het klootjesvolk.

 

Het wordt tijd dat de jeugd in opstand komt net als in Egypte.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...