Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
djie.wurm

Levi

Recommended Posts

Ik weet dat ik hier niet meer vaak kom, maar ik heb toch een belangrijke mededeling denk ik zo.

 

Ik heb namelijk gehoord dat onze member Levi en ernstig ongeluk heeft gehad en in levensgevaar op de intensive care ligt.

 

Het gaat al weer iets beter, mar dan nog.

 

Ik hoop jullie zo voldoende te hebben ingelicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat is niet prettig om te horen.

 

Wens hem sterkte namens het team hier, als je daar de kans toe hebt :arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey joh,

 

Levi ken ik nog wel, die was relaxed, klote dat ie een ongeluk heeft gehad, thx voor het melden, hopelijk komt ie er doorheen. djie.wurm ik stuur je ff een mailtje of pb met wat vragen.

 

Vriendelijke groeten

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wens Levi namens mij het alle beste toe!

 

en sterkte

groeten

 

Wolkewietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook namens mij het beste voor hem en zijn familie gewenst!! Is er toevallig een adres om een kaartje heen te kunnen sturen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kende Levi wel, is nen toffe pee en ik hoop dat ie weer snel terug komt :D

 

Ik wens dan ook Levi en zijn familie steun en beterschap :lol: ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wens hem NOGMAALS het beste toe en hoop dattie er snel weer bovenop komt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, Alst op sterven aankomt ben ik den eersten om te wenen en ik meen da echt wel. zelfs voor iemand dat ik minder goed ken.

 

Maar om één of andere sukkel op een internet site die verongelukt??

Nah echt excuseer als da nu "grof" over komt, en idd ik ken die gast nie dus kan ik het ook niet ondervinden wat het is...

 

Hoop nu echt dat niemand me nu met afkeer zal bekijken 8O :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

allereerst sterkte aan Levi..

 

@coolradijsje: ik snap best dat jij het een beetje onzin vindt omdat je die gast niet kent, maar reageer dan niet, er is ook nog zoiets als respect of beleefdheid :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken Levi wel, was zeker een goede gast en ik hoop dat ook dat we hem weer mogen ontvangen als hij eruit komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat nou netjes van je coolradijsje ! goedzo :D is er al meer bekend over de toestand van Levi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil hier maar 1 ding op zeggen en dat is jongen word snel weer beter en de ouwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik het nu weet, komt het allemaal wel goed met hem, hij ligt niet meer op IC. Zijn been moet revalideren en dat duurt even, hij is nog verwart en ziet aan een oog niet goed.

 

Maar het komt allemaal goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect en sterkte levi, k hoop dat er iemand voor hem komt met een laptop en een gsm, kan i ff het forum op :D

 

 

sterkte man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeY Mensen

heel erg bedankt voor al jullie sterkte wensingen enzo..

 

ik ben nu eindelijk thuis, het is gebeurd op 22 sept.

en heb ongeveer 3.5 weken in het ziekenhuis gelegen..

de 1e 3e dagen lag op de intensive care en de 1e 2 dagen was ik in levensgevaar.

eigenlijk weet ik helemaal nx meer van het ongeluk en de 1e week terwijl ik na de 1e 4 dagen weer bij bewustzijn was.

ik weet er dus absoluut niets meer van maar de politie heeft het tegen mn ouders verteld en ik ben dus aangereden door een auto (ik was op de fiets) met ongeveer 70km per uur daarbij heb ik een been gebroken, hersens gekneusd waardoor ik niet met 2 ogen kan kijken want dan zie ik alles dubbel en ik ruik niets meer.. en verder nog wat littekens in mn gezicht en overal wonden..

mn been is als het goed is over ongeveer 6 weken weer goed en kan ik weer normaal lopen, maar het probleem me mn ogen en dat ik niet ruik kan over een paar weken over zijn maar het kan ook nog een half jaar duren en als dat niet gebeurd word ik daar aan geopereerd..

 

ik mag nu helemaal geen alcohol drinken, want na 5 of 6 pilsjes zou ik het niet halen.. :lol: maar smoken kan ik wel proberen, dit had mn moeder namelijk aan een dokter gevraagd, maar ze zei ook dat ik het pas na 5 dagen mag proberen... :D vind ik zeker vervelend omdat ik denk dat het niet echt erg is en omdat het bijna een maand geleden is.. de laatste keer dat ik gerookt heb... ;)

 

nou.. dit was het wel zo'n beetje.. mensen met vragen.. stel ze maar he..

Groeten Levi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig dat het weer redelijk gaat...

 

Wel kut voor je, en niet meer ruiken is helemaal kut, vooral met wiet :D

 

Maarja beterschap

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Levi, blij te horen dat het weer wat beter met je gaat. Doe rustig aan en neem de tijd voor je genezing! Veel beterschap gewenst! Gr. Buikmans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig dat het allemaal weer redelijk goed is met je.

 

Je moet maar zou denken : Alles komt goed. Maakt eigenlijk niet uit wanneer.

 

Raar om eigenlijk te bedenken dat je niks ruikt.

Dat van je ogen lijkt me zwaar kut, mja, daar zal ook wel ff druk op gestaan hebben.

Tijd heelt wat dat betreft iid veel wonden en neem je die rustig.

 

Veel sterkte en s6 met je herstel.

 

Onimusha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Levi,

 

Heel goed te horen dat je weer beter aan het worden bent. Hopelijk komt alles zeer spoedig weer helemaal in orde.

 

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...