Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
La Borah

Welke planten zetten jullie Deze zomer t liefs

Recommended Posts

mm ik zie t al er zijn best veel mensen hier die voor de deentjes gaan toppie

ben benieuwd wat voor een mooie verslagen eruit gaan komen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@all,

 

die deense genetica is niet zomaar zo populair geworden in de afgelopen drie jaar hier in nederland..

er zijn een paar kwekers(waaronder mijn persoontje)die met een open bakkes de resusultaten van dit grove geweld hebben aanschouwd..sommige inmiddels al een paar jaar.

kijk..het is dan wel zo dat in sommige soorten veel verschillende pheno's zitten en daarom niet altijd even goed uit de verf komen...neemt niet weg dat dit een enorme vondst is voor elke(in ieder geval de serieuze)buitenkweker.

en inderdaad...sommige soortjes zijn ook wat minder potent dan de meest goed lopende lijnen die nederland nog steeds zelf''rijk''is...maaarrrr....

de snelheid van afbloeien en de ongelofelijk harde resestentie van menig deens geweld ben ik hier nog niet eerder tegen gekomen in genetica uit eigen land..ook hier dien ik wel te vermelden dat ik lange niet alle nederlandse soorten heb geprobeert..dat hoeft van mij ook niet meer...ik ga nu het derde jaar guerilla in met deense genetica en ik ben voor het eerst 100%overtuigt dat het dit jaar helemaal goed gaat komen(aan de grow zelf zal het in ieder geval niet liggen)..

en ik zal zeker niet degene die dit deens geweld verder zal promoten...sterker nog...ik zou willen dat ik mijn topic van 2009 nooit had gemaakt om op die manier dit een goed bewaard geheim te houden..

maar jah,ben ik het niet,dan had er op zekers iemand met dezelfde enthousiasme een dergelijk topic gedropt..

dus lood om oud ijzer..en ik zeg dit niet omdat ik het de mede forummers niet gun om deze deense genetica onder de loep te nemen.

tis eigenlijk meer dat ik me mede verantwoordelijk voel voor het(bijna commercieel)doorbreken van deze genetica..

en vindt het af en toe lastig om te reageren op negatief kritiek...dit terwijl ieder recht heb op een eigen mening..dat natuurlijk wel..

ik heb besloten om niet meer een eigen mening uit te ventileren hier op het forum...en ook zekers hier geen verdere topics over te openen over deze kwestie.

alles is eigenlijk al gezegd en geschreven dus kan ik er ook nix meer aan toevoegen.

behalve dat ik de komende jaren nog zal genieten van deze vondst..

iedereen veel succes en geluk toegewenst komend seizoen..catch ya all later..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Misschien dat ik het klein gaat houden dit jaar :lol:

 

med_gallery_16467_4905_12028.jpg med_gallery_16467_4905_570882.jpg

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik nog een beetje in de war van het bericht van Indoflow hierboven. :blink:

Indo behoort wat mij betreft tot die paar geniale forumleden die echt serieus te nemen zijn.

Fuck all the non believers out there!

Ik zat eigenlijk nog steeds te wachten op de aangekondigde 'Guerilla guide' en meer Indoflow wijsheden.

Ik hoop dat je je nog bedenkt Indo en ons zo af en toe komt bijsturen. <_< :lol:

 

Wat zet ik het liefst...amai, das heel iets anders anders dan ik werkelijk ga zetten...

Alles is nog steeds aan verandering onderhevig maar wat ik zeker weet:

Uit zaad:

DCF Cph-O-Matic (staat al onder Tneon, gaan eind maart naar buiten)

Misty (staat al als moeder bij de Cph's)

Kali Haze

Heribei

DCF Afghan

DCF Ramone mix

Nog wat leuk 2e generatie Deens geweld van (jawel) Indoflow en Zookaba en evt nog wat leuke steks als ik die kan bemachtigen. :)

 

Nice day

Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

@t indoflow

 

mm zou jammer zijn als je dit jaar geen mooie topic maakt over de deentjes.. was je topic aan t lezen en kon gewoon niet meer stoppen met lezen haha..zat op t punt naar bed te gaan, maar moest de hele topic gelezen hebben.. :lol:

en zat me stiekum al weer te verheugen op de volgende topic van je.. maar of we die dit jaar gaan krijgen weet ik dus niet.. ik hoop t wel <_<

 

 

gr deborah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga voor de Royal Dane dit jaar.

 

 

Ik doe mee <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nesta..

 

ik laat mijn koppie zekers niet hangen hoor!!

ik heb nog zoveel te ontdekken.dat komt omdat ik de afgelopen jaren door het bos de bomen niet meer zag..

de guerilla gids...tsja..dat is een verhaal apart waar ik zojuist een verhaal over heb gerdropt in dezelfde genoemde sectie.tjek het maar...ik hoop dat ook jij mijn verhaal daar wat kan begrijpen..

ik ga gestaag verder,maar voorlopig in absolute stealth mode..dat kan niet anders.

neemt niet weg dat ik hier op het forum niet meer actief zal blijven,maar ik ben alleen uitgelult over deense genetica..

voor iedereen die intresse heeft in dit deense geweld,koop zaden laat ze ontkiemen,laat maar groeien en bloeien...ik hoop dat iedereen die dit doetnog es aan me denkt(en aan elmanito vanwege het door hem geopende topic) als ze in extase naar eigen planten staan te gapen!!

 

@la bora,

 

leuk om te horen dat je zo van mijn topicje hebt genoten..

ik kan er voorlopig effe niets meer aan toe voegen omdat ik alles al heb gezegd hierover..

mijn enthousiasme hierover gaat nu over in werken in stilte...

wel heb ik de intentie(eerst es zien hoe komend seizoen verloopt)om de meest potente nederlandse soortjes onder de loep te gaan nemen zoals ik met de denen heb gedaan in 09..

dit kan mijn nieuwe toppic worden voor 2012..

nogmaals...alles is eigenlijk al gezegt over deense genetica...tenminste..in ieder geval wat ik erover kwijt wilde..

ik hoop dat jou ervaringen net zo boeiend zullen zijn als de mijnes!!

geen topic van mijn hand in het komende jaar hierover...that;s for sure!!

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar wordt het:

 

Low Whitey (Lowrider#2 x dwarfmix) (thanks to duvelduvel)

Orange Ryder (Dieselryder x Lowryder#2 x dwarfmix) (thanks to duvelduvel)

ADH47

DCF - Afghan

Sanniesshop - Herijuana

 

En ook nog wat zaden kweken <_<

 

Kan niet wachten tot de lente/zomer!

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien dat ik het klein gaat houden dit jaar :blink:

 

med_gallery_16467_4905_12028.jpg med_gallery_16467_4905_570882.jpg

 

<_<

 

dan gaan wij dit jaar gewoon weer het tegenovergestelde doen :)

gallery_23151_9741_1206950.jpg

 

Maar dan geen WW,,dit jaar gaan we voor 3 monster herribei

 

greetzz st0ny :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah ja dat kan ook :lol: ziet er wel mooi uit zo,n groene heg.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ indoflow ..... t liefs zou ik zeggen ..We want more , <_< maar merk al dat je er niks meer over kwijt kunt dus zal t maar accepteren dat t zo is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar verschillende soortjes zetten op geurilla en in tuinen bij vrienden/collegas

 

Ndb

Royal dane x Ndb

Heribei feminized

en nog een autoflower soortje, weet nog niet welke (iemand een aanrader?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij soortjes dit jaar zijn

 

2 lady cane fem

5 heriebei fem

 

knalluuhh <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou wel willen zeggen mooi maar ehm heb allebei de soortjes volgens mij nog niet gezien op foto hihi <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit jaar kweek ik het soortje

 

Green Poison,

 

Indica soorten worden vaak gekenmerkt door hun vermogen om tot hoge opbrengsten te komen. Deze soort is wat dat betreft geen uitzondering. Green Poison maakt lange, flexibele zijtoppen en een grote massieve hoofdtop. De snelle groei en explosieve productie van trichomen tijdens de bloeiperiode staan garant voor dikke, compacte toppen en een lonende opbrengst. Met deze plant beoogden we een snel bloeiende soort met uitstekende smaak en een perfecte geur.

 

Het aroma en de smaak van deze soort zijn intens, zoet, fruitig en niet te vergelijken met andere soorten uit de Green Seeds catalogus.

 

Door de snelle bloeitijd is deze plant prima geschikt voor buitenkweek onder vochtige omstandigheden en waar een grote kans op schimmel en rot bestaat.

 

Indica/Sativa: 70-30%

THC: 15-20% CBD: 0.9% CBN: 0.4%

Bloeitijd binnen: 7 weken

Bloeitijd buiten: midden/eind september

Opbrengst binnen: 500-650 g/m2

Opbrengst buiten: 500-700 g/plant

 

 

aldus een aantrekkelijk soortje.

verder probeer ik nog wat thai te kweken uit coffieshop zaad (voor de fun)

en early girl

 

hoogst waarschijnlijk komt hier nog een soortje bij.

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

de thaipan zaden zijn ook geregeld :smoke (thaipan is een autoflower thai die ik al even op het oog had)

nu wachten tot de zaden binnenkomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm ik ken veel wietsoorten.. maar word hier met soorten om de oren gegooid die ik niet kende haha..

maar ja aldoende leerd men of in dit geval... la borah :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek dit jaar:

 

Kropsla

veldsla

slalala

komkommer

andrijvie

spruitjes en

rabarber...

 

kut.. ik zit hier niet bij Groentetuintje.nl

 

:smoke

Gr Broertjuh :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij nieuwe soorten die er dit jaar bij *moeten* staan :P

 

libanon

lebcheese x ahp *arne's hash plant*

ahp (arrne's hash plant)

ndb x jack herrer

 

danish kush ( deze was indoor herma, maar wil haar outdoor nog proberen )

 

bekende soorten

 

deense zaden (eigen x eigen ) :smoke

ndb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parvati en SuperSilverDieselHaze x (UK08 x LR) of/en SSDH x northern lights.

 

 

+ (Royal Dane X white widow) X Ulduz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dieselryder

auto ak47

purple jems

lowryder 2 f3

kc33

royal dane 09

afghan

Brain´s Damage

ppp

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm mooi om te lezen hoeveel soorten plantjes deze zomer t licht gaan zien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei

Double Fun

El Monstre F2

NDB

<_<

 

weet iemand wanneer el monstre klaar is ?

 

Spliff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...