Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

enter

We gaan voor de 0.51gr/W!

Recommended Posts

Ik begon haar te kweken voor een kennis van mij die last heeft van het restless legs syndrom. En als die 1 jointje 's avonds voor het slapen neemt

dan heeft die maar 2 pilletjes ropinirol nodig i.p.v. 6, wat het maximum is maar vaak niet toereikend.

 

Interessant. Ik heb ook ropinirol gebruikt, ook tot de maximum dosering zonder enig effect. Nu andere soortgelijke medicijnen (pergolide) maar helpen tot nu toe ook niet veel. Lijkt me wel een wietje waar ik mischien iets mee kan. Kun je misschien eens wat meer vertellen over haar ervaringen hiermee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Slappy

 

Ik zal HEM morgen aan een authentiek Gestapoverhoor onderwerpen.

Ik weet wel dat ie echt verlangd naar de satori,maar hij moet helaas nog 6 weken wachten

 

Als die Satori klaar is mag jij van mij een medisch rookverslagje schrijven.

Ik weet dat die wiet werkt bij deze man,en hopelijk ook voor jou.

Maar ik kan niks garanderen

 

De wiet helpt het medicijn maar maakt het helaas niet overbodig,

maarja een reductie van het medicijngebruik met 66,66% en een veel beter eindresultaat

is toch best wel veelbelovend.

 

Als ik nog specifieke vragen aan hem moet stellen dan lees ik het wel.

 

Groetjes van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps HEM natuurlijk :smoke

Ik wil graag weten hoeveel hij normaal rookt zodat ik de dosering kan inschatten. Zo te lezen combineert ie het ook met tabak, dat verandert de werking ook. Ik zou gewoon wel eens zijn ervaringen willen horen.

 

Ik blow normaal alleen buitenwiet, binnenwiet vind ik vaak wat te heftig, ik kon er vroeger goed tegen maar nu wordt ik te para. Als ik lees dat het een hoogpotente soort is ga ik een beetje twijfelen of het wel opweegt tegen nadelen die ik ondervind van te vette wiet. Maar niet geschoten is altijd mis.

 

Bedankt voor het aanbod, als het zover is PM maar. Ik maak wel een medisch verslag, post ik in de RLS draad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi slappy

 

Ik heb het aan hem gevraagd en het werkte ook als hij een pijpje nam

Je hebt er niet zoveel van nodig om de effecten te onderdrukken.

Een klein pijpje kan genoeg zijn.

Hij gebruikt de satori alleen voor het slapen gaan of als zijn benen weer opspelen

Hij rookt in totaal 1 a 1,5 gr per dag aan verschillende soorten.

 

AK47 voor zijn zenuwpijnen,Bedrocan flos (a.k.a. Jack herrer van sensi seeds) voor zijn misselijkheid en Satori voor zijn benen.

En als die weinig last heeft van zijn kwaaltjes dan rookt ie 1 van mijn andere soorten

 

Ikzelf werd lekker helder en prettig relaxed van Satori en creatief.

Gewoon stoned zonder de mist in je kop.

 

Ik heb per ongeluk bij hem het placebo effect getest door hem een andere haze soort te geven, maar die werkte niet.

En zo kwam ik erachter dat ik het verkeerde zakje had gegeven.

 

Je krijgt wel een PM als die klaar is.

 

 

En nu de laatste beschrijving van de mysterieuze freebees de blue mystic

 

Er zijn 3 zaadbanken die dit verkopen

 

nirvana seeds

 

BLUE MISTIC IS speciaal ontwikkeld voor haar blauwe gloed over de toppen die verschijnt halfverwege de bloeiperiode. BLUE MISTIC groeit en bloeit practisch hetzelfde als de NORTHERN LIGHT, met als bij verschijnsel de gekleurde gloed en de berry (bosbes)-achtige smaak. BLUE MISTIC heeft een neutrale geur in de groei ruimte,vergeleken met andere soortjes.

 

Plant type: Best suitable for indoor growing.

Plant height: Short- Mostly Indica

Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz

THC level: Strong 15-20%

Flowering Weeks: 8/9

Yield (Sea of Green on one m2): 450

Harvest Month: 8/9

Grow difficulty: Experienced

 

RQS royal queen seeds:

 

Blue Mistic has its origins in California. It is a mostly indoor strain but will do well outdoors in most climates. The plant is mostly Indica and produces heavy buds with a shiny blue shade. Blue Mystic produces a smooth, fruity berry flavour. With the added bonus of having a fairly low smell level in the grow process.

 

Height of the plant: 110-150 cm

Effect: stoned

Genetic Background: mainly indica

THC content: 20%

Flowering time: 9-10 weeks

Yield: +/- 450 grams

Harvest month: October

 

Kulu seeds:

 

Blue Mystic produces heavy buds with a velvet blue hue. Blue Mystic has an earthy smooth somewhat fruity berry flavor. Contains a high percentage of THC

 

Bij mij geeft ze nog geen blauwe gloed hoewel ik al op de helft van de bloeitijd ben.

Ze geurt wel naar bessen en heeft een top opbouw die mij een beetje doet denken aan de northern light die ik ooit wel eens gekweekt hebt.

 

Zondag weer een foto update en een beschrijving van humus en fulvine zuur die ik gebruik.

 

Ben nu al aan het bedenken welk soortje ik alvast 3 weken ga voorbloeien(12/12) als mijn eigen voorraadbak geoogst is,maar ik zit nog te twijfelen.

Ik denk dat het er 20 femmetjes worden die ik in 4 liter potten voorbloei.

 

Bij de grote Jackpot heb ik het aantal vrouwtjes gereduceerd tot 24,

Er waren nog een paar kleintjes tussen de boompjes die toch geen of weinig licht zouden krijgen.

Survival of the fittest

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortjes, ben zelf ook groot fan van de genetica van Mandala Seeds.

 

Overigens denk ik dat die Blue Mystic allemaal van Nirvana komen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Elmanito de klusjesman

 

Ik gebruik Fleur de sel uit Guérande (Keltisch zeezout) of Himalayazout

Ik gebruik ze allebei om en om.

 

Ik was eerst bang dat ik mijn aarde zou verzilten,maar nadat ik een stukje over humus en fulvinezuur had gelezen ben ik weer gerustgesteld.

Lang leve het inkapselen van (schadelijke) zouten en zware metalen

 

Heb vijf stekjes PP gekregen van iemand die snel moest stoppen en ga 3 van deze voor mijn zoutexperimenten gebruiken

Had nog een plaatsje naast de grote Jackpot over.

Deze 3 krijgen van mij respectievelijk EC 1,5 ,EC 2,5 en EC 3,5 of heb jij misschien andere suggesties?

Ze zullen alleen maar zout,humus en fulvic acid krijgen

De andere 2 zijn de controlegroep (de grootste en de kleinste)

 

Groetjes van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Hoi Elmanito de klusjesman

 

Ik gebruik Fleur de sel uit Guérande (Keltisch zeezout) of Himalayazout

Ik gebruik ze allebei om en om.

 

Ik was eerst bang dat ik mijn aarde zou verzilten,maar nadat ik een stukje over humus en fulvinezuur had gelezen ben ik weer gerustgesteld.

Lang leve het inkapselen van (schadelijke) zouten en zware metalen

 

Dat is iedergeval goeie kwaliteit zout dat je gebruikt & zeker goed te combineren met fulvine/humuszuur.Dit doe ik zelf ook in combinatie met Sea-Crop.Dit houdt elkaar mooi in evenwicht.

 

Namaste :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste elmanito,

Zou jij de subtitel van dit topic kunnen veranderen van 36 x naar 24 x sannies jack in een grote aardebak met zeezout en BAC

 

Ook zou ik van jou willen weten met welke EC aan zout ik de drie PP zal testen.

Kunnen we er misschien achter komen wat een dodelijke hoeveelheid is

Ik vind het niet erg als ik ze zou moeten opofferen

Zal morgen ook een fotootje van deze PP's plaatsen.

 

greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Enter,

Ik ben benieuwd naar je testjes met de PP's...ik had dat graag zelf ook nog eens gedaan.

 

Ik werk nu met seacrop als mineralentoevoeging 2.5 ml op 10 ltr maar ik heb het gevoel dat oftewel er verzilting plaats vind in het medium of dat ze gewoon een lagere EC willen hierdoor. Nu kweek ik met kokos in potten en ik weet dat kokos de neiging heeft om zouten op te stapelen. Ik spoel wel regelmatig om dat te voorkomen.

 

Ik begrijp van jouw dat fulvines en humus de verzilting helpen voorkomen?

Als dat zo is dan ga ik eens proberen mijn canna bufferingagent voor kokos erbij te mengen aangezien hier in elk geval veel fulvines inzitten.

 

Ook wil ik nog eens proberen om mijn kokos aan te mengen met een bepaald percentage klei, volgens mij moet dit ook een behoorlijk bufferend effect hebben namelijk.

 

Anyway ik vind je topic interessant en zoals je merkt zet het me aan het denken en inspireert het me...ik blijf je dus met veel interesse volgen!

 

gr complex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat zeezoutengedoe :smoke

Je zou er ook een volgens de wet van het minimum kunnen probeeren.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste PH

 

Daar is de controle groep voor

De kleinste krijgt gewoon 0,4 EC mee net als de grote bakken en de grootste krijgt helemaal geen zeezout mee.

By the way de stekken zijn bijna even groot,er is haast geen verschil,zal ze vanavond labelen!!

 

En voeding geef ik sowieso minimaal

De grote jackpot heeft 3 x een BAC voedingsbeurt gehad( EC1,2/1.3 en 1,4)

2 x per week kregen ze 0,4 EC zout en de rest kraanwater

 

En mijn voorraadbak heeft 5 x voeding gehad waarvan de laatste keer met 1.5ml BAC bloei en 1ml BAC PK booster per liter

EC was toen 1,5 en PH was 6,6 zonder af te zuren

Deze bak krijgt volgende 2 weken nog 3 x alleen een PK gift van BAC PK booster en No mercy guano thee

en daarna alleen maar water van PH 6,6 - 6.8 voor2 weken tot bijltjesdag begint

 

De satori heeft helemaal geen voeding gehad,alleen 2 x per week een beetje zout

en krijgt hooguit 1 a 2 keer een PK beurt.

Wel fijn ,deze soort gaat zo effectief met voeding om dat je haast niks hoeft te geven.

 

Bloeiweek 6 is begonnen

Even snel een fotootje tussendoor van de langste Jack

 

Ze is al 1,15m lang

gallery_14717_11508_3083309.jpg

 

De eerste knopjes zijn eindelijk na 5 weken verschenen en ik heb de 24 grootste overgehouden.

In de losse bakken heb ik er nog 3 staan,

7 grietjes hebben de snoeischaar niet kunnen weerstaan.

 

Ik zal vanavond wat gaan dieven maar niet zo rigoreus want ik wil wel wat grutjes overhouden voor

Hasj en tinctuur te maken voor twee kennissen met diverse klachten en mezelf natuurlijk.

Ook is het handig om wat in het bezoekers potje op tafel te doen

 

Daarom dief ik de makkelijkste te bereiken helft behoorlijk en het achterste gedeelte

(dat is het gebied dat mijn armen niet kunnen bereiken) laat ik zoals God het gewild hebt

 

Deze week gaat leuk worden voor de ontwikkeling van de grote JackPot

Dan transformeren ze van kleine knikkertjes tot kleine cola flesjes,

Daarna hebben ze nog een week of 5 om grote cola flessen te worden

 

De snelle groei is er aan de andere kant af en nou gaan ze harder en massiever worden

 

Hier enkele fotootjes

 

Het fast neville haze veldje met onder de lamp veel geknakt toppen

gallery_14717_11508_3766499.jpg

en nog een neville top

gallery_14717_11508_1828547.jpg

 

en een up view

gallery_14717_11508_2085982.jpg

De satori

gallery_14717_11508_3297680.jpg

De blue mystic

gallery_14717_11508_1261317.jpg

 

De PNR hoofdtop

gallery_14717_11508_1700799.jpg

en een onderste zijtak die toch op 1,80m hoogte staat,

maar door een ventilator voor de hitte wordt beschermt

gallery_14717_11508_195765.jpg

verder nog de Ganesh spirit

gallery_14717_11508_2311342.jpg

en

gallery_14717_11508_642893.jpg

 

Ook heb ik een fotootje van een PP test plantje

Deze staat 1 week in de bloei in een 6,5 liter pot

gallery_14717_11508_791076.jpg

 

Dit was de foto update

 

Beste complex

I.P.V klei kun je ook Bentonietmeel,Seramis of hydrodensa gebruiken

Ik zal vanavond of vannacht nog een stukje plakken en knippen over Humus en fulvine zuren

Dan weet je waarom ik zo weinig voeding geef en Sannies buffertabletten zo effectief zijn

 

En een nieuwe line up shot van alle pPP tjes (proef Power Plantjes)

Ook zal ik wat nieuwe foto instellingen uitproberen zodat ik alsnog wat vooraanzichten kan maken zonder een overbelichte bovenkant

Eventuele foto verzoeken zijn ook mogelijk

 

groetjes van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mensen

 

Ik heb wat foto's gemaakt net voordat de lampen aangingen

Hier een vooraanzicht van mijn eigen voorraadPot

gallery_14717_11508_5569650.jpg

 

En van de nog ongeknakte Jack

voor het knakken was ze al 1.2m geworden

gallery_14717_11508_1958508.jpg

 

Hier een foto van 1 fast nevilles haze met meerdere grote toppen in wording

gallery_14717_11508_184354.jpg

En hier de onderste takken van dezelfde plant

gallery_14717_11508_1255319.jpg

 

En de line up van de pPP

Heb ze in deze volgorde ook gelabeld

gallery_14717_11508_1412138.jpg

 

Verder heb ik nog wat knip en plakwerk over humus en fulvine zuur

 

Humus

 

Wat is het?

Humbolt is een 8% geconcentreerd humus zuur toevoeging welke is gewonnen uit hoge kwaliteit leonardite,gewonnen uit een mijn welke bekend staat om hun hoge kwaliteit.

Dankzij intensief onderzoek is gebleken dat humus zuren een grote bijdrage hebben in tuinen,boeren en gezondheid experts zijn het er allemaal over eens dat dit product een grote bijdrage geeft aan organisch kweken.

Hum-bolt is een lange ketting molecuul welke een belangrijke rol speelt in alle levende organismes,een radicale opruimer welke electronen bind en zware metalen onschadelijk weet te maken in uw medium.

 

Wat doet het?

Humus zuren bevorderd het uitwisselen van hoge ionen,stimuleert de aanmaak van plant enzymen,versneld de groei van micr organismes en gedraagd zich als een organische katalisator.

Jarenlang zijn humus zuren afwezig geweest in onze aarde vanwege erosie en overbemeste aarde,de voordelen van humus zuren is te lang over het hoofd gezien.

De grootste voordelen:

Humus zuren bevorderd het uitwisselen van hoge ionen,stimuleert de aanmaak van plant enzymen,versneld de groei van micr organismes en gedraagd zich als een organische katalisator.

Jarenlang zijn humus zuren afwezig geweest in onze aarde vanwege erosie en overbemeste aarde,de voordelen van humus zuren is te lang over het hoofd gezien

Humpbolt bevorderd chemische uitwissselingen waardoor de aarde luchtiger wordt van binnenuit,bevorderd co2 aanmaak in medium,bevorderd de opneembaarheid van veel elementen tot hapklare brokken voor de plant en boost de plant om tot het uiterste te gaan net als een atleet dit zou doen.

Jarenlang zijn humus zuren afwezig geweest in onze aarde vanwege erosie en overbemeste aarde,de voordelen van humus zuren is te lang over het hoofd gezien

HUM-BOLT is een natuurlijk chelaat en bio stimulator. Humus vertserkt de algehele gezondheid van de plant dmv de cel wanden sterker te maken waardoor foute bacterien en schimmels geen ingang meer kunnen vinden.

HUM-BOLT zorgt voor de aanmaak van meer permabele cel wanden waardoor de opname van voedingstoffen wordt verbeterd,terwijl de plant ondertussen beschermd wordt door sterkere cel wanden.

HUM-BOLT bevorderd de bacteriele activiteit in de aarde,bevorderd de wortel groei en zorgt dat hoge concentraties zout geen schade kunnen berokkenen.

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat humus zuren een grote bijdrage hebben om de plant stress vrij te houden,humus zuren zorgen voor en meer geleidelijke ciclus waardoor de plant een makkelijkere ciclus doormaakt welke weer zorgt voor een betere smaak en opbrengst.

 

Technische specificatie's :

Gewonnen uit: Leonardite.

Bevat 8% humus zuren

Gebruik: Voeg 1-5 ml toe aan 4 liter voedingswater

 

fulvine zuur

 

Fulvinezuur is een sterk extract van humaten, wat een hele reeks aan voordelen voor de bodem en de plant biedt. Fulvinezuur verhoogt de opname van mineralen in de plant via bladmeststoffen met +/- 35 %. Het "zuivert" de gronden, buffert overmaat aan mineralen en verhoogt de fotosynthese cyclus. Hiernaast verhoogt het de efficiëntie van meststoffen, waardoor de huidige dosering hiervan kan zakken.

 

Fulvinezuren worden ingezet om bemestingen efficiënter opgenomen te laten worden. Daarnaast wordt het gebruikt om een overmaat aan bijvoorbeeld kalium en natrium te bufferen. Het is tevens een stimulant voor het bodemleven.

.

Samenstelling en Eigenschappen

In water oplosbare fulvaten 10%

Fulvinezuur 8%

pH 4,5 - 5,5

Geleidingsvermogen 40 - 50 mS/cm

Oplosbaarheid 100%

Deeltjes grootte kan ultra-fijne deeltjes bevatten.

Kenmerken Donkerbruine vloeistof met een rijke bosgeur.

.

Fulvinezuur is een sterk extract van humaten, wat een hele reeks aan voordelen voor de bodem en de plant biedt. Fulvinezuur verhoogt de opname van mineralen in de plant via bladmeststoffen met +/- 35 %. Het "zuivert" de gronden, buffert overmaat aan mineralen en verhoogt de fotosynthese cyclus. Hiernaast verhoogt het de efficiëntie van meststoffen, waardoor de huidige dosering hiervan kan zakken.

 

In principe wordt het gespoten op de plant, maar het kan op in het medium gebruikt worden. De dosering is zeer belangrijk, want bij een ophoping en daardoor overmaat krijg je een voedingsblokkade.

 

---------------------------------------------------------------------------

Fulvic acid is een wateroplosbaar organische stof met een laag moleculair gewicht dat voorkomt in humus en is één van de subklassen van humic acids. Deze zuren hebben de mogelijkheid om geïoniseerde positief geladen ionen om te zetten zoals elementaire mineralen, die worden geabsorbeerd door planten. Deze natuurlijke chelatie maakt het voor planten mogelijk om vitamines en mineralen op te slaan en helpt hun biologische opname te verhogen. Fulvic Acid wordt op enkele plaatsen gewonnen, o.a. in Utah, USA.

--------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------

fulvinezuur onderdeel van het humuscomplex in rijke gecomposteerde grond. Het wordt slechts in minieme hoeveelheden door het werk van duizenden verschillende positieve micro-organismen gevormd als er voldoende organisch materiaal in de juiste omstandigheden en voldoende zuurstof aanwezig is.

Fulvinezuur is biologisch buitengewoon actief. Hierdoor is het in staat om andere elementen aan zich te binden en zodoende het actieve fulvinezuur complex te vormen. Gewoonlijk bevat fulvinezuur meer dan 70 verschillende mineralen in zijn complexe structuur.Beschikbaar in ideale organische natuurlijke staat om optimaal opgenomen te worden door planten en dieren en mens.

Veel mensen hebben door hun leef- en voedingswijze (ernstige) tekorten aan deze essentiële stoffen. Fulvine is vrij van zware metalen zoals kwik, lood en arseen.

[][][][][][][][]

Fulvine,een product wat bij voorkeur preventief wordt ingezet. Het bevat meer dan 70 unieke en zeer hoogwaardige mineralen en sporenelementen afkomstig uit specifieke fulvinezuren. Deze zijn miljoenen jaren oud en bezitten een DNA-structuur welke voor de plant zeer direct opneembaar is. Daardoor verbetert de conditie en vertraagt een mogelijke infectie van virussen, bacteriën en schimmels. Een bestaande infectie wordt geremd en het gebruik van middelen beperkt.

-----------------------------------------------------------------------------

 

Het wordt overigens ook als bladvoeding gebruikt.

Nog niet aangesproken? Er is wel degelijk onderzoek naar gedaan, met positieve uitkomst!!!

http://www.publish.csiro.au/paper/AR9860343.htm

http://www.doaj.org/doaj?func=abstract&amp...7&openurl=1

http://www.super-grow.biz/FulvicAcid.jsp

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Fulvinezuur bestaat uit een enorm arsenaal en scala aan van nature voorkomende biochemicaliën, fytochemicaliën, zeer krachtige antioxidanten, vernietigers van vrije radicalen, enzymen, aminozuren, voedingsstoffen, antibiotica etc.

 

What is Fulvic Acid's Effect on Root Systems?

Fulvic acid has a tremendous effect on root development, including helping cuttings develop vigorous root development. The length of wheat root has shown an increase of 500% 1 while tobacco plants had improved lateral and secondary root development. Similar beneficial effects have been found in many other plants including cucumber, squash geranium, marigold and carrots.

 

Ook voor mens en dier kan het nuttig zijn

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“Alarm RIVM over resistente bacterie” kopt het ND vandaag

maart 15, 2010 om 5:28 am · Ingedeeld onder Antibiotica, Fulvinezuur, MRSA bacterie, Resistentie, Ziekenhuisbacterie

 

“Bij steeds meer mensen hebben antibiotica niet het gewenste resultaat omdat ze zijn besmet met een bacterie die resistent is tegen antibiotica”, aldus het ND. Een terechte zorg, want wanneer er op grote schaal resistente bacteriestammen komen dan zijn de problemen niet te overzien.

 

Het is in dit verband alleen te betreuren dat er geen aandacht besteed wordt aan natuurlijke oplossingen van dit probleem. De in het berichtje genoemde beruchte ziekenhuisbacterie, de MRSA bacterie, is namelijk niet resistent tegen het eerder in deze blog genoemde Fulvinezuur. En het bijzondere van Fulvinezuur is dat het ook geen resistentie veroorzaakt. De meeste pathogene (=ziekte verwekkende) bacteriën en virussen zijn inmiddels onderzocht in relatie tot Fulvinezuur en het opmerkelijke is dat ze geen van allen bestand zijn tegen deze natuurlijke substantie. Ook in onze praktijk hebben we deze ervaringen. Het zou goed zijn als de beleidsmakers daar eens kennis van zouden nemen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo dat was het lesje van vandaag

Humus en fulvinezuur zitten al in kleine beetjes in enkele boosters en sommige voedingslijnen

Ook sommige mediums zijn al bewerkt met een kleine hoeveelheid van deze stoffen (meestal humus)

 

In Sannies Perfect Start zitten royalere hoeveelheden en ook Sannies buffertabs hebben dit in zich.

 

Deze zuren helpen de planten hun voeding beter op te nemen,het zijn geen meststoffen op zich.

 

Het nut van inkapselen van zware metalen en een overmaat aan zouten

kun je het beste vergelijken met 2 verschillende kamers

In de ene kamer zitten 10 paar vreselijke zweetsokken her en der verspreid,

in de andere kamer zitten er 20 paar verspreid,maar ze zitten allemaal in strijkzakjes.

In welke omgeving kan jij je werk het beste doen?

Voet fetisjisten gelieve niet te reageren!!

 

Heb ook veel info in het engels maar dat zal ik jullie maar besparen

Dit linkje was teveel om te plakken/knippen

interessant linkje

 

Verder de groeten van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speciaal voor de mensen die ook in een grote bak willen kweken heb ik hier een linkje van diverse maten wonderpots

Tot wel 500 gallon inhoud (x3,78=liter)

Een grote smartpot dus!!

 

Er is er eentje die past precies in een tentje van 1,5 x 1,5 en kost nog geen 50 dollar (Euro 37)

Of eentje van 1,2 x 1,2 x 0,5 voor nog geen 30 dollar en 7 gallon bonuspot erbij

 

Dat is zeker 2 a 3 keer zo goedkoop als zelf een bak bouwen met de voordelen van een smartpot!!!!!!!

 

http://thewonderpot.businesscatalyst.com/a...=2&Items=12

 

Ps ze hebben ook kleinere poten vanaf 1 gallon en je kunt met paypal betalen

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héy Enter,

 

Misleidende titel, je hebt nog andere mooie soortjes staan !

Veel leesvoer dus dat ga ik nog ff op m'n gemakkie lezen, plaatjes zijn natuurlijk al bekeken, ziet er goed uit btw.

De interesse is al gewekt wat betreft de Fast Neville... :shutup:

 

Latersz. Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nooz

 

Ik heb jouw amnesiaverslag gelezen en ook volg ik je Choco topic.

Erg leuk dat je in grotere bakken kweekt.

 

Ik heb als opvolger van mijn eigen voorraadbak de shackzilla gekozen.

Ik doe daar 20 van in een bak.

Ik ga ze drie weken voordat ik die bak oogst meteen op 12/12 in potjes van 13 x 13 x 13 (2,2 liter)

 

Alleen het probleem is dat deze bak er zo gezond voorstaat,alle blaadjes zijn nog mooi groen.

En week 7 begint over een paar dagen

Ben daarom gestopt met de BAC bloeivoeding en geef alleen nog maar BAC PK booster en No mercy guano thee

(per 20 liter geef ik 60 ml BAC PK en 2 liter guano thee EC=1,5)i.v.m het beperken van de stikstof gift

Dit doe ik in totaal 3 x en daarna is het alleen maar water

 

Ik denk dat ik ze maar een week langer laat staan als geplanned (10 weken dus)

Als de grote jackpot leeg is(ik reken op 13 a 14 weken vanaf 15 december)dan ga ik ze nog een keer kweken.

De fast neville toppen hebben een haze structuur ,maar de geur is overwegend fruit(appel en bessen)

Behoorlijk sterk riekend en het zijn qua aanzicht de grootste opbrengers van deze bak

Als de haze smaak en het bijbehorend effect erin zit dan ben ik een gelukkig man.

Maar dat moeten we nog afwachten

 

Helaas is de chocolat rain uitverkocht anders had ik haar ook uitgeprobeerd.

 

Misschien kunnen we voor elkaar een rookverslag doen als we klaar zijn?

 

Groetjes en een probleemloze kweek toegewenst door Enter

 

PS:

Zondagmiddag of avond heb ik weer een foto update,zal ik ze er mooi voor je opzetten

En ik schrijf zoveel omdat ik meestal als ik mijn verslag begin,eerst een vette toeter met haze neem.

en dat werkt bij mij een stuk creatiever dan een indica en zeker 2 a 3 uur lang!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel intressant topic dit! het lijkt wel als ik weer op school zit zo leren we weer wat bij he :spliff:

ik blijf je volgen veel succes :shutup:

 

groetjes lijpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze keer een kleine update daar de meeste foto's overbeflitst zijn

 

Hier een vooraanzicht van de eigen voorraadbak met vier verschillende soorten erin

Deze moeten nog wel vier weken i.p.v. 2 a 3

Nog diepgroene bladeren

gallery_14717_11508_5923513.jpg

 

En hier 2 x een Jack

De ongeknakte staan toch zo'n 1,55m van de grond

gallery_14717_11508_3585762.jpg

en de bladeren zijn nog prachtig groen

gallery_14717_11508_3819649.jpg

 

Zal vanavond proberen mooie juist belichte foto's van sommige toppen te nemen.

Die plaats ik deze week wel als tussendoortje.

 

Groetjes van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo beste kijkbuiskinderen

 

Het is gezellig in de grote JackPot,

het is echt feesten tussen de geschoren damesbenen

Het lijkt op een sprookjesbos,maar zeker weten doe ik het niet

gallery_14717_11508_4825814.jpg

 

Het blijft maar groeien en deze Jack op de achtergrond is al 2meter lang (inclusief bodem)

Op de voorgrond zie je een fast Neville haze

gallery_14717_11508_3447726.jpg

 

Het staaldraad waar de lamp aanhangt zit op 2,25m hoogte en ikzelf ben 2 meter lang

 

gallery_14717_11508_441706.jpg

Ik heb deze week nog een mannetje verwijdert in week 7 en ben bang dat ik een behoorlijke sativa dominante jack hebt gekweekt die wel zeker 14 weken minimaal zal moeten afbloeien

De vaderplant die ik gebruikt hebt was ook het laatste mannetje wat verwijdert was en de moeder was ook een 13 weken plant

 

Maar ja die ouwe knarren smaken wel het lekkerst!

De kleinste Jack is al 1,10m boven de bodem aan het uitsteken en de bak gaat langzaam maar lekker

 

De topjes beginnen er nu uit te komen en geduld is bij deze plant een schone zaak.

 

Aan de andere kant heb ik wat ongedierte ontdekt.

Kan iemand mij vertellen wat dit voor een knagertje is die op mijn Point of no return zit

 

gallery_14717_11508_3235034.jpg

 

Hoop dat ie weinig kwaad ken al heeft ie wel grote tanden

 

Verder had de Fast neville haze wel een heel erg Dopey toppie als je goed kijkt

gallery_14717_11508_1851304.jpg

 

En ook nog een close up van de Satori

Als je heel goed kijkt dan zie je misschien wel een kristalletje of twee

gallery_14717_11508_3314366.jpg

 

 

Ik heb 20 Shaczilla en 2 Lady cane ontkiemd en die zijn gisteren in hun 2 liter potjes gegaan.

Omdat ik alleen nog maar 50 gr mycoschimmels had ,heb ik dit verdeelt onder de planten

en als ze in de grote bak komen dan krijgen ze dat nog een keer wat myco's van mij

 

Verder heb ik de potjes voor de helft met BAC lava aarde gevuld en de andere helft met kokos stekaarde en een klein beetje vispoeder.

Ook heb ik wat bacto,humus en een klein beetje Fulvic acid erin gedaan.

 

Ik laat ze een 4 dagen onder 24 uur licht staan en dan krijgen ze tijdelijk een 400 Watt op ze gericht,

Totdat er plaats is in de grote bak over 3 weken.

 

Dit was het voor nu en ik hoop dat deze update serieus genoeg overkomt

 

Oogjes dicht en snaveltjes toe

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er gezellig en lekker uit Enter wat een bomen... :lol: :spliff: en dat knaagdiertje lijkt wel een Ankylosaurus :lol: :D

 

Greetzzz,M B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zal je maar vervelen hej :spliff:

whahaha

 

nee leuk om naar te kijken!!

 

14 weken jack word zeker een toppertje!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor :spliff:

 

Ben benieuwd naar die haze toppen of ze ook nog wat massa in de weegschaal leggen.

 

Je houd ze wel groen zie ik.

Nog veel last van beestjes?

 

Suc 6 daaro

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou PH dat komt goed uit dat je zo nieuwsgierig bent.

Omdat ik van jou ook een x aantal tips hebt toegepast,was ik van plan om jou voor een rookverslag aan te schrijven.

Jij mag van mij 2 soorten kiezen om te testen als ze klaar zijn.

 

Als die fast Neville goed smaakt en een goed effect heeft dan zal ik over een week of 7 er een bak van vol zetten.

De geur is in ieder geval goed.

Een paar weken geleden rook die naar appel en bessen,

vorige week werd het wat zoeter en rook die naar mango.

Deze week zat ik mijn haar te wassen met een nieuwe shampoo en toen viel het me pas op hoe sterk deze geur op die haze leek

Toen ik de fles beter bekeek zag ik een cantaloup meloen erop .

Ergo deze wiet ruikt even sterk naar meloen als mijn shampoo.

Hoop wel dat ie ook een beetje naar haze smaakt of ruikt

 

En als ik aan het topje schud dan zeggen mijn hand sensoren dat ie wel ruim over de 20 gr gaat komen.

Met nog zeker 3 weken te gaan

 

En wat die beestjes betreft ,zijn ze niet afgruwelijk!!!

Heeft me haast een vingertop gekost

 

Shilisouzie

 

Het was een keuze tussen opmerkingen uitlokken of erom vragen.

ben voor optie 1 gegaan omdat ie creatiever en grappiger was

 

Mena Muria

 

Apa bakar?

 

Ik zag dat de zonnestudio weer op volle toeren gaat draaien

Hoop dat je leuke klanten gaat krijgen die er blond inkomen en bruin en verknipt weggaan

Vanaf nu blijven de (schuur)daken sneeuwvrij(haha)

 

greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Enter kabar baik B) Hoe ist met je oer(wiet)woud kan je er nog doorheen komen of moet je er een weg doorheen kappen :spliff:

Greetzzz.M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héy Enter,

 

Ze zien er nog kerngezond uit in week 7, je doet het iets te goed zou je zeggen maar je werk en voorbereiding werpen wel z'n/haar vruchten af, of is het gewoon de perfecte bevruchting ?

 

Jammer dat ongedierte altijd op de loer ligt, ook al is het een Intertoys invasie maar goed opgelet hier op het forum, ik zag de metselzand methode ook voorbij komen maar wist niet meer dat het bij een ex-kamerlid was, ik neem trouwens aan dat je elke bak en pot hebt behandeld met nematoden.

 

De blauwe led verlichting is wel interessant, net als al die verschillende soorten die je hebt staan, met name de Neville zoals ik al eerder zei.

Als de smaak en uitwerking is zoals de langbloeier moet ik ze bestellen.

Mijn ervaring met de Neville is dat ze veel later in bloei schoot dan de rest, dus daar zit de tijdwinst wat ik ook terug lees in de omschrijving.

Over de Satori, PNR en Barca Diesel zal ik het nu niet hebben, de Sannies Jack heb ik mogen proeven van Pukkel, daar haal je ook een heel fijn rokertje vanaf.

 

Over zouten weet ik eigenlijk helemaal niks, alleen dat er veel vanaf hangt wat betreft onze hobby, dus dat wordt Googlen.

Ik ga je PP test iig volgen...

 

Niet nu want het is donsdektijd, wat ik wel nog meegenomen heb voor een a.s. bouwproject is je lamp bevestiging,... staaldraad,.. zo kun je de lampen natuurlijk makkelijk verschuiven,...  Thnx for that !! <_<

 

Selamat tidur.

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...