Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
storm01

PLanten zijn wat aan de kleine kant

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik vind dat mijn plantjes na twee weken bloei aan de wat korte kant zijn. ze zijn namelijk ongeveer 30 cm groot. Ik denk dat ik te vroeg ze in de bloei heb gezet. hoe kan ik er nog voor zorgen dat ze wat langer gaan worden. weet iemand hier iets over?

 

kan ik ze misschien nog een paar dagen op 18/6 zetten?

 

ik weet dat ze tot de derde week wel doorgroeien in de hoogte maar ik vind 30 cm nu wel wat kort. normaal gesproken zijn mijn planten ongeveer 50/60 cm na de derde begin vierde week.

 

graag een reactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik zou ze toch nog wat op 16/8 zetten. maar ik denk dat ze hierdoor wel gestrest kunnen worden.

 

Ik ben ook niet zo een kenner maar aangezien je nog niets van reacties had, dacht ik " ik geef mijn mening". :spliff:

Ik heb trouwens ook een topic lopen die top44 heet.

heb jij tips voor mij?

 

Nog veel succes met je rokertjes.

 

Sir_Shellshock

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan ik ze misschien nog een paar dagen op 18/6 zetten?

 

Na 2 weken bloei? :spliff: , doe maar niet. Daar krijg je meer ellende van dan profijt, en plantjes van 30cm kunnen ook nog genoeg opleveren hoor ;) .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze zeker niet terug de groei in gooien (en het is trouwens 18/6)

ze gaan dan reveggen en dat kan wel 2 tot 3 weken duren voor ze weer echt goed aan hun groei beginnen..!!

ik zou er nieuwe bij zetten of gewoon hier mee doorgaan...

en wat voor genetica is het want een vlinke groeier die goed verzorgd word zou nu in jou geval nog wel 50 of 60 cm kunnen worden en dat is natuurlijk groot genoeg...

 

maar wat meer info en foto's zou al een stuk duidelijker zijn

genetica

lamp

medium (goed vochtig houden)

klimaat (niet onder de 20 graden laten komen)

voeding en ec (lekker laag in je ec en wat meer stikstof toevoegen)

watergiften

als je deze info even geeft en die punten aanhoud die ik hier boven aan geef dan heb je iedergeval nu nog een maximale groei..!!

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lamp omhoog en hopen dat ze een beetje strekken... :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met co2 :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel een plaag.................Heb er meer gehoord dat de groentjes zo klein blijven. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het lijkt wel een plaag.................Heb er meer gehoord dat de groentjes zo klein blijven. ;)

Indd riesje! ik heb er zelf ook last van :spliff: maar volgens mij maakt het niet veel uit.. ik heb jou album eens bekeken jij hebt ze toch ook best klein hoeveel cm zijn die eigenlijk? wat een toppen!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik streef altijd naar zo'n 50 a 60 cm .

Haal ik de laatste tijd niet eens meer.

Moet er wel bij zeggen dat ik er vrij vroeg veel licht op sodemieterstraal.

Heb nou santa's staan en die krengen willen maar niet. Week 2 op 12/12 en ze gaan echt niet omhoog. Ik denk nu 25 cm......

Haal met moeite de 40 cm .Klein is leuk ,maar zo klein ....................neuuhh :spliff:

 

Er staat nu 2x 400 en 1x 600 boven. Heb nog 800 watt die er bij kunnen.Ze hangen ook vrij hoog boven ( 50 cm).

Ik heb al een gerenomeerd santapoker aan zun veter getrokken en is gevraagd hoe dat bij hem ging. ;)

 

Als ze er nou uit gingen zien als die van green lady................teken ik voor....Nou moet ik wel op mijn spelling gaan letten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met co2 ;)

 

Nope ;) , zonder

 

 

Als ze er nou uit gingen zien als die van green lady................teken ik voor....

 

Ach, dat was het eerste kweekje en daar leer je weer een hoop van. Wel makkelijk knippen, heb je niet van die grote bossen op tafel te liggen :spliff:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...